• هنسي ولوچي رپتور 600

یک پیکاپ با دو موتورسیکلت اضافی

ولوچی رپتور 600؛ پروژه عجیب هنسی

12 بهمن 1401 14:04

شرکت تیونینگ هنسی - Hennessey - نسخه جدیدی از ولوچی رپتور 600 را با نام Sherco Edition عرضه می‌کند. نکته جالب درباره این پروژه آن است که به‌عنوان بخشی از پکیج ارائه‌شده، با این پیکاپ یک جفت موتورسیکلت Sherco 300 Enduro نیز تحویل داده می‌شود. بهتر از همه این است که این وسایل نقلیه شامل ارتقای فنی در بخش عملکردی خود هستند.

همکاری با Sherco در پروژه ولوچی رپتور 600 و عرضه موتورسیکلت‌های خاص، ترکیبی رویایی را برای علاقمندان به آفرود فراهم کرده است.ولوچی رپتور 600 یک پیکاپ قدرتمند با قابلیت‌های مختلف است. گفته می‌شود خروجی آن 550 اسب‌بخار است و شامل ملزومات همیشگی هنسی مثل اینترکولر و ست کاملی از لوله‌های خنک‌کننده و هواکش‌های ارتقایافته می‌شود. نسخه جدید Sherco دارای ترمزهای برمبو، مخزن سوخت اضافی 5 گالنی و یک قفسه مخصوص از برند Risk Racing است تا بتوان به راحتی موتورسیکلت‌های Sherco را روی آن ایمن و راحت حمل کرد.

مشتریان می‌توانند موتورسیکلت‌های خود را نیز به صورت انتخابی بین تیپ‌های SE300 و یا SEF300 سفارش دهند. این موتورها نیز مجهز به رادیاتورهای ارتقایافته، محافظ روتور عقب، صفحه محافظ زیرین و سایر ملزومات حرفه‌ای هستند. موتورسیکلت‌های سری SE مدل‌های پایه تلقی می‌شوند. در حالی که تیپ SEF مجهز به تجهیزات Race Tech هستند.

هنسی ولوچی رپتور 600

جان هنسی مدیر برند Hennessey می‌گوید مشتریان ما انتظار زیادی از خودروهای ویژه چه در آفرود و چه در آنرود دارند. همکاری با Sherco در پروژه ولوچی رپتور 600 و عرضه موتورسیکلت‌های خاص، کارایی این وسایل نقلیه را هماهنگ می‌کند.

کل این پکیج از قیمت پایه 205 هزار دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود طبق تجربیات قدیمی مشتریان هنسی برای بالا بردن قابلیت‌های آن، گزینه‌های دیگری را نیز به لیست آپشن‌ها اضافه کنند.

صرف‌نظر از اینکه چه آپشن‌هایی روی این خودرو نصب می‌شود، شرکت هر یک از مدل‌ها را با یک ضمانت 3 ساله و یا 58 هزار کیلومتری گارانتی می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران