• ليوان S6 پرو
  • ليوان S6 پرو
  • ليوان S6 پرو
  • ليوان S6 پرو
  • ليوان S6 پرو
  • ليوان S6 پرو

بر پایه جیلی امگرند L

معرفی لیوان S6 پرو

13 آذر 1402 16:02

شرکت لیوان که از خاکستر لیفان برخاسته و زیرمجموعه گروه جیلی قرار دارد، از اواسط 2023 به روسیه وارد شده و موفق شده بیش از هزار دستگاه از هاچ‌بک کراس X3 پرو را در این کشور به فروش برساند. یک ماه پیش یک کراس­‌اور به نام لیوان X6 پرو هم به مشتریان روسی معرفی شد و اکنون نوبت به یک سدان به نام S6 پرو رسیده است.

همچون سایر محصولات لیوان، S6 پرو نیز یک مدل جدید و مستقل نیست، بلکه نسخه تغییر یافته از جیلی امگرند GL است، خودرویی که پس از عرضه در سال 2016، تاکنون چندین بروزرسانی را تجربه کرده. نکته مهم این‌که لیوان S6 پرو فقط برای صادرات به بازارهای محدود همچون روسیه تولید شده و شرکت سازنده هیچ برنامه‌­ای برای عرضه آن در چین ندارد.

طراحی لیوان S6 پرو

لیوان S6 پرو در طراحی جلو و عقب با اجزای کروم جلوپنجره، اجزای عمودی چراغ‌های دیلایت و تغییر در جزئیات چراغ‌های عقب، از همتای خود با نشان جیلی متمایز شده است، درحالی‌که نمای جانبی تغییری نداشته و همچنان می­‌توان هویت جیلی امگرند L را تشخیص داد.

لیوان S6 پرو

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای این سدان چینی به ترتیب 4.73، 1.818، 1.48 و و 2.7 متر اعلام شده است. کف این خودرو از سطح زمین، 150 میلیمتر فاصله دارد.

مشخصات فنی لیوان S6 پرو

لیوان S6 پرو با پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ به روسیه می‌­آید. این پیشرانه در دو نسخه با 147 یا 174 اسب‌­بخار قدرت، شتاب صفر تا صد 8.8 و 8.4 ثانیه را فراهم خواهد کرد. خروجی این پیشرانه سازگار با بنزین اکتان 92، از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می­‌شود. حداکثر سرعت هر دو نسخه هم 190 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سیستم تعلیق لیوان S6 پرو در جلو با اتصالات مک‌­فرسون و در عقب به صورت نیمه-مستقل طراحی شده است.

تریم و امکانات لیوان S6 پرو

بنابر اعلام نماینده لیوان در روسیه، S6 پرو در سه تریم لاکچری، پرمیوم و فلگشیپ (پرچمدار) عرضه خواهد شد. تریم پایه به چراغ‌های LED، رینگ‌های 17 اینچی، سانروف، روکش چرم صندلی‌ها با گرمکن برای ردیف جلو، دو نمایشگر 12.3 اینچی، حسگر و دوربین دنده عقب، کی لس و استارت دکمه‌ای، کیسه هوای جلو و جانبی، کروز کنترل و پایش نقطه کور مجهز شده است.

لیوان S6 پرو

در تریم‌های پرمیوم و فلگشیپ، موارد بیشتری شامل تنظیم برقی صندلی راننده، صفحه نمایش 4.2 اینچ برای سرنشین جلو، ایربگ پرده‌­ای و دوربین 360 هم وجود دارد.

قیمت لیوان S6 پرو

لیوان S6 پرو در روسیه با قیمت 28، 29 و 30 هزار دلار برای سه تریم، به فروش می‌­رسد. البته فروش اعتباری و 120 هزار روبل (1300 دلار) تخفیف هم برای خریداران این محصول درنظر گرفته شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران
.کاوه. 1402/7/24
محصولات جیلی بی نظیزه و با سایر خودروهای چینی تفاوت فاحشی داره و هم طراز با خودروهای اروپایی هست که در اصل خدش هم یک کارخانه سویسی هست که توسط چینی ها خریداری شده و زیر نظر مهندسین اروپایی داره تولید میشه.، جیلی اولین خودروی چینی هست که به یورو انکپ راه پیدا کرد و سدان جیلی امگرند ۷ که در بازار ایران هم موجود است موفق شد چهار ستاره ایمنی از یورو انکپ دریافت
پاسخ
0
0
0