• بروزرساني نيسان نوت آئورا نيسمو

با سامانه چهار چرخ و رینگ‌های آلومینیوم

بروزرسانی نیسان نوت آئورا نیسمو

1 مرداد 1403 19:59

پس از بروزرسانی تریم پایه از نیسان نوت هاچ‌بک و بعد هم نسخه‌­های کراس‌اور یعنی Autech  و پرچمدار یعنی نوت آئورا، اکنون نوبت به عضو پرچمدار این خانواده یعنی نوت آئورا نیسمو رسیده است تا دستخوش برخی تغییرات شود.

طراحی نیسان نوت آئورا نیسمو

بنابر اعلام نیسان، طراحی جدید جلوپنجره با جزئیات افقی به بهبود جریان هوا در پیشرانه و درنتیجه کاهش مقاومت بدنه در برابر جریان هوا منجر شده است. خریداران این هاچ‌بک 5 در می‌­توانند از میان هفت رنگ موجود، یکی را سفارش دهند. خودروی حاضر در تصاویر، با ترکیب رنگ دوتایی برپایه خاکستری Stealth نیسمو تزئین شده است.

طراحی جدید سپر عقب، رکاب جانبی اسپرت، جزئیات مشکی براق از جنس پلاستیک در نیمه پایینی بدنه و دیفیوزر عقب با کارکرد آیرودینامیک، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این هاچ‌بک ژاپنی به‌شمار می­‌آید.

کابین و امکانات نیسان نوت آئورا نیسمو

صندلی راننده با تنظیم برقی به صورت استاندارد در نیسان نوت آئورا نیسمو نصب شده است، اما با پرداخت مبلغ اضافه می‌­توان صندلی‌های اسپرت ریکارو با تنظیمات Nismo و طراحی متفاوت پشتی را دریافت کرد. سیستم صوتی Bose پرسونال پلاس هم به صورت سفارشی نصب می­‌شود.

مشخصات فنی نیسان نوت آئورا نیسمو

اضافه شدن سامانه چهار چرخ محرک، یکی از مهمترین تغییرات نیسان نوت آئورا نیسمو به شمار می‌­آید.

نیسان نوت آئورا نیسمو e-Power به سامانه هیبرید شامل پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی با 82 اسب‌­بخار قدرت و 103 نیوتن‌متر گشتاور، باتری لیتیوم-یون و موتور برقی با 136 اسب­‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. در نسخه مجهز به سامانه چهار چرخ محرک، یک موتور برقی دیگر با 82 اسب­‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور به محور عقب اضافه می­‌شود.

نیسان نوت آئورا نیسمو 4WD به رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی ساخت Enkei مجهز شده، که بنابر اعلام سازنده، 12 درصد از نمونه­‌های مشابه سبک‌­تر است.

قیمت نیسان نوت آئورا نیسمو

قیمت پایه نیسان نوت آئورا نیسمو e-Power در ژاپن، 3,072,300 ین (19,500 دلار) تعیین شده است، که در نسخه 4WD به 3,473,800 ین (22 هزار دلار) افزایش می‌­یابد.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که نیسمو به تازگی با آرییا نیسمو به قاره اروپا بازگشته است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران