• ب ام و سري Neue Klasse
  • ب ام و سري Neue Klasse
  • ب ام و سري Neue Klasse
  • ب ام و سري Neue Klasse
  • ب ام و سري Neue Klasse

اولین عضو خانواده، کوپه است

معرفی ب ام و سری Neue Klasse

18 تیر 1403 13:26

شرکت ب ام و، لاین جدیدی از خودروهای برقی را راه‌اندازی کرده و قرار است توسعه دهد. سری مدل‌های Neue Klasse تماما برقی هستند و قرار است تا سال 2027، حداقل شش مدل از آن‌ها عرضه شود.

اولین عضو خانواده Neue Klasse اخیرا با پوشش استتاری دیده شده است و اصلا شبیه به مدل‌های قبلی ب ام و نیست و کاملا متفاوت است.

طراحی ب ام و سری Neue Klasse

عکس‌های جاسوسی این کوپه برقی منتشر شده و خودرو در حال تست در اروپا بوده است. این خودرو، پایه‌ترین مدل از سری Neue Klasse محسوب می‌شود و نمای جلویی آن مشابه دیگر مدل‌های Neue Klasse است. نمای جلویی آن از چراغ‌های باریک و جلوپنجره کوچک تشکیل شده است.

معرفی ب ام و سری Neue Klasse

در نمای جانبی آن، کشیدگی سقف را می‌بینیم و صندوقی که از حالت عادی بالاتر است. اما نیمه جلویی خودرو به سمت پایین بوده و شبیه به سری 8 است. اما نمای عقب بیش‌تر یادآور مدل X6 است. همین امر باعث شده تا ظاهر خودرو منحصربه‌فرد باشد. دستگیره‌ها نیز حالت مخفی هستند. در بخش عقب نیز یک نوار نوری LED و دیفیوزر دیده می‌شود.

مشخصات فنی کوپه ب ام و سری Neue Klasse

طبق اخبار جاسوسی منتشر شده، این مدل دارای چهار موتور الکتریکی است. ب ام و سال گذشته در شرکت آلمانی DeepDrive برای توسعه فناوری موتور چرخشی سرمایه‌گذاری کرد و نشانه تعهد این خودروساز به این نوآوری است. البته قدرت و خروجی این موتورها هنوز مشخص نشده است و معلوم نیست که آیا خروجی آن به پیشرانه چهار موتوره ب ام و با قدرت 1341 اسب‌بخار می‌رسد یا خیر.

معرفی ب ام و سری Neue Klasse

اطلاعات مربوط به باتری‌ها و محل جایگذاری آن‌ها نیز هنوز مشخص نشده است. برنامه‌های ب ام و نیز شفاف نیست؛ اما احتمالا این خودرو به عنوان یک خودروی سری محدود (مانند i8) به تولید می‌رسد. جزئیات بیش‌تر آن در ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران