• کي ام سي T8 مانستر (تي 8 آفرود)
  • کي ام سي T8 مانستر (تي 8 آفرود)
  •  کي ام سي T8 مانستر
  •  کي ام سي T8 مانستر
  •  کي ام سي T8 مانستر
  •  کي ام سي T8 مانستر
  •  کي ام سي T8 مانستر

هالک سبز کرمان موتور !

بررسی پیکاپ کی ام سی T8 مانستر (تی 8 آفرود)

21 مرداد 1402 13:00

کرمان موتور، پیکاپ کی ام سی T8 Monster را در ششمین دوره نمایشگاه آفرود 1402 ایران مال 1402 به نمایش گذاشت؛ خودرویی که بیش از 12 هزار دلار لوازم برای تیونینگ آن بسته شده است.

این پیکاپ با کاور بدنه سبز مات پوشیده شده است. پیکاپ کی ام سی T8 Monster به سپر آفرودی جلو با گار مجهز شده که سبب شده زاویه ورود به مراتب بهتری را نسبت به نسخه استاندارد داشته باشد. ضمن اینکه محافظت بسیار خوبی هم از خودرو در آفرود می‌کند. البته در کنار این سپر، یک صفحه محافظ زیر بدنه نیز نصب شده که از ادوات فنی در بیراهه نوردی محافظت می‌کند و مانع ورود ضربه به موتور می‌شود.

روی سپر آفرودی نصب شده دو پروژکتور بزرگ در کنار چند مه شکن LED نصب شده که روشنایی آنها به کمک چراغ های جلو می آیند. روی سقف نیز یک باربند بوده که در جلوی آن یک LED لایت بار نصب شده و در اطراف خودرو نیز برای روشنایی بیشتر در محیط کمپ تعبیه شده است. در یک سمت خودرو نیز سایه‌بان نصب شده است.

کی ام سی تی 8 مانستر

حوض‌بار این خودرو به سوپرلید مجهز بوده که فضایی بسته برای قراردادن وسایل و اشیا برای شما فراهم می‌کند. سپر عقب کی‌ام‌سی T8 مانستر نیز تغییر کرده و از نوع فلزی است. علاوه بر اینکه این سپر مقاومت بیشتری در آفرود دارد و زاویه خروج را بهتر کرده، داخل آن چراغ‌هایی برای روشنایی عقب خودرو تعبیه شده است. همچنین قلابی برای یدک کشی نیز برای آن طراحی شده است.

این محصول ارتفاع به مراتب بیشتری نسبت به نسخه‌های استاندارد دارد. چراکه به کیت کامل تعلیق آیرون من IronMan مجهز شده که خود به تنهایی قیمتی معادل 3500 دلار دارد. این ارتفاع زیاد سبب شده که فضای کافی و مناسبی برای نصب رینگ و لاستیک بزرگتر 33 اینچی برای T8 فراهم شود. البته نصب رینگ و لاستیکی با این ابعاد برای چنین خودرویی قطعا نیاز به تغییر دیسک و صفحه و تقویت موتور دارد تا آسیبی به کیت کلاچ وارد نشود.

کی ام سی تی 8 با تجهیزات اضافی

علاوه بر T8 مانستر، یک کی ام سی T8 با بدنه استاندارد هم برای نمایش گذاشته بود که دارای لوازمی همچون باربند، سایه‌بان، پروژکتور سقفی، سوپرلید و … بود. یک دستگاه کی ام سی T8 صورتی رنگ هم در غرفه این شرکت حضور داشت.

کی ام سی تی 8 امداد خودرو

کرمان موتور یک دستگاه کی ام سی T8 امداد را با تغییراتی برای امدادرسانی در مسیرهای بیراهه نیز نمایش داد. این موضوع نشان از توجه این شرکت برای امدادرسانی به خودروها حتی در مسیرهای بیراهه است. این خودرو به مخازن بنزین، وینچ، تایرهای آفرودی، یدک کش، زاپاس و … مازاد تجهیزات امدادی مجهز شده است.


بررسی انواع کی ام سی T8 در بازار

برای آشنایی با نسخه‌های مختلف پیکاپ T8 شرکت کرمان موتور و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی کی‌ام‌سی تی8 و نحوه فروش محصولات KMC، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

دیدگاه کاربران
123456fx 1402/5/21
خدابده برکت،خداییش ازتویوتاهایلوکس خوشگلتره راحت ازلحاظ قیمتی وکیفی جاشو میگیره
پاسخ
0
0
0