• ون اينرودز مسافربري
  • ون اينرودز مسافربري
  • ون اينرودز مسافربري
  • ون اينرودز مسافربري
  • ون اينرودز مسافربري

با 7 صندلی اضافی !

بررسی ون اینرودز مسافربری

9 مهر 1401 11:39

پس از حضور ون باری اینرودز بهمن‌ موتور در بازار، این شرکت نسخه مسافربری ون اینرودز را در مهرماه 1401 و در جریان نمایشگاه حمل و نقل تهران 1401 رونمایی کرد. 

ون اینرودز در واقع نسخه ایرانیزه شده دانگ‌ فنگ سی‌اس 35 است، که تغییرات فنی و ظاهری روی آن اعمال شده است. ظاهر خارجی این ون مسافری اقتصادی، با نسخه باری آن تفاوتی ندارد و تنها رودری‌ها و پنجره‌ها اضافه شده‌اند؛ اما فضای داخلی بسیار متفاوت است و 7 صندلی به آن اضافه شده که مجموع ظرفیتش به 9 نفر می‌رسد.

ون مسافربری اینرودز

فاصله بین صندلی‌ها تقریبا کم بوده و جابه‌جایی سرنشینان کمی دشوار است. هر دو طرف ون، درهای کشویی قرار گرفته‌‌ است‌. از تجهیزات اینرودز مسافری می‌توان به نمایشگر 9 اینچی لمسی، تهویه مستقل ردیف عقب، تهویه دستی، 2 ایربگ ایمنی، فرمان کمکی برقی، دوربین ثبت وقایع جلو، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، سنسور باد تایرها، دی‌لایت، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، ترمز ABS و EBD، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب اشاره کرد.

پیشرانه ون اینرودز در نسخه باری و مسافری یکسان بوده و هر دو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس‌طبیعی با خروجی 105 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور، نیرو می‌گیرند. این پیشرانه به یک گیربکس پنج سرعته دستی متصل است و نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. 

ون اینرودز مسافربری

استاندارد آلایندگی موتور ون اینرودز یورو 5 است و می‌تواند از طریق نرم‌افزار به یورو 6 نیز برسد. مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با 8 لیتر در هر صد کیلومتر است. بهمن‌موتور اطلاعاتی را درباره قیمت ون مسافربری اینرودز منتشر نکرده، اما نسخه مسافربری اینرودز قطعا قیمت بیش‌تری نسبت به نسخه باری اینرودز خواهد داشت. 


بررسی انواع ون اینرودز در بازار

برای آشنایی با نسخه‌های مختلف ون اینرودز بهمن موتور، و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی ون اینرودز و نحوه فروش اینرودز بهمن، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

دیدگاه کاربران