این یا لامبورگینی هوراکان با آپشن‌های اضافی؟

هیولای 229 هزار دلاری آمریکایی

22 مرداد 1397 21:00

شورولت بلیزرها، فورد برانکوها و جیپ‌های کلاسیک خودروهایی فوق‌العاده هستند، ولی اگر می‌خواهید خودروی شما به معنای واقعی کلمه خاص باشد، این اینترنشنال هاروستر اسکات II راست کار شماست! مخصوصاً اگر 229 هزار دلار پول بی‌زبان برای خرج کردن داشته باشید! برای این که بهتر بتوانید بزرگ بودن این مبلغ را درک کنید، همین بس که با 229 هزار دلار می‌توانید یک لامبورگینی هوراکان با چند آپشن اضافه را خریداری نمایید.

همه‌چیز این تراک کاستوم، حتی پیچ‌های به‌کاررفته در آن نو شده‌اند.شرکت Velocity Restorations که روی بازسازی خودروهای کلاسیک فعالیت می‌کند، در جدیدترین پروژه خود بازسازی این آفرودر کلاسیک را تمام کرده و همین الان، شما می‌توانید آن را خریداری کنید. این شرکت متخصص بازسازی خودرو گفته روی این پروژه بیش از 1500 ساعت کار انجام داده است.

برندون سجرز (Brandon Segers)، مدیر این شرکت در بیانیه‌ای می‌گوید: «ما به اینترنشنال اسکات خود افتخار می‌کنیم. ما این خودرو را در یک میدان نفتی در تگزاس پیدا کردیم. با انتقال آن به گاراژ خودرو را شاسی کرده و بازسازی کاملش را شروع کردیم. حتی تمام پیچ‌های این خودرو اکنون نو هستند و پیشرانه آن را به بهترین شکل تقویت کرده‌ایم.»

زیر کاپوت، این تراک زیبا از یک پیشرانه 6.2 لیتری LS3 هشت سیلندر خورجینی با 430 اسب‌بخار قدرت و 574 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. این پیشرانه به کمک یک جعبه‌دنده 4 سرعته اتومات خروجی‌های خود را به چرخ‌ها ارسال می‌کند.

علاوه‌بر افزایش ارتفاع 152 میلی‌متری، این تراک کاستوم به یک جلوپنجره سفارشی، چراغ‌های جلو LED، سپرهای سفارشی، اکسل عقب 9 اینچ، ترمز دیسکی عقب و جلو Wilwood، باک فولادی و تایرهای بزرگ Nitto Trail Grappler Mud مجهز شده است.

داخل کابین شاهد مواردی مانند داشبورد سفارشی، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع و بخاری کلاسیک و روکش مشکی هستیم.

 

دیدگاه کاربران