• تست و بررسي اکستريم وي ايکس مديران خودرو (Xtrim VX)
  • تست و بررسي اکستريم وي ايکس مديران خودرو (Xtrim VX)
  • تست و بررسي اکستريم وي ايکس مديران خودرو (Xtrim VX)
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX
  • اکستريم VX

پرآپشن‌ترین چینی بازار

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

12 تیر 1403 18:07

چری زیر مجموعه‌های زیادی دارد، از جتور گرفته تا جیکو و به تازگی جگوار/لندرور هم زیر مجموعه چری شده است. اکسید برند دیگری از چری است، که ساخت محصولات لوکس چری به آن محول شده. خودروهای برند اکسید در ایران با نام اکستریم عرضه می‌شوند. برندی که همانند فونیکس از انشعابات مدیران خودرو است.

لوکس‌ترین محصول این برند تازه‌کار در بازار ایران، اکستریم VX نام دارد. VX بر پلتفرمی مشترک با تیگو 9 ساخته شده و یک کراس‌اور میدسایز 7 نفره است. با هم بررسی می‌کنیم که VX با ادعای لوکس‌ترین کراس‌اور کشور تا چه اندازه لایق این لقب است.

طراحی ظاهری اکستریم VX

اکستریم VX در کل طراحی‌ محتاطانه‌ای دارد. حفظ سادگی یکی از اولین عناصر یک خودروی لوکس است. نمای عموم خودروهای لوکس به نحوی طراحی می‌شود که عموم مخاطبان را راضی کند. VX ظاهری جا افتاده دارد و طراحی اجزا از هماهنگی خوبی برخوردارند. شاید نتوان نقطه اشتراک به خصوصی با برندهای مطرح در نمای جلوی این ماشین یافت، اما ظاهرش زیبایش تداعی‌کننده برخی برندهای ژاپنی است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

در نمای جانبی VX کشیدگی این خودرو توجه‌تان را جلب خواهد کرد. مخصوصا امتداد نسبتا زیاد خودرو پس از محور عقب، نشان از 7 نفره بودن این خودرو دارد. در کنار این مساله که به زاویه خروج این خودرو توجهی نشده، می‌توان هدف طراحی VX را بهتر دریافت. در نمای جانبی افزایش سایز رینگ‌ها می‌توانست کمی به ظاهر لوکس خودرو بیافزاید، اما در این صورت نرمی سواری و انتقال گشتاور به زمین هم تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

طراحی عقب اکستریم VX، تنها نمایی است که به خاطر احتیاط بیش از حد طراحان، کمی ملال‌انگیز شده است و انتظار می‌رفت با طراحی شاخص‌تری روبرو باشیم. چراغ‌های پیوسته، که دست مایه‌ همه‌ طراحی‌های امروزه شده، در کنار اگزوزهای دو طرف سپر، ظاهر معقولی برای VX ساخته، اما انتظار بیشتری از آن می‌رفت.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

طراحی کابین اکستریم VX

هنگام مواجهه با نمای داخل کابین VX شباهت غیرقابل انکار داشبورد با مرسدس بنز EQS نظرتان را درباره‌ طراحی تحت تاثیر قرار می‌دهد. در کل از روی دست بنز تقلب کردن برای یک خودروی لوکس مطمئن‌ترین کاری است که از اکسید برمی‌آمد. سه نمایشگر در داشبورد اکسید، در سطحی یکدست، گنجانده شده. یکی به عنوان کلاستر (جلوآمپر)، یکی به عنوان نمایشگر اصلی و مولتی مدیا (15 اینچ) و دیگری برای سرنشین جلو. کنسول وسط به همراه محفظه‌ای که با پوشش کشویی چوبی پوشانده می‌شود، ظاهری شکیل برای داخل این خودرو فراهم کرده است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

با نگاه کردن به صندلی‌های این خودرو به خوبی متوجه سمت و سوی متفاوت طراحی می‌شوید. صندلی‌هایی که با فوم  ZERO-GRAVITY، تجهیز شده اند. نامی که اکسید برای تکنولوژی صندلی‌ها برگزیده و ادعا می‌کند در مسافت‌های طولانی سرنشینان را خسته‌‍ نمی‌کند. لوکس‌ترین جایگاه در اکستریم VX صندلی شاگرد است، زیرپایی‌ای که می‌توانید به کمک آن به خوبی چرت بزنید و مانیتوری که می‌تواند مولتی مدیای مورد نظرتان را پخش کند و صدای آن هم به طور اختصاصی از اسپیکرهای پشت سری بشنوید.

ردیف دوم اکستریم VX فضای خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد و با کیفیتی مشابه ردیف جلو روبرو هستید. امکانات کافی برایتان در نظر گرفته شده است و اگر این خودرو را راننده‌تان هم براند، می‌توانید در ردیف دوم هم آسایش قابل توجهی داشته باشید.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

ردیف سوم VX جای مناسبی برای کودکان است، حتی در صورت قرارگیری صندلی‌های ردیف دوم در جلوترین حالت، هنوز هم برای بزرگسال فضای خوبی در سفرهای طولانی به حساب نمی‌آید. صندلی‌های ردیف سوم به صورت برقی تنظیم می‌شوند و دریچه‌های تهویه و خروجی شارژر هم برای‍شان تعبیه شده است تا بابت فضای کم ازشان دلجویی شود.

امکانات اکستریم VX

برای بررسی امکانات اکستریم VX بهتر است از لیست بلند بالای امکانات کمکی راننده شروع کنیم.

  • هشدار ترافیک متقابل از عقب
  • ترمز ترافیک متقابل از عقب
  • هشدار برخورد از عقب
  • هشدار باز شدن درب
  • هشدار ترافیک از جلو
  • ترمز ترافیک متقاطع از جلو
  • دستیار پارک خودکار
  • نمای نقطه‌ کور
  • تشخیص نقطه کور
  • کمک تغییر خط
  • ترمز اضطراری مانور
  • ترمز اضطراری خودکار
  • هشدار برخورد از جلو
  • کروز کنترل تطبیقی هوشمند
  • هشدار خروج از خط
  • حفاظت از خروج از جاده
  • کمک حفظ خطوط
  • ارتقا یافته کنترل هوشمند
  • حفظ خطوط اضطراری
  • دستیار ترافیم
  • کمک کروز یکپارچه
  • کنترل هوشمند چراغ جلو
  • کمک محدودیت سرعت
  • نشخیص علائم راهنمایی و رانندگی

تمام رادارهای فوق در کاتالوگ خودرو آمده است. اما اولین چیزی که از آن‌ها دستگیرتان می‌شود آن است که VX کارهایی که شما می‌خواهید را انجام نمی‌دهد. رادارها مشغول کنترل کردن رانندگی شما هستند و به دلیل منویی با کلمات نامانوس (در فارسی و انگلیسی) شما دقیق متوجه نیستید که کدام مورد باعث این نافرمانی شده است. در کل بعد از کمی سر و کله زدن با رادارها می‌توانید به خوبی از آن‌ها استفاده و مسئولیت را به آنها واگذار کنید.

یکی از مواردی که کمی جای بهتر شدن دارد، کنترل توجه راننده به جاده است، وقتی عینک بر چشمتان باشد و سنسور چشمانتان را نبیند، دائما در حال هشدار به شماست که از جلو غافل نشوید و توجه به جلو از همه چیز مهم‌تر است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

کروز کنترل تطبیقی و حرکت خودکار بین خطوط به خوبی کار می‌کنند و در مسافرت‌هایی که از اتوبان‌ها عبور می‌کنید، بار زیادی از دوشتان خواهد برداشت.

در نهایت بررسی دقیق تمامی رادارها نیازمند زمانی چند روزه است، در مدت زمان محدودی که اکستریم VX را در اختیار داشتیم، نمی‌شد نظر قطعی‌ای درباره کاربری این امکانات داشت.

از رادارها که بگذریم به تجهیزات رفاهی می‌رسیم، از گرم‌کن صندلی و ماساژور گرفته تا سیستم صوتی مخصوص سرنشینان جلو، عموم امکاناتی که به دنبالش هستید در اکستریم VX یافت می‌شود. تکمیل بودن امکانات امتیاز مثبتی برای VX است. اما وقتی ادعای لوکس‌ترین کراس‌اور را می‌شنوید می‌بایست انتظار داشته باشید که به مجهز بودن به همچین امکاناتی بسنده نکنیم و به نحوه‌ عملکرد آن‌ها هم بپردازیم.

سردکن صندلی‌ها در واقع از تعریق و چروک لباس‌های‌تان بعد از نشستن برروی صندلی‌های چرم جلوگیری می‌کند. با این‌که از این وظیفه به خوبی بر‌می‌آید، برای خنک کردن شما کمی ضعیف به نظر می‌رسد. ماساژور صندلی‌ها به خوبی بعد از سفرهای طولانی خستگی را از ماهیچه‌های پشت می‌گیرد. اما بعد از رفع خستگی ترجیح می‌دهید آن‌ها را خاموش کنید!

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

تهویه‌ سه کاناله حقیقتا در میان خودروهای چینی تنها در اکستریم VX پیدا می‌شود. تهویه پرتاب باد خوبی دارد، اما از خودرویی که لوکس خود را معرفی می‌کند انتظار می‌رود صدای تهویه با طراحی فکر شده‌تر دریچه‌ها کمتر باشد.

کیفیت نمایش‌گرهای FULL HD بدون هیچ انتقادی خوب است، بازخورد خوبی نسبت به لمس شما نشان می‌دهد و شدت نور خوبی برای استفاده در روزهای آقتابی دارد.

تقسیم وظایف در مانیتورها و منوها نسبتا خوب است و با منوهایی اختصاصی برای هر کاربری طرف هستید که کاربری شما را آسان‌تر می‌کند. اما برای عادت کردن به کلمات نامانوس در منو نیازمندید که چند روزی به فراگیری منو بپردازید.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

از طرفی برای دسترسی به تهویه و دوربین 360 صفحه‌ای لمسی طراحی شده که شما می‌بایست کمی هنگام لمس آن جدی‌تر از صفحات تاچ باشید. که امری منطقی‌است تا از فرمان‌های اتفاقی جلوگیری شود، اما از طرفی چون راهنمای فیزیکی‌ای زیر انگشتتان حس نمی‌کند، برای استفاده از آن می‌بایست چشم از جاده بردارید.

در نهایت اگر بخواهیم جمع‌بندی‌ای برروی امکانات VX داشته باشیم، با خودرویی طرف هستیم که از تمامی آپشن‌های خودروهای به روز در کابینش استفاده کرده و به قول معروف جنس‌اش جور است. اما اگر بخواهیم خیلی سخت‌گیری کنیم، سطح عملکرد این آپشن‌ها می‌بایست از خودروهای دیگر برند چری یه سر و گردن بالاتر می‌بود.

سیستم کنترل صوتی هوشمند در اکستریم VX

سیستم دستیار صوتی در خودرو اکستریم VX که سیستم پاسخگویی آن کمتر از 540 میلی‌ثانیه اعلام شده است، به طور کلی نیازهای کاربران برای کنترل خودرو، ارتباطات و سرگرمی را کاملا برآورده می‌کند. گفتن یک «سلام اکستریم» می‌تواند سیستم پاسخگویی صوتی AI را بیدار کند. به وسیله این سیستم، می‌توان امکانات مختلف سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری وسیله نقلیه را کنترل کرد. سیستم پاسخگوی صوتی قادر است نمایشگر HUD، سانروف، صندلی‌ها، آینه‌های عقب، عطر، تهویه مطبوع و سایر عملکردها را کنترل کند. این سیستم همچنین به سرنشینان کمک می‌کند تا تماس بگیرند و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

کاربران VX در بسیاری از موارد نیازی به گفتن دستور به طور کامل ندارند. مثلا برای تنظیم دمای دلخواه در خودرو به جای گفتن جمله کامل «دمای تهویه مطبوع را به 25 درجه سانتی‌گراد تنظیم کن»  کافی‌ست از دستور «کمی سرد» استفاده کنید. به این ترتیب دستیار صوتی متوجه منظور کاربر می‌شود و بلافاصله واکنش نشان خواهد داد.

ویژگی مهم دیگر در سیستم تعامل صوتی هوشمند در اکستریم VX «توانایی تشخیص صدای چهار منطقه‌ای» آن است؛ به این معنی که می‌تواند دستورات صوتی را از مناطق مختلف در خودرو درک و اجرا کند. موقعیت‌یابی منبع صدا به این سیستم اجازه می‌دهد دستورات کسی را پیگیری کند که در ابتدا او را صدا زده است. در عین حال گفت‌وگو بین مسافران با عملکرد این سیستم نیز تداخل ندارد.

مشخصات فنی اکستریم VX

برای بررسی مشخصات فنی اکستریم VX همین کافی است که بگوییم زیر پوست این خودرو، مشخصات فنی‌ای مشابه با تیگو 8 پرومکس قرار دارد. تنها تفاوت فنی این دو خودرو، گیربکس آیسین 8 سرعته‌است که اخیرا برای VX انتخاب شده.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت با توان خروجی 261 اسب بخار که از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک گشتاور 510 نیوتن‌متر را به 4 چرخ اکستریم VX می‌رساند. ادعای کارخانه برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر 8.7 ثانیه‌ای این خودرو، خبر از آن می‌دهد که با خودرویی با توان حرکتی متوسط روبرو خواهید بود.

تجربه رانندگی با اکستریم VX

در وحله‌ اول با حجم زیادی از هشدارهای ایمنی روبرو خواهید بود، به هرصورت رعایت تمامی این موارد در تهران ممکن نیست، پس مقداری از این رادارها را خاموش می‌کنیم . به حرکت ادامه می‌دهیم. شروع حرکت در سرعت‌های پایین مقبول است، ولی اگر ناگهان پایتان را برروی گار فشار دهید، با نعره‌ موتور روبرو می‌شوید. آن طوری که این موتور در تیگو 8 شما را به صندلی می‌چسباند، در VX از پس‌اش برنمی‌آید.

سرپیچ‌ها کنترل خوبی دارد و احساس از دست رفتن کنترل به شما نمی‌دهد. زاویه‌گیری عرضی کمی هم سرپیچ‌ها دارد. درکل شما با تیگو 8 پرومکسی طرف هستید که 200 کیلو اضافه وزن دارد.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

رونمایی رسمی لوکس‌ترین خودرو چینی بازار ایران

بهمن 1402: شرکت مدیران خودرو، برند جدیدی را با نام اکستریم ثبت کرده که قرار است خودروهای لوکس را با این نام عرضه کند. تاکنون ورود سه محصول از برند اکستریم به ایران قطعی شده و این محصولات در نمایشگاه خودرو تهران 1402 برای عموم مردم به نمایش گذاشته شدند. هر سه خودرو از برند اکسید، زیرمجموعه چری هستند و مدیران خودرو نام اکستریم‌ را برای آن‌ها برگزیده است.

محصولات اکستریم، لوکس‌ترین خودروهای مدیران خودرو محسوب می‌شوند و هر سه در کلاس کراس‌اور قرار دارند. مدیران خودرو در روز دهم بهمن‌ماه، به طور رسمی مدل VX را در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران و طی مراسمی رونمایی کرد. اکستریم VX لوکس‌ترین خودرو مدیران خودرو و همچنین لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین خودرو چینی بازار ایران محسوب می‌شود و کراس اور سایز بزرگ است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

در این مراسم، آقای من، معاون کل فروش مدیران خودرو، اکستریم را سبک زندگی جدیدی خواند که آمده تا مشتریان ایرانی را با سبکی نوین و مدرن آشنا کند.  VX پرچمدار اکستریم است و لوکس‌ترین طراحی را دارد. VX توجه بیش‌تری به امنیت و راحتی مشتریان دارد. این محصول برای اولین بار به طور همه جانبه و رسمی معرفی شده است. مصرف‌کنندگان لایق بهترین خدمات هستند.

آقای مایکل، معاون فروش برند اکستریم، در این مراسم اظهار کرد که در تحقیقات برند به این نتیجه رسیدیم که جای خالی یک برند لوکس در ایران خالی است و با ظرفیتی که در برند اکستریم وجود داشت این برند را به بازار معرفی کردیم. این محصول نشان دهنده بالاترین استانداردها است. در حال حاضر این خودرو بالاترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی بازار را دارد. وی امیدوار است عرضه این محصول تاثیری اساسی بر بازار داشته باشد.

آقای مهدی جعفری، مدیر فروش منطقه‌ای، اظهار کرد اکستریم VX اولین محصول مونتاژی در کلاس شاسی بلند فول سایز است. این محصول سطح جدیدی از رفاه و آرامش را ارائه می‌دهد. اپلیکیشن اکستریم نیز به زودی منتشر خواهد شد که یک فضای مجازی مشابه شبکه‌های اجتماعی است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

آقای دادگر، مدیر توسعه محصول اکستریم، در این مراسم حضور داشت و اعلام کرد همه محصولات اکستریم پرچمدار خودروهای بازار ایران هستند؛ اما مدل VX پرچمدار اصلی اکستریم است. شعار این محصول، جت شخصی است که راحتی آن را به یک جت شخص تشبیه کرده است.

وی توضیح داد موتور این محصول کاملا مشابه تیگو 8 پرومکس بوده و 261 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده به هر چهار چرخ VX منتقل می‌شود. این موتور یکی از 10 موتور برتر درون سوز بازار چین است. هفت حالت رانندگی برای آن در نظر گرفته شده است. سه نمایشگر دیجیتال در کابین تعبیه شده است؛ 12.3 اینچی برای کلاستر، 15.6 اینچی برای مرکز و 12.3 اینچی برای سرنشین جلو. کلیدهای فیزیکی از VX حذف شده است. یک پردازنده سریع و پیشرفته نیز برای این نمایشگرها در نظر گرفته شده است.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

دو شارژر وایرلس 50 واتی، دوربین 540 درجه، صندلی‌های چرم مرغوب، گرمکن و سردکن سه حالته برای همه صندلی‌ها، ماساژور 5 حالته صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با 23 اسپیکر، هدآپ دیسپلی، دستیار صوتی، سیستم تهویه سه کاناله، پارک خودکار، کروز کنترل تطبیقی و ... از ویژگی‌های این شاسی بلند لوکس است.

شروین یگانه، برترین راننده اتومبیلرانی ایران، خودرو اکستریم VX را به سمت سالن هدایت کرد و راننده آن بود. وی درباره رانندگی با این محصول توضیح داد که VX اولین خودرو چینی بود که نتوانسته هیچ ایرادی از لحاظ فنی و ظاهری به آن وارد کند.

تست و بررسی اکستریم وی ایکس مدیران خودرو (Xtrim VX)

آقای محمدرضا گلزار، بازیگر، در این مراسم حضور داشت و به عنوان سفیر برند اکستریم و اولین مالک اکستریم معرفی شد.


قیمت اکستریم VX

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، قیمت اکسید VX بستگی به تعداد صندلی‌ها، نوع سیستم محرکه و نوع گیربکس آن دارد. اما بصورت کلی، در بازار چین، قیمت اکسید VX مدل 2023، حدود 190 تا 235 هزار یوآن است که تقریبا معادل 25 تا 32 هزاردلار می‌شود. بنابراین حتی در صورت مونتاژ در ایران نیز قیمت اکسید VX اختلاف قابل توجهی با قیمت تیگو 8 پرو خواهد داشت و احتمالا رکورد قیمت خودروهای چری در بازار کشورمان را خواهد شکست!

فروش اکستریم مدیران خودرو

برای اطلاع از قیمت خودروهای اکستریم در ایران و همچنین جهت آگاهی از طرح‌های پیش فروش اکستریم و فروش نقدی خودروهای این شرکت، مقاله شرایط ثبت نام اکستریم را مطالعه کنید.

عکاس: عرفان اسلام‌پناه

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران
Rasoolabbasi 1403/8/21
پیشنهاد میکنم خودروهای چینی رو بعد از گذشت یک زمستان برفی از قسمت زیر نگاهی بیاندازید و متوجه تفاوتشان با ژاپنی یا اروپایی بشید.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/8/9
خیلی قشنگ و پر آپشنه اما واقعا گران هست و بعد از گارانتی به احتمال زیاد پر هزینه میشه،،البته برای خرید فروش در بازار هم ،حس بنده ی حقیر میگه بخاطر توان مالی مردم ،بازارش خوب نیست و
پاسخ
0
0
0
Navid 1403/6/27
لطفا دوستان عزيز جواب بدن ، ممنون ميشم بين اين ماشين و اوتلندر 2018 ، انتخاب عزيزان كدوم هست ؟ با سپاس
پاسخ
2
0
0
ناشناس 1403/8/9
هرکدوم موتورش بهتر و جادارتره
0
0
Hossini123 1403/7/2
با اوتلندر هیچ وقت در جاده نمیونید ولی از لحاظ اپشنی هرفی برای گفتن با این ماشین نداره
0
1
Morteza 1403/6/5
این خودرو اصلا ارزش خرید نداره اول اینکه:تمام اپشن هایی که داره اسباب بازی هست و صرفا جنبه ی تبلیغاتی داره هیچکدومش درست کار نمیکنه!بالاخره اپشن گذاشتی که کار کنه و برای توی جاده به کمک راننده بیاد نه اینکه فقط روی کاغذ باشه... دوم اینکه شما یک خودروی کم کیفبت شاسی بلند با وزن نزدیک به دوتن رو سواری که حداقل یک موتور ۸ سیلندر برای به راه افتادنش نیاز هست نه یک موتور ۲ لیتری اشغال که به زور میتونه هیکل خودشو بکشه ...باورتون میشه بعد ده هزار کیلومتر به روغن سوزی افتاده ! فقط پیش اونایی که سر از ماشین در نمیارن میتونی بگی شاسی بلند دارم راستی یکی از مانیتورهاشم تاچش از کار افتاده اوونم بخاطر رطوبت تو شمال کشور مثل گوشی های n90 نوکیا ... گیربکسش عملکرد قابل قبولی داره حیف که موتورش واقعا برای این حجم از اتاق ضعیفه... سواریش نرمه در حد تیگو۸ که از سانتافه و رافور و سورنتو حتی بهتره من فقط ایرادم رو موتوره و قابلیت هایی که داره درست کار نمیکنه...جنس متریالی که داخل کابین بکار بردن بد نیست خوبه و قابل قبوله ؛؛؛قیمتشم که فضاییه کاش لا اقل شرایطیش کنن نهایت همون ۲۸۰۰ یا ۳ تومن یه صد تومن دویست تومن از تیگو ۸ گرونتر نه یک میلیارد خیلی بی انصافیه...
پاسخ
2
1
2
Alj 1403/7/8
شماکی خریدی ک10هزارتا هم باهاش راه رفتین؟برای کوبیدن هرچیزی ابتدا واقعا سواراون ماشین بشین ودرانتها ازروی انصاف نظر بگین تا دیگران بتونن استفاده درستی از نظرات شما ببرند
0
0
Amin99 1403/6/22
دوست عزیز بعد ۲۰ هزار کیلومتر رانندگی با تیگو ۸ پرو مکس و استفاده از سیستم های کمک راننده اش حرف شما رو تکذیب میکنم که آپشن ها اسباب بازی هستند! امکاناتی مثل ماساژور و سرد کن صندلی فکر نمی‌کنم اسباب بازی باشت در مورد آپشن های کمک راننده که این خودرو که حتی از پرومکس ۱۳ رادار بیشتر هم داره ضعفی تو عملکرد داشته باشه و به قول شما جنبه تبلیغاتی و فانتزی داشته باشه بهرحال از کامنت شما میشه دوتا نتیحه گیری گرفت ۱ اینکه یا اون تعصب ماشین های تولید هرجایی غیر از چین رو می‌کشید و ۲ یا اینکه تابحال تجربه استفاده از این امکانات رو نداشتید که برچسب اسباب بازی رو بهش می‌زنید. درباره موتور و قوای فنی هم اول باید بگم این ماشین ۷ سال یا ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی بی قید و شرط داره که من کم و کسری از طرف مدیران خودرو ندیدم بعد اینکه توی تست درایوی مدیران خودرو برگزار کرد حس جالبی بود رانندگی با این ماشین و نیازی به گاز دادن برای سریع رفتن نبود و زمانی که تخته میکردم حس شتاب رو انتقال میداد به هیچ عنوان با شما موافق نیستم که با زور نیاز به کشیدن این هیکل هست. سوختن مانیتور رو هم فکر میکنم از خودتون در آوردید چون جای دیگری نشنیده بودم
1
0
ALIR32690 1403/6/3
با قیمت 4 میلیاردی که شرکت گذاشته براش مشتری اول و آخرش خودشونن هیچکس به این قیمت نمیخره نهایت قیمتی که ارزش داشت 2800 بود
پاسخ
0
0
2