• آفرود با تسلا مدل Y
  • آفرود با تسلا مدل Y
  • آفرود با تسلا مدل Y

ارتقای توانایی‌های کراس‌اور برقی توسط تیونر آلمانی

آفرود با تسلا مدل Y

1 دی 1401 12:31

شرکت آلمانی Delta4x4 در به‌سازی انواع خودروهای بیراهه‌­­نورد تخصص دارد، به نحوی که انواع خودروهای لوکس همچون مرسدس‌بنز G500 و رولزرویس کالینان را نیز می‌­توان در میان محصولات این شرکت مشاهده کرد.

ارتفاع خودرو به میزان 35 میلی‌متر افزایش یافته تا فاصله کف از سطح زمین به 22 سانتی‌متر برسد.جدیدترین محصول Delta4x4، نمونه­‌ای تغییریافته از تسلا مدل Y است، که برای عبور از مسیرهای بیراهه، آمادگی بسیار بیشتری دارد.

غیر از تزئین بدنه با مشکی مات و اسم تایرساز مشهور به رنگ نارنجی، ارتفاع خودرو به میزان 35 میلی‌متر افزایش یافته تا فاصله کف از سطح زمین به 22 سانتی‌متر برسد. گلگیرهای عریض، فضای لازم برای حضور تایرهای Cross Contact ATR ساخت کانتیننتال به سایز 265/45R20 را فراهم می­‌کند.

محفظه بار سقفی، مواردی همچون بیل، مخزن آب، چرخ زاپاس و جعبه لوازم را در خود جای داده است. علاوه بر نوار نورانی روی سقف، چهار چراغ PIAA از نوع LED هم روی سپر جلو قرار دارد.

آفرود با تسلا مدل Y

از تصاویری که توسط Delta4x4 منتشر شده است، می­‌توان حدس زد که توانایی بیراهه‌­نوردی این نسخه از تسلا مدل Y افزایش یافته هرچند که این خودرو برای تبدیل به یک بیراهه‌­نورد ماهر، هنوز راه زیادی در پیش دارد.

مشتریان ساکن آلمان می­‌توانند هریک از تغییرات Delta4x4 برای تسلا مدل Y را به صورت جداگانه یا کلی سفارش دهند. قیمت کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، رینگ و تایرهای آفرود، محفظه سقفی، چراغ روی سقف و چراغ‌های سپر جلو به ترتیب 900، 4500، 2900، 900 و 1800 یورو تعیین شده است.

به لطف بروزرسانی نرم‌­افزاری که اخیراً برای نسخه Performance از تسلا مدل Y ارائه شده است، این خودرو از حالت رانندگی Track Mode بهره می‌برد، ویژگی‌ای که قبلا در تسلا مدل S Plaid و تسلا مدل 3 Performance وجود داشت. این حالت رانندگی جدید، چند قابلیت شخصی‌سازی همچون ثبت تصاویر و داده­‌های حرکت در پیست و چندین ویژگی تازه در هنگام رانندگی را به همراه دارد.

تسلا قصد دارد نسخه استاندارد از مدل Y را در آینده نزدیک مورد بروزرسانی قرار دهد، که شامل مجموعه باتری این خودرو نیز می‌­شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران