• منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63
  • منصوري مرسدس AMG SL63

جذابیت بیشتر با تغییرات ظاهری و فنی

معرفی منصوری مرسدس AMG SL63

29 اسفند 1401 10:30

شرکت منصوری عموماً به اعمال تغییر بر خودروهای سوپراسپرت و گران‌قیمت و تبدیل آن‌ها به نمونه­‌های خاص با ظاهر جالب توجه شهرت دارد. اما موارد استثنا هم وجود دارد مثل خودروی مورد بحث در این مطلب یعنی مرسدس AMG SL63 که نسبت به اکثر محصولات این برند، با تغییرات حداقلی همراه شده است.

تغییرات مرسدس AMG SL63 تنها به طراحی بدنه و کابین محدود نشده و بخش فنی این خودروی روباز هم مورد تغییر قرار گرفته است.در نمای جلو می­‌توان سپر جدید با اجزای مستطیلی و تعویض لوگوی مرسدس بنز با نشان منصوری را تشخیص داد. برخی اجزای بدنه شامل حاشیه ورودی‌های هوا در سپر جلو، زیرسپری جلو ، روکش آینه­‌های جانبی، باله عقب، دیفیوزر و جزئیات سپر عقب از فیبرکربن ساخته شده است.

چند طرح متفاوت برای رینگ‌های 22 اینچی این خودرو از طرف منصوری پیشنهاد شده، اما نمونه‌­های مشکی رنگ چند پره حاضر در تصاویر رسمی، به افزایش خشونت ظاهری مرسدس AMG SL63 یاری رسانده است.

به نظر می­‌رسد که بخش اعظم فضای کابین مرسدس AMG SL63 منصوری از جمله کمربندهای ایمنی، با چرم سفید رنگ روکش شده، که در ترکیب با رنگ مشکی بدنه، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

منصوری مرسدس AMG SL63

آن‌طور که منصوری اعلام نموده، تغییرات مرسدس AMG SL63 تنها به طراحی بدنه و کابین محدود نشده و بخش فنی این خودروی روباز هم مورد تغییر قرار گرفته است. منصوری از ذکر جزئیات بیشتر خودداری نموده و تنها از امکان سفارش دو تریم P720 و P850 برای این خودرو خبر داده است.

از آنجا که منصوری از واحد PS برای اعلام قدرت محصولات خود استفاده می‌کند، احتمال دارد که دو مدل مذکور به ترتیب 720 و 850 اسب‌­بخار قدرت در اختیار داشته باشند. توجه داشته باشید که پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ در مدل‌های استاندارد 577 اسب‌­بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

منصوری مرسدس AMG SL63

به هرحال، شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت مرسدس AMG SL63 منصوری هم به ترتیب 3.2 ثانیه و 332 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

قیمت مرسدس AMG SL63 منصوری اعلام نشده است، ولی ناگفته پیداست که با یک محصول گران‌قیمت دیگر از این تیونر آلمانی مواجه هستیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران