• شرايط فروش اکستريم

رونمایی رسمی از برند اکستریم

شرایط فروش اکستریم و ثبت نام XTRIM در ایران (دی 1402)

7 دی 1402 17:21

رونمایی رسمی از برند اکستریم در تهران

دی 1402: شب گذشته از برند اکستریم رونمایی شد. جدیدترین عضو خانواده  مدیران خودرو را می‌توان لوکس‌ترین برند مونتاژی بازار دانست، که با انتخاب شعار Born For More سعی در ارائه محصولاتی باکیفیت و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا دارد.

مدیران خودرو در مسیر بیست ساله همکاری با برند چری، فعلا تصمیم دارد تا محصولات اکسید را تحت این برند در بازار مونتاژ کند. اکسید در سال 2020 برند به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه‌اندازی شد، که در ساخت محصولاتش از با کیفیت‌ترین و مطرح‌ترین تامین‌کنندگان بین‌المللی مانند بورگ وارنر (تولیدکننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولیدکننده شاسی)، بنتلر و ... بهره می‌برد.

حال برند اکستریم برپایه این همکاری، تصمیم به عرضه خودروهایی لوکس و باکیفیت گرفته است، تا به عنوان رهبری جدید در بازار ایران، برای مشتریان خود سواری کیفیت، راحتی و ایمنی در سواری را رقم بزند.

فروش محصولات اکستریم با گارانتی 7 ساله

آبان 1402: امید هاتفی، مسئول فروش برند اکستریم، اعلام کرد سه مدل خودرو اکستریم با گارانتی هفت ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به مشتریان تحول داده می‌شود که نشان از کیفیت بالای این خودرو و اطمینان شرکت به عرضه محصولات باکیفیت استاندارد جهانی دارد.

وی درباره محصولات اکستریم اظهار کرد که یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی است که در چند سال اخیر راهی بازار خودرو شده است. سه خودرو اکستریم که در آینده نزدیک راهی بازار می‌شود نه تنها از بعد کیفی در دسته برترین خودروهای کشور قرار می‌گیرد، بلکه از سطوح آپشنی متفاوت نیز نسبت به سایر خودروها برخوردار است.

آقای هاتفی اکستریم را با فونیکس تیگو ۸ پرو، به عنوان یکی از فول آپشن‌ترین خودروهای تولید داخل، مقایسه کرد و گفت تیگو پرو با ۱۸ رادار راهی بازار شده است؛ اما سه خودرو اکستریم به ۲۶ رادار مختلف مجهز است که ارمغان آن رانندگی ایمن و سواری راحت برای خریداران خودرو اکستریم است. ضمن اینکه خودروهای اکستریم به سیستم پارک خودکار نیز تجهیز شده است. به طور کلی سطح امکانات محصولات برند اکستریم، یک سر و گردن بالاتر از سایر خودروهای کشور است که شامل دوربین ۵۴۰ درجه، ماساژور صندلی و سه ردیف صندلی برقی است.

وی اشاره کرد برند اکستریم از زیرمجموعه‌های مدیران خودرو و دومین برند لوکس این شرکت در ایران است. با این وجود برند اکستریم از شبکه نمایندگی‌های مجزا و اختصاصی در سراسر کشور برخوردار خواهد بود که در گام نخست مراکز استان‌های بزرگ کشور را دربرمی‌گیرد. سه خودرو اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX ، سه خودرو این برند در ایران خواهد بود.  کشورهای قطر، استرالیا، روسیه و امریکای جنوبی برخی از کشورهایی است که برند اکستریم در آنجا حضور دارد.

آقای هاتفی تاکید کرد هنوز قیمت و زمان عرضه رسمی خودرو اکستریم مشخص نشده است؛ اما  با توجه به فعالیت هایی که انجام شده است انتظار داریم تا از بهمن ماه سال جاری شاهد آغاز مراحل رونمایی و معرفی خودروهای برند اکستریم به بازار خودرو باشیم.

اکستریم؛ برند جدید مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو از اواسط سال 1399، نام و لوگوی چری را بتدریج، از روی محصولات مونتاژی این خودروساز، حذف کرد و به جای آن، نام MVM را روی این خودروها حک نمود. حدود یکسال بعد، و بصورت دقیق‌تر در اواخر پاییز 1400، شرکت مدیران خودرو، برند جدیدی را با نام فونیکس (FOWNIX) به بازار کشورمان معرفی نمود. هدف از ایجاد این برند جدید، تغییر دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به چری برای عرضه خودروهای گران‌تر بود. ولی حالا که دو سال از معرفی برند فونیکس می‌گذرد، باخبر شده‌ایم که شرکت مدیران خودرو، دومین زیرمجموعه خود را تاسیس کرده است.

زیرمجموعه جدید مدیران خودرو، با نام اکستریم (XTRIM) فعالیتش را شروع کرده است. این نام از واژه انگلیسی EXTREM الهام گرفته شده که به معنای «بی‌نهایت، فوق‌العاده، عالی و ...» است.

برند اکستریم مدیران خودرو، قرار است خودروهای اکسید (EXEED) را به بازار ایران بیاورد. اما سوال اینجاست که چرا مدیران خودرو، محصولات اکسید را با همان برند فونیکس عرضه نکرده است؟ جواب این سوال را می‌توان در بازار چین جستجو کرد؛ همانطور که شرکت چری، خودروهای اکسید را بدون ذکر نام و نشان چری در چین می‌فروشد، شرکت مدیران خودرو نیز تصمیم گرفته که برند فونیکس را فقط برای خودروهای چری نگه دارد.


بررسی انواع محصولات اکستریم در ایران

برای آشنایی با جدیدترین خودروهای اکستریم در بازار کشورمان و جهت اطلاع از مشخصات فنی و ویژگی‌های رفاهی محصولات اکستریم، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو اکسید VX
. بررسی خودرو اکسید TXL
. بررسی خودرو اکستریم LX

اخبار شرکت مدیران خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت مدیران خودرو، شامل شرایط فروش ام وی ام، شرایط فروش اقساطی چری، شرایط فروش اعتباری فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری، همچنین آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام و چری با خودروهای نو و همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

. شرایط ثبت نام چری
شرایط ثبت نام فونیکس
شرایط ثبت نام ام‌ وی‌ ام

شرایط فروش مدیران خودرو
طرح جایگزینی مدیران خودرو

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو شامل برندهای ام‌وی‌ام، چری و فونیکس هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مطلب زیر را نیز از دست ندهید:

قیمت محصولات مدیران خودرو
قیمت لوازم یدکی ام وی ام
سرویس ادواری مدیران خودرو

دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/12
کی میاد تو بازار؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1403/1/15
اکستریم جدیدترین همکاری مدیران اجرا کرده و قرار هست به زودی به بازار بیاین ولی هنوز تاریخ رسمی اعلام نکردند
0
0
rj106427 1402/10/11
اگر دو دیفرانسیل وباحجم موتور لااقل دوهزار سی سی نباشند،تکرتر مکرراته وفایده ای ندارند.
پاسخ
0
1
0