• 2024 مزدا 3

ارتقا در داخل کابین

معرفی مزدا 3 مدل 2024

19 فروردین 1402 13:00

نسل چهارم مزدا 3 اواخر سال 2018 معرفی شد. بنابراین به نظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای یک به‌روزرسانی باشد. برخلاف اکثر رقبا، مزدا معمولاً از فیس‌لیفت‌های سنگین در اواسط دوره تولید خودرو دوری می‌کند. همانطور که در تصاویر رسمی دیده می‌شود، این مزدا 3 به‌روزرشده نیز از این قاعده مستثنا نیست.

مزدا 3 مدل 2024 شامل رنگ‌های جدید و چند به‌روزرسانی در بخش فنی و هم‌چنین ارتقا در داخل کابین است. این خودرو در ویرایش‌های هاچ‌بک و سدان جمع‌وجور که چند روز پیش در ژاپن رونمایی شد، شامل رنگ‌های جدید و چند به‌روزرسانی در بخش فنی و هم‌چنین ارتقا در داخل کابین است.

مزدا 3 مدل 2024 با مشخصات مخصوص بازار ژاپن حالا با رنگ سرامیکی متالیک و صفحه نمایش 10.25 اینچی معرفی شده است. این نمایشگر کمی بزرگ‌تر از نسخه 8.8 اینچی قدیمی است، که حالا به پورت USB تایپ C هم مجهز شده است. علاوه بر این، سیستم شارژ بی‌سیم تلفن همراه نیز در این خودرو به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

مزدا سیستم‌های ایمنی را با تعبیه یک قابلیت جدید ارتقا داده است. این یک هشدار بی‌توجهی است که می‌تواند در زمانی که حواس راننده پرت می‌شود، یک آلارم صوتی و هم‌چنین یک پیام خطا روی نمایشگر منتشر کند. علاوه‌براین، مزدا 3 جدید اکنون می‌تواند موانع ازجمله عابران پیاده را شناسایی کند.

2024 مزدا 3

یکی از فناوری‌های این خودرو استارت پیشرانه از راه دور توسط برنامه MyMazda است، که پیش از این روی مزدا CX-60 دیده بودیم. این قابلیت تنها روی مدل‌هایی تعبیه می‌شود که مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک هستند. این برنامه یک هشدار فوری است برای وقتی که یک راننده دیگر از سرعت، زمان و منطقه رانندگی از پیش تعیین‌شده تجاوز می‌کند. هم‌چنین مزدا 3 جدید یک قابلیت دیگر از CX-60 قرض گرفته که MyCare نام دارد و در صورت دزدیده شدن، امکاناتی برای پیدا کردن و محدود کردن عملکرد خودرو فراهم می‌کند.

مزدا 3 مدل 2024 در ژاپن با قیمت بین 17 هزار و پانصد تا 30 هزار دلار به فروش می‌رسد. این خودرو در بازار استرالیا نیز به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران