• ام‌ وي ام ايکس 77 مديران خودرو

با محصول جدید مدیران خودرو آشنا شوید

بررسی ام‌ وی ام ایکس 77 مدیران خودرو (MVM X77)

18 اردیبهشت 1403 12:33

از چری تیگو 7 تا ام وی ام X77

شرکت مدیران خودرو قصد دارد کراس اوور جدیدی را با نام ام وی ام X77 به بازار عرضه کند. به نظر می‌رسد این محصول طبق تیگو 7 نسل قبلی توسعه یافته است.

ام‌وی‌ام X77 محصولی بزرگ‌تر و لوکس‌تر از X55 محسوب می‌شود. در نمای جلویی این خودرو، شباهت‌هایی با تیگو 7 جدید مشهود است؛ اما جلوپنجره متفاوت با خطوط عمودی می‌بینیم. نمای جانبی نیز با تیگو 7 نسل قبلی تقریبا یکسان است. در نمای عقب نیز چراغ سرتاسری تعبیه شده است.

کابین این خودرو، مشابه تیگو 7 و تیگو 8 بوده و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی و کلاستر یکپارچه دارد. احتمالا این محصول به سیستم‌های کمک راننده و سقف پانوراما نیز مجهز است.

ام‌وی‌ام X77 از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بهره‌مند شده که 156 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود و خبری از گیربکس CVT قبلی نیست.


شرایط فروش ام وی ام مدیران خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت مدیران خودرو، شامل شرایط فروش ام وی ام، شرایط فروش اقساطی چری، شرایط فروش اعتباری فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری، همچنین آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده ام‌وی‌ام و چری با خودروهای نو و همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:

شرایط ثبت نام ام‌ وی‌ ام
شرایط فروش مدیران خودرو
طرح جایگزینی مدیران خودرو
قیمت محصولات مدیران خودرو

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خواندن مطلب قیمت لوازم یدکی ام وی ام و همچنین مطلب سرویس ادواری مدیران خودرو را نیز از دست ندهید.

نویسنده : مریم سادات نوری

منبع : باما

دیدگاه کاربران