• ون اينرودز کمپر بهمن موتور
  • ون اينرودز کمپر
  • ون اينرودز کمپر
  • ون اينرودز کمپر
  • ون اينرودز کمپر
  • ون اينرودز کمپر
  • ون اينرودز کمپر

رونمایی کمپر جدید بازار در تهران

بررسی ون اینرودز کمپر بهمن موتور

21 مرداد 1402 12:20

بهمن موتور در جریان ششمین دوره نمایشگاه آفرود 1402 در ایران مال، حضور داشته و یک دستگاه ون اینرودز را با تجهیزات کمپینگ نمایش داده است. این ون ابتدا با کاربری باری معرفی شده بود و اکنون بهمن موتور آن را به عنوان یک کمپر نیز معرفی کرده است.

ون اینرودز کمپر به دلیل ابعاد کوچک، در صورت نصب تجهیزات کمپینگ در رده میکرو کمپرها قرار می گیرد و مناسب اقامت های کوتاه در طبیعت است. به دلیل فضای کوچک کابین به نسبت کمپرهای بزرگ تر، امکان نصب سرویس بهداشتی و حمام برای این خودرو وجود ندارد. اما فضای مناسبی برای خوابیدن دو نفر و همچنین حمل وسایل مورد نیاز برای سفر از جمله یخچال، سینک، اجاق گاز و … وجود دارد. تجهیزات این کمپر عبارتند از یخچال فریزر پرتابل، مخزن آب پرتابل، گاز رومیزی پرتابل، باربند بزرگ روی سقف به همراه سایه بان و LED لایت بار و نوارهای LED برای روشنایی بیشتر کابین. البته این تجهیزات بر اساس نیاز مالک روی این خودرو نصب شده و افرادی که قصد تجهیز ون اینرودز کمپر را داشته باشند می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود این خودرو را تجهیز کنند.

ون اینرودز کمپر از نظر فنی با نسخه استاندارد هیچ تفاوتی ندارد. این ون دارای یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ‌ های عقب منتقل می شود. این ون در حالت معمولی در هر 100 کیلومتر 8 لیتر بنزین مصرف می کند. اما اضافه کردن تجهیزات کمپر ضمن بالابردن وزن، روی آیرودینامیک نیز تاثیر منفی خواهد داشت و انتظار داریم مصرف سوخت نسخه کمپر مقداری از نسخه استاندارد بیشتر باشد.

ون اینرودز کمپر

بهمن اینرودز دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4500، 1680 و 2000 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3050 میلی متر است. این فاصله زیاد بین دو محور باعث شده که فضای کابین این خودرو تا حد ممکن جادار باشد و مضاف بر آن زاویه ورود و خروج از شیب بسیار خوبی برای ون بهمن اینرودز Inroads فراهم شده است.

فضای بار این خودرو دارای حجمی معادل 5.1 متر مکعب بوده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 2630، 1480 و 1300 میلی متر است. سطح بارگیری از عقب برابر 680 میلی متر بوده، ولی در صورت باز کردن درب های کشویی جانبی یک پله با ارتفاع کمتر در هر طرف تعبیه شده که سوار و پیاده شدن و همچنین بارگیری با این خودرو را ساده تر کرده است. این فضا برای تبدیل ون اینرودز به کمپر بسیار ایده آل است.


بررسی انواع ون اینرودز در بازار

برای آشنایی با نسخه‌های مختلف ون اینرودز بهمن موتور، و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی ون اینرودز و نحوه فروش اینرودز بهمن، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/2/1
این خودرو کاربری اوتوکمپینگ دارد؟
پاسخ
2
0
0
Hossini123 1403/2/2
هر خودرویی که امکانات اولیه برای تسهیل یک سفر را داشته باشد. امکاناتی مانند جایی برای خواب و استراحت؛ و یا امکانات و شرایط پخت و پز برای یک روز کامل یا حتی بیشتر ولی این خودروون اینرودز کمپر به دلیل ابعاد کوچک، در صورت نصب تجهیزات کمپینگ در رده میکرو کمپرها قرار می گیرد و مناسب اقامت های کوتاه در طبیعت است. به دلیل فضای کوچک کابین به نسبت کمپرهای بزرگ تر، امکان نصب سرویس بهداشتی و حمام برای این خودرو وجود ندارد. اما فضای مناسبی برای خوابیدن دو نفر و همچنین حمل وسایل مورد نیاز برای سفر از جمله یخچال، سینک، اجاق گاز و … وجود دارد. تجهیزات این کمپر عبارتند از یخچال فریزر پرتابل، مخزن آب پرتابل، گاز رومیزی پرتابل، باربند بزرگ روی سقف به همراه سایه بان و LED لایت بار و نوارهای LED برای روشنایی بیشتر کابین. البته این تجهیزات بر اساس نیاز مالک روی این خودرو نصب شده و افرادی که قصد تجهیز ون اینرودز کمپر را داشته باشند می توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود این خودرو را تجهیز کنند.
0
0
سیاوشم 1403/2/2
بله قابلیت دریافت کاربری اتوکمپر رو داره و بعضی از مالکین دریافت کردن
0
0