• رکورد تحويل بوگاتي سال 2022

آمار فروش استثنایی به لطف خانواده شیرون

رکورد تحویل بوگاتی در سال 2022 شکسته شد

21 دی 1401 14:06

سال 2022 را می‌­توان نقطه عطفی جدید در تاریخ فعالیت شرکت بوگاتی دانست، چراکه برند فرانسوی در طول این مدت 12 ماهه موفق به تحویل 80 دستگاه خودرو به مشتریان شده، امری که تاکنون سابقه نداشته است.

بوگاتی در طول این مدت 12 ماهه موفق به تحویل 80 دستگاه خودرو به مشتریان شده، امری که تاکنون سابقه نداشته است.در میان 80 دستگاه خودروی مذکور، نمونه­‌های بسیار قابل توجهی وجود داشته از جمله چهارصدمین دستگاه از بوگاتی شیرون، تمامی 9 دستگاه شیرون سوپر اسپرت 300+، 10 دستگاه شیرون چنتودیچی و تمام مدل‌های مخصوص بازار اروپا از این خودرو که همگی به مشتریان تحویل شده است. از آنجا که هر نمونه از این خودروها بنابر سفارش مشتری شکل گرفته، می­‌توان حدس زد که کارکنان بوگاتی در مولشایم، روزهای پرمشغله‌­ای را پشت سر گذاشته‌­اند.

اکنون تنها 100 دستگاه از ظرفیت پانصد دستگاهی بوگاتی شیرون به مشتریان تحویل نشده است.

آمار فروش بوگاتی در 2022

کریستف پیچون مدیرعامل بوگاتی با اشاره به چالش‌هایی که در سال 2022 در مسیر این برند قرار گرفته، اظهار داشته که بوگاتی از این مبارزه سربلند بیرون آمده است.

علاوه بر تولید شیرون، بولاید و میسترال، بوگاتی در سال 2022 مسیر تازه دیگری را نیز آغاز کرد، یعنی برنامه فروش بوگاتی­‌های دست­ دوم دارای تاییدیه رسمی، که می‌­تواند امنیت خاطر بسیار زیادی برای مشتریان به همراه بیاورد. بنابر اعلام بوگاتی، هریک از خودروها در 110 بخش مورد بررسی قرار می‌­گیرد، تا بتواند استانداردهای مورد انتظار از یک محصول بوگاتی را برآورده سازد.

آمار فروش بوگاتی در 2022

نخستین رویداد مهم سال 2023 برای بوگاتی، حراج یک دستگاه شیرون Profilee در پاریس در تاریخ یکم فوریه خواهد بود. انتظار داریم که در کنار تولید تیراژ باقیمانده از بوگاتی شیرون، نمونه­‌های تولید شده از بولاید و میسترال هم به‌زودی وارد بازار شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران