مشکل در کیسه هوای شیرون

بوگاتی فراخوان داد

30 تیر 1397 14:20

به تازگی خبری منتشر شده که شنیدن آن برای مالکان دو دستگاه شیرون موجود در خاک ایالات‌متحده آمریکا چندان خوشایند نخواهد بود، چرا که براساس این خبر بوگاتی برای خودروهای شیرون ساخت خود فراخوانی اعلام کرده که مطمئناً شامل این دو دستگاه نیز خواهد شد. براساس گزارشی که توسط سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا (NHTSA) منتشر شده است، احتمال عدم نصب درست پوشش کیسه هوای جانبی در این خودروها وجود دارد.

احتمال عدم نصب درست پوشش کیسه هوای جانبی در این خودروها وجود دارد.گزارش این سازمان حاکی از آن است که گرمای حاصل از عدم نصب درست قطعه در هنگام عمل کردن احتمالی کیسه‌های هوا، می‌تواند میزان عملکرد درست کیسه‌های هوای جانبی را کاهش دهد. این کیسه‌های هوا از کارخانه‌ای واقع در رومانی تامین شده‌اند.

علاوه‌براین کارخانه در جریان بررسی‌های بیشتر متوجه اثرات سوختگی در کنار منبع خروجی گاز کیسه هوا شده است. نتایج تحقیقات بعدی نشان داد که حسگرهای ایمنی در کنار منبع گاز کیسه هوا به درستی نصب نشده‌اند.

مالکان دو دستگاه شیرون حاضر در آمریکا نیازی نیست از بابت وجود مشکل احتمالی خودروهای خود نگرانی خاصی داشته باشند چراکه متخصصان شرکت بوگاتی به صورت اختصاصی برای حل این مشکل به آمریکا پرواز خواهند کرد. صندلی خودروهایی که وجود مشکل در کیسه هوای آنها محرز باشد به کارخانه تامین‌کننده صندلی‌ها فرستاده می‌شوند تا مورد تعمیر کلی قرار گیرند. همچون هر فراخوان دیگری که در دنیای امروز معمول است، شرکت بوگاتی تمام هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات را بر عهده خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران