شرکت آرکتیک تراکز (Arctic Trucks) که چند سال پیش با ساخت یک نمونه خاص از تویوتا هایلوکس مشهور شد، حالا به سراغ نسل جدید تویوتا لندکروزر پرادو رفته و آن را به یک جنگجوی واقعی تبدیل کرده است.
سیستم تعلیق جدید با کمکفنرهای 2 حالته در جلو، فنرها و کمکفنرهای جدید در محور عقب و افزایش 3.8 سانتیمتری ارتفاع، با تایرهای 37 اینچ T/A K03 ساخت بی اف گودریچ همراه میشود.

گذشته از این باید به کیت بدنه اشاره کرد، که از 10 قطعه مختلف تشکیل شده است. اما این پایان ماجرا نیست، چراکه متخصصان آرکتیک تراکز با مهندسی مجدد سازه لندکروزر، محور عقب را جابجا کردهاند تا فاصله محوری و همچنین فاصله عرضی بین چرخها را افزایش بدهند. بنابر اعلام آرکتیک تراکز، این اقدام در جهت افزایش پایداری و البته راحتی سرنشینان انجام شده است.
از دیگر ویژگیهای آرکتیک تراکز AT37 میتوان به نصب گلگیرهای عریض، تغییر صفحه نشاندهنده برای نمایش وضعیت تعلیق، رکابهای جانبی آفرود، تغییر کفپوش کابین، قلاب 2 اینچ یدککشی و نشانهای ویژه روی بدنه، اشاره کرد.
توجه داشته باشید که مشخصات فنی آرکتیک تراکز AT37 با لندکروزر پرادو تفاوتی ندارد.

مدیر بخش R&D شرکت آرکتیک یعنی Freyr Þórsson، از شکلگیری AT37 در بریتانیا و با ارتباط مستقیم متخصصان این شرکت با افراد باتجربه و همچنین تامینکنندگان مسابقات اتومبیلرانی، خبر داده است.
آرکتیک تراکز از اعلام قیمت AT37 خوداری میکند، ولی بنابر اعلام این شرکت، امکان تغییر در مشخصات AT37 مطابق با بازار هدف وجود دارد، بنابراین باید منتظر مشاهده نسخههای مختلف این خودرو در کشورهای گوناگون باشیم.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : kolesa.ru