• شرايط فروش آفتاب خودرو

برنامه واردات دو مدل مزدا به ایران

شرایط فروش آفتاب خودرو و ثبت نام مزدا (1403)

23 تیر 1403 10:41

لیست خودروهای وارداتی آفتاب خودرو

تیر 1403: پس از قرار گرفتن نام شرکت آفتاب خودرو در لیست واردکنندگان رسمی خودرو به کشورمان، حالا نام و مشخصات اولین خودروهای وارداتی این شرکت مشخص شده است:

فهرست خودروهای وارداتی آفتاب خودرو
ردیف برند مدل نوع فروش کاتالوگ
1 مزدا 3 پریمیوم ادیشن عادی دانلود
2 مزدا CX-30 عادی دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه گردآوری شده است.

برنامه واردات دو مدل مزدا به ایران

تیر 1403: شرکت آفتاب خودرو،در یک کنفرانس خبری از برنامه واردات مزدا۳ و کراس اوور CX30 در گام نخست و سپس برنامه تولید محصولات مزدا در ایران خبر داد.

محمد کاظمی، مدیرعامل آفتاب خودرو، در این مراسم اعلام کرد برنامه داریم تا مدل‌های بنزینی، پلاگین هیبرید و تمام برقی مزدا را به بازار کشور عرضه کنیم. قرارداد تامین خودروها بین آفتاب خودرو و شرکت مزدا-چانگان منعقد شده و در گام نخست، برنامه واردات 400 دستگاه مزدا شامل 200 دستگاه مزدا3 و 200 دستگاه مزدا CX30 را داریم. گروه آفتاب خودرو حدود 20 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش بخصوص وارداتی ها دارد. این شرکت پس از آغاز مجدد واردات تصمیم به آن گرفته تا راسا برای واردات اقدام کند.

کاظمی افزود به همین منظور طی نیمه دوم سال 1402 موفق به عقد قرار داد با مزدا از طریق شریک این شرکت در چین، یعنی چانگان، موفق شدیم و مجوز های لازم فروش و خدمات پس از فروش از وزارت صمت اخذ شد و طی برنامه اول 400 دستگاه را وارد خواهیم کرد که از یک ماه و نیم آینده به مرور به صورت وارداتی عرضه خواهد شد.

آقای کاظمی همچنین از معرفی کارخانه تولید در یکی از شهرهای محروم کشور به وزارت صمت برای تولید محصولات مزدا خبر داد و جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام نکرد. در زمینه قیمت، قیمت مزدا 3 با احتساب هزینه های حمل و نقل و تعرفه و نرخ حدودی دلار کنونی حدود 2.5 و قیمت نهایی کراس اوور CX30 را حدود 2.9 میلیارد تومان می تواند باشد.

وی افزود ما با 6 نماینده که شامل نمایندگی مرکزی تهران، خراسان رضوی(سبزوار)، مشهد، گیلان، مازندران و بوشهر مذاکره کرده ایم و تامین دستگاه های عیب یاب، ابزار مخصوص و ... برای آن ها انجام شده است.

بازگشت محصولات مزدا به ایران

اردیبهشت 1403: اخیرا متوجه شدیم که شرکت آفتاب خودرو افشاری کیا، قصد دارد محصولات برند ژاپنی مزدا را وارد و عرضه کند. این  شرکت سه محصول مزدا 3 و CX50 و CX30 را به زودی از گمرک ترخیص خواهد کرد.

این شرکت، سابقه واردات خودرو را در کارنامه خویش دارد و کاملا با فرآیند آن آشناست. مراکز ارائه خدمات پس از فروش آن نیز نسبتا گسترده بوده و نگرانی از این بابت نیست.

آفتاب خودرو افشاری کیا اعلام کرده که محصولات وارداتی مزدا، با پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی اسکای اکتیو عرضه خواهند شد. اما هنوز مشخص نیست که آیا کراس‌اورها تک دیفرانسیل هستند و یا دودیفرانسیل.

این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، نسخه پلاگین هیبرید EZ6 را نیز عرضه کند. این خودرو شباهتت زیادی با محصول چینی دیپال SL03 دارد.

نکته قابل توجه این است که تمام محصولات وارداتی مزدا به ایران، از کشور چین ثبت سفارش شده و از این کشور به ایران می‌آیند.

آرشیو

کاتالوگ مزدا 3 پریمیوم ادیشن وارداتی

23 تیر 1403
دانلود فایل PDF

کاتالوگ مزدا CX-30 وارداتی

23 تیر 1403
دانلود فایل PDF

شرایط فروش لیزینگی مزدا 3

3 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

شرایط فروش نقدی - 30 روزه

2 اردیبهشت 1397
دانلود فایل PDF

شرایط فروش لیزینگی

9 فروردین 1397
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران