• Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2
  • Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2
  • Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2
  • Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2
  • Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2
  • Jiangnan U2 خودروي برقي جيانگنان U2

هاچ‌بکی برقی با قیمت پایه 8600 دلار

معرفی جیانگنان U2

25 بهمن 1401 15:05

شرکت خودروسازی Jiangnan Auto، نامی آشنا و معروف در صنعت خودرو چین است. این شرکت از اوایل دهه ۲۰۰۰ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۲۰۱۰ توسط شرکت زوتی تصاحب شد، اما در سال ۲۰۲۱ ورشکست شد. جیانگنان احتمالاً بیش‌تر با ساخت Alto شناخته شده است. این شرکت خودروهایی را نیز برای برند Traum زوتی نیز تولید کرد.

در چند سال اخیر، خبری از شرکت جیانگنان شنیده نشده بود و غیرفعال به نظر می‌رسید. اما در کشور چین، هیچ خودروسازی به طور مطلق نمی‌میرد. اکنون این شرکت محصول جدیدی را با نام U2 ارائه کرده است. در حال حاضر نیز هنوز زوتی مالک Jiangnan محسوب می‌شود، بنابراین احتمال دارد که زوتی به فکر بازگشت باشد.

طراحی جیانگنان U2

محصول U2 شرکت جاینگان یک خودروی الکتریکی با طراحی جسورانه و قیمت بسیار پایین است. U2 ترکیبی از خودرو هاچ‌بک و MPV محسوب می‌شود و ویژگی‌های هر دو را دارد. بدنه آن دو رنگ بوده و چرخ‌ها تا جای ممکن به سمت گوشه‌ها رفته‌اند.

Jiangnan U2 خودروی برقی جیانگنان U2

ویژگی‌های ظاهری آن شامل چراغ‌های جلو گرد با قاب مربعی، شیشه جلو با استایل مخصوص MPVها و دستگیره‌های در مخفی است. جاینگان U2 در پنج نسخه به فروش می‌رسد؛ ارائه نسخه‌های متعدد از یک خودرو ارزان قیمت و کوچک در چین معمول است‌.

ابعاد این خودرو پنج نفره عبارتند از 3840×1742×1545 میلی‌متر با فاصله محوری 2521 میلی‌متری. وزن آن نیز به 1188 کیلوگرم می‌رسد.

کابین و امکانات جیانگنان U2

فضای داخلی این خودرو کارآمد است. جزئیات و تزئینات نارنجی‌رنگ در کابین دیده می‌شود. صندلی‌ها با چرم مصنوعی سفید پوشیده شده‌اند و فرمان شکل مربعی دارد. پنل ابزار آن دیجیتال است. تمامی برنامه‌های پرطرفدار مانند QQ Music و Bilibili در دسترس است.

Jiangnan U2 خودروی برقی جیانگنان U2

صندلی عقب به صورت نیمکتی است و فضای آن باز به نظر می‌رسد. فضای پا نیز زیاد است. فضای بار نیز برای خودرویی در این کلاس مناسب است. سنسورهای لاین، در آینه‌های جانبی قرار گرفته‌اند.

مشخصات فنی جیانگنان U2

باتری این خودرو از نوع لیتیوم فسفات آهن بوده و با دو برد ۳۰۵ و ۴۰۶ کیلومتری ارائه می‌شود‌. هنوز ظرفیت این باتری مشخص نشده است. این خودرو دیفرانسیل جلو است و موتور آن روی محور جلویی تعبیه شده.

جیانگنان U2 دو خروجی مختلف ۵۵ کیلووات قدرت و ۱۲۰ نیوتن‌متر گشتاور و یا ۸۰ کیلووات قدرت و ۱۶۰ نیوتن‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد، که مشتریان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. حداکثر سرعت هر دو نمونه به ۱۳۵ کیلومتر برساعت می‌رسد.

Jiangnan U2 خودروی برقی جیانگنان U2

قیمت جیانگنان U2

قیمت Jiangnan U2 در بازه ۸,۶۳۵ تا ۱۴,۶۵۶ دلار قرار می‌گیرد. گران‌قیمت‌ترین نسخه آن U2 400 Pro است. موتور آن از نوع ۸۰ کیلوواتی بوده و برد ۴۰۰ کیلومتری دارد.

توجه داشته باشید که سفارش U2 اکنون باز است. اما اطلاعات و جزئیات دقیق باتری آن دردسترس نیست. این نوع خودرو بیش‌تر در شهرهای کوچک محبوب است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران