برای نخستین بار

شکار تصاویر جاسوسی ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه

9 مرداد 1397 16:00

اسفند ماه گذشته، در نمایشگاه خودروی ژنو شرکت ب‌ام‌و همه را با رونمایی از کانسپت فوق‌العاده زیبای M8 گرن‌کوپه سورپرایز کرد. در زمان رونمایی، خبری از مشخصات فنی نبود، ولی از همان اول مشخص بود که نسخه سدان سری 8 جدید وارد خط تولید خواهد شد.

ازنظر طراحی خودرو به مدل کانسپت وفادار باقی مانده و فقط برخی تغییرات کوچک را می‌توانیم روی بدنه ببینیم.اخیراً، تنها چند هفته بعد از خروج M850i از خط تولید، تصاویری جاسوسی از آزمایش سری 8 گرن‌کوپه در اینترنت منتشر شده است.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، خودروی روی تریلر ظاهراً مدل پایه بوده و خودرویی که روی جاده تصویرش گرفته شده، ظاهر اسپرت‌تری دارد. درحالی‌که همه می‌گویند ب‌ام‌و قطعاً مدل M8 گرن‌کوپه را روانه بازار خواهد کرد، با نگاهی به سراگزوزهای خودروی در حال آزمایش با اطمینان می‌توان گفت این M8 نیست. بهترین حدس ما این می‌تواند باشد که خودرو به یک پکیج M اسپرت مجهز شده است.

از آن جایی که هر دو خودرو کاورهای زیادی روی خود ندارند، ایده خوبی از ظاهر نهایی خودرو می‌توانیم داشته باشیم. به‌طورکلی، این خودرو در مقایسه با مدل کانسپت تغییرات زیادی به‌جز حذف برخی از عناصر طراحی افراطی نداشته است. دیگر خبری از دریچه‌های پشت چرخ‌های عقب و همچنین اسپویلر روی صندوق‌عقب نیست. دریچه‌های ورودی هوای بزرگ جلوی کانسپت هم تغییر کرده و ظاهری متفاوت به خودرو داده‌اند.

هنوز معلوم نیست ب‌ام‌و چه زمانی خودروی نهایی را رونمایی خواهد کرد. البته با توجه به رونمایی مدل کانسپت در ژنو 2018، احتمال دارد اسفند امسال و در نمایشگاه ژنو 2019 شاهد رونمایی سری 8 گرن‌کوپه باشیم.

دیدگاه کاربران