• کاميونت دافران 5.5 تن

رونمایی دافران 5.5 تن در نمایشگاه شیراز

بررسی کامیونت دافران 5.5 تن شایان دیزل (Dafran Q1)

26 خرداد 1403 11:51

رونمایی دافران 5.5 تن در نمایشگاه شیراز

خرداد 1403: شرکت شایان دیزل که قبلا اولین کامیونت تمام برقی بازار را معرفی کرد، در نمایشگاه شیراز 1403 نیز دست پر آمده و کامیونت 5.5 تن Q1 را در این نمایشگاه رونمایی و معرفی کرد.

دافران 5.5 تن Q1 از موتور ساخت شرکت ایسوزو بهره‌مند شده و اکثر قطعات فنی آن ساخت این شرکت ژاپنی است. همچنین امکانات ایمنی پیشرفته‌ای در این کامیونت استفاده شده است.

معرفی کامیونت جدید دافران

نمایشگاه خودرو شیراز از تاریخ 22 تا 25 خرداد 1403 برقرار است. یکی از شرکت‌کنندگان فعال این نمایشگاه، شرکت شایان دیزل است که در بخش خودروهای تجاری فعالیت دارد. شایان دیزل کامیونت جدیدی را تولید کرده که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شیراز 1403 رونمایی شود. این کامیونت 5.5 تن دافران، از برند معتبر کینگ لینگ است.

این کامیونت از یک پیشرانه 3 لیتری توربودیزل ایسوزو بهره‌مند شده که 118 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. توربوشارژ HolSet، اینترکولر، گرمکن الکتریکی هوای ورودی برای شرایط سرد (COLD START)، سیستم کنترل آلایندگی SCR و خفه‌کن اگزوز برای آن درنظر گرفته شده است. گیربکس آن نیز از نوع شش سرعته دستی ایسوزو است. حتی شاسی و اکسل‌های آن را نیز ایسوزو ساخته است. سیستم سوخت‌رسانی کامیونت دافران Q1 شامل تزریق پرفشار Common Rail، یک تانکر آلومینیومی با ظرفیت ۱۰۰ لیتر و یک تانکر ۱۶ لیتری ادبلو است.

ویژگی‌ها و امکانات این کامیونت عبارتند از :

. ترمز اضطراری
. رادار خط‌خوان
. هشدار انحراف از مسیر
. گرم‌کن سوخت
. کروز کنترل
. سنسور نور و باران
. دی‌لایت
. سنسور دنده‌عقب
. قفل مرکزی و ریموت کنترل
. و ...

دیدگاه کاربران
ناشناس 3 روز پیش
کی میاد به بازار
پاسخ
0
0
0