• لادا گرانتا نيکا موتور

اقتصادی‌ترین سدان وارداتی

بررسی لادا گرانتا نیکا موتور (Lada Granta)

14 آذر 1402 13:00

رونمایی ارزان ترین روسی بازار

آذر 1402: شرکت نیکا موتور، به عنوان واردکننده و عرضه کننده محصولاتی روسی لادا در ایران شناخته شده و قصد دارد این برند را وارد بازار کشور کند.

نیکا موتور در روز اول نمایشگاه اوراسیا، در مراسمی از چهار محصول لادا در ایران رونمایی کرد که عبارتند از مدل‌های وستا SW کراس، وستا اسپرت، گرانتا و نیوا تراول. لازم به ذکر است که همگی این خودروها، محصولاتی اقتصادی و مناسب بازار ایران هستند.

از گرانتا، به عنوان اقتصادی‌ترین محصول نیکا موتور و لادا یاد می‌شود که یک سدان با طراحی داخلی و خارجی ساده و نسبتا قدیمی است. پیشرانه این خودرو شباهت زیادی به خودرو L90 دارد و با توجه به ظاهر ساده و اقتصادی‌اش، می‌توان گفت که با L90 روسی مواجه هستیم. طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب معادل 4268، 1700 و 1500 میلی متر است و فاصله محوری 2476 میلی متری دارد.

موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۰۶ اسب بخاری و ۱۴۸ نیوتن‌متری آن احتمالا به یک گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است.

لادا گرانتا در نظر گرفته شده برای بازار ایران، حتی از سیستم مالتی مدیا نیز محروم است و تمام داشبورد آن از متریال خشک ساخته شده است. گرانتا رقیبی برای پارس خودرو سهند و رانا پلاس محسوب می‌شود.


فروش لادا گرانتا

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت نیکا موتور و همچنین جهت آگاهی از جدیدترین طرح‌های فروش نقدی لادا گرانتا، پیش فروش لادا گرانتا و نحوه فروش سایر محصولات لادا در ایران، مقاله شرایط فروش نیکا موتور را مطالعه کنید.

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : باما

دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/9/17
باید برای شرایط ایران بهسازی بشه وگرنه بدرد نمیخوره
پاسخ
0
0
0