• 2023 هوندا HR-V بازار چين
  • هوندا HR-V بازار چين2023 هوندا HR-V بازار چين

متفاوت در ظاهر

انتشار تصاویر هوندا HR-V بازار چین

10 اسفند 1401 13:20

هوندا HR-V به عنوان یکی از موفق­‌ترین محصولات خودروساز ژاپنی، در بسیاری از کشورهای جهان به فروش می­‌رسد. پس از معرفی نسخه جهانی که عمدتا در اروپا و ژاپن عرضه شده و همچنین مدل مخصوص آمریکای شمالی که البته با نام هوندا ZR-V در اروپا حضور دارد، اکنون نوبت به هوندا HR-V مخصوص بازار چین رسیده است تا رسما معرفی شود.

طراحی ظاهری هوندا HR-V بازار چین به واسطه جلوپنجره بزرگ، هواکش‌های باریک سپر جلو و نوار نورانی بین چراغ‌های جلو، از HR-V موجود در آمریکای شمالی و ZR-V متمایز شده است.طراحی ظاهری هوندا HR-V بازار چین به واسطه جلوپنجره بزرگ، هواکش‌های باریک سپر جلو و نوار نورانی بین چراغ‌های جلو، از HR-V موجود در آمریکای شمالی و ZR-V متمایز شده است. نمای جانبی و عقب اما تقریبا بدون تغییر باقیمانده است و تنها در برخی جزئیات همچون رکاب‌های جانبی، تریم قطعات مشکی، نوار بین چراغ‌های عقب ، شبرنگ‌های روی سپر عقب و خروجی دوتایی اگزوز با دو مدل مذکور اختلاف دارد.

فعلا تصویری از فضای داخلی هوندا HR-V بازار چین در اختیار نداریم، ولی انتظار می‌­رود که در این بخش فقط با تغییر در برخی جزئیات مواجه باشیم.

هوندا فعلاً از اعلام مشخصات فنی HR-V مخصوص بازار چین خودداری نموده است، ولی از برنامه عرضه نسخه هیبرید این خودرو خبر داده که لوگوی e:HEV روی بدنه هم این احتمال را تایید می­‌کند.

2023 هوندا HR-V بازار چین

اتحاد دانگ فنگ هوندا در حال حاضر، دو محصول دیگر از این برند ژاپنی یعنی هوندا XR-V و هوندا E:NS1 را نیز تولید می‌­کند، که دومی به پیشرانه برقی مجهز شده است و هر دو نسخه چینی از مدل جهانی HR-V به شمار می‌­آیند.

علاوه بر استراتژی هوندا در عرضه محصولات گوناگون در نقاط مختلف جهان، تفاوت مدل‌های حاضر در بازار چین به قوانین وضع شده برای واردات و تولید خودرو در این کشور هم ارتباط دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران