رونمایی از جدیدترین اسب وحشی فراری در جریان مسابقات لمان

فقط برای رانندگان پیست

2 تیر 1397 13:25

مهم نیست چقدر پول در حساب بانکی خود داشته باشید، چرا که اگر تا به حال در یکی از برنامه‌های مخصوص فراری برای خودروهای مسابقهای شرکت نداشته‌اید، امکان خرید این خودرو را ندارید. درست متوجه شدید، نسخه ویژه فراری 488 پیستا که توسط بخش خودروهای خاص شرکت فراری عرضه خواهد شد، تنها برای آن دسته از مشتریانی است که قبلاً در کلاس‌های آموزش مهارت رانندگی در پیست مارانلو شرکت داشته و در حقیقت راننده مسابقه محسوب می‌شوند.

این خودرو برای آن دسته از مشتریانی است که دوره‌های آموزشی فراری برای مسابقات را گذرانده باشند.اگر به اندازه کافی برای حضور در این لیست خوش‌شانس باشید، فراری در صورت خرید به شما امکان انتخاب از میان چهار رنگ ویژه را برای رنگ‌آمیزی بدنه 488 پیستا پیلوتی خواهد داد که نام هرکدام به نحوی با مسابقات اتومبیل‌رانی مرتبط است: نقره‌ای نوربورگ‌رینگ، مشکی براق دیتونا، آبی توردو فرانس و البته رنگ سنتی و زیبای قرمز روسو کورسا که شاید بیش از بقیه برای رنگ‌آمیزی یک فراری مناسب باشد.

نشانه‌های دیگری که می‌توان این مدل ویژه را از بقیه مدل‌های 488 پیستا تشخیص داد، حک شدن شماره 51 روی قسمت پایینی در راننده و سه رنگ پرچم ایتالیا بر پیشانی خودرو است. این موارد به خودرویی با همین شماره اشاره دارد که سال گذشته در مسابقات جهانی WEC و با رانندگی الساندرو پیر گوییدی و جیمز کالادو پیروز رقابت شد. علاوه‌براین حروف PRO که روی خودرو حک شده نیز نشان از کلاس مسابقه‌ای خودروی شماره 51 دارد. از دیگر تزیینات خاص بدنه می‌توان به خروجی اگزوز مشکی مات و قطعات فیبرکربن بدون پوشش اشاره کرد که روی اسپویلر عقب و بخش‌های جانبی بدنه نصب شده‌اند.

در فضای کابین هم تغییرات انجام شده شامل استفاده از آلکانتارای مشکی در صندلی‌ها و پوشش داخلی درها و همچنین استفاده از فیبرکربن در نقاط مختلف و البته درج پرچم ایتالیا در بخش مرکزی پشتی صندلی‌هاست. رنگ‌های سه گانه پرچم ایتالیا نیز در پدال‌های پشت فرمان و پوشش کف خودرو به کار رفته که مورد دوم به همراه موکت کف کاملاً اختصاصی و از پارچه‌ای خاص تولید شده است. یادآوری افتخارآفرینی خودروی شماره 51 نیز در فضای داخل فراموش نشده، چرا که این شماره روی فرمان خودرو حک شده است.

فراری در جریان هشتاد و ششمین دوره مسابقات 24 ساعته لمان در پیست سارته فرانسه از این خودروی خاص رونمایی کرد.

دیدگاه کاربران