تحویل صدهزارمین لیف اروپا، به مشتری خوش‌شانسش در مادرید اسپانیا

فروش لیف در اروپا: هر 10 دقیقه یک دستگاه

23 خرداد 1397 15:00

نیسان لیف از سال 2011 در اروپا حضور دارد. آینده این خودرو در اروپا هم بسیار روشن بوده و شرکت توانسته بیش از 37 هزار لیف 2018 جدید را طی چهار ماه ابتدایی 2018 در این قاره بفروشد که از این تعداد، فقط 12 هزار دستگاه تحویل مشتریان شده است.

نیسان در اروپا، تقریباً 25 هزار سفارش لیف 2018 دارداگر نیسان هر ماه حداقل 5 هزار دستگاه لیف 2018 تحویل مشتریان بدهد، طی 5 ماه خواهد توانست تمامی سفارش‌های معلق را به خریداران تحویل بدهد. به‌طور میانگین، هر 10 دقیقه یک نیسان لیف جدید در اروپا فروخته می‌شود. اوایل سال جاری، نیسان موفق شده بود 100 هزارمین مدل لیف را در ژاپن بفروشد. روی هم رفته، 320 هزار دستگاه نیسان لیف (از نسل‌های اول و دوم) تاکنون در سراسر جهان فروخته شده است. سوزانا ده منا (Susana DeMena)، خریدار این خودرو در مراسم تحویل صد هزارمین نیسان لیف فروخته شده در اروپا، گفته:

« دو سال برای پیدا کردن یک خودرو الکتریکی خوب تحقیق کردم. می‌دانستم که بالاخره یک نیسان خریداری خواهم کرد! وقتی دیدم که شرکت یک مدل جدید از لیف را وارد بازار کرده، دیگر هیچ شکی برای خرید آن نداشتم. من و همسرم به این نتیجه رسیدیم که از نظر کیفیت، قیمت و مشخصات فنی این خودرو واقعاً رقیبی ندارد. ما بسیار به حفظ محیط زیست اهمیت می‌دهیم و به همین دلیل، 100 درصد مطمئن بودیم که یک خودرو تمام الکتریکی خریداری خواهیم کرد. علاوه بر این، با یک خودرو الکتریکی، بدون مشکل می‌توانیم به مرکز شهر مادرید برویم و هیچ محدودیتی نخواهیم داشت».

گرت دانسمور (Gareth Dunsmore)، مدیر بخش خودروهای الکتریکی نیسان در این مراسم این گونه توضیح داده است:

«برای ما اصلاً جای تعجب نیست که چرا نیسان لیف پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی دنیاست. ما قبل‌تر از هر برند خودرویی دیگری در حال طراحی و توسعه خودروهای الکتریکی تولید انبوه بوده‌ایم و از این که می‌توانیم یک مدل الکتریکی فوق العاده خوب و ارزان قیمت را برای مشتریان اروپایی خود عرضه کنیم، بسیار خرسندیم. در کمتر از 10 سال، ما توانستیم تولید انبوه و فروش خودروهای الکتریکی را به یک واقعیت تبدیل کنیم. این دستاورد بار دیگر ثابت می‌کند که برنامه "حمل و نقل هوشمند" ما با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده است».

 

 

 

دیدگاه کاربران