• کانسپت‌ هوندا نمايشگاه ژاپن موبيليتي 2023

از هاچ‌بک‌های برقی تا اسکوترهای کوچک

معرفی کانسپت‌های هوندا در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی 2023

7 مهر 1402 08:38

هوندا محصولات متنوعی را به نمایشگاه موبیلیتی ژاپن ۲۰۲۳ آورده است. اصلی‌ترین نمونه برای نمایش، کانسپت Specialty Sports  بوده که هیچ تصویری از آن منتشر نشده است. جزئیات آن نیز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که خودرویی تماما الکتریکی است.

در این باره گفته شده که لذت رانندگی و شخصیت متمایز آن باعث می‌شود تا از زندگی روزمره فراتر باشد. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این مدل ارتباطی با کانسپت Sports EV  دارد یا خیر، کانسپتی که شش سال پیش در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷ معرفی شد.

علاوه بر آن، کانسپت زیبای SUSTANIA-C نیز ارائه می‌شود که با رنگ سفید و قرمز، مشابه هوندا e کوچک بوده و بدنه‌ای از جنس رزین اکرولیک دارد. این بدنه قابل بازیافت است.

کانسپت‌ هوندا نمایشگاه ژاپن موبیلیتی 2023

کانسپت Pocket نیز چنین ویژگی‌ای دارد؛ یک موتورسیکلت کوچک با پایداری محیطی و کم‌ترین میزان هدردادن منابع.

هوندا CI-MEV نیز یک هاچ‌بک الکتریکی کوچک دونفره است، که سیستم رانندگی خودکار دارد. هوندا این وسیله را برای مناطقی که حمل و نقل عمومی دردسترس نیست و یا کسانی که نمی‌توانند پیاده‌روی کنند ایجاد کرده است.

در آخر، کانسپت SCe: یک موتورسیکلت الکتریکی با قابلیت تعویض باتری است. نیروی خود را از طریق Mobile Power Pack e هوندا تامین می‌کند.

کانسپت‌ هوندا نمایشگاه ژاپن موبیلیتی 2023

نمایشگاه موبیلیتی ژاپن ۲۰۲۳ از تاریخ ۲۵ اکتبر آغاز می‌شود. هوندا همچنین پروتوتایپ Prologue را نیز برای اولین نمایش محلی آماده کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران