اولین پکیج شنیتزر برای کراس اور جدید آلمانی

تزریق هیجان به ب ام و X2

4 آبان 1397 11:40

بعد از رونمایی از دومین عضو خانواده Xهای ب‌ام‌و، کارشناسان نسبت به محافظه‌کاری بیش از حد این شرکت انتقادات فراوانی را مطرح کردند. در چنین فضایی بود که تیونر معروف آلمانی AC Schnitzer به داد باواریایی‌ها رسید.

حتی اگر M-Power‌ نیز قصد داشت X2 را زیر تیغ جراحی ببرد، احتمالا همین تغییرات شنیتزر را اعمال می‌کرد.تعبیه یک پکیج تیونینگ برای X2 بهترین خبری بود که خریداران این خودرو می‌توانستند با آن روبه‌رو شوند. شنیتزر با هنرمندی تمام، هم چهره این ب‌ام‌و را دستخوش تغییر داده و هم مشخصات فنی آن را. بهبود آیرودینامیک از طریق نصب کیت بدنه و جسورتر کردن چهره X2، چیزی است که مشتریان به دنبالش بودند.

در واقع پیش‌بینی می‌شد اگر بخش موتوراسپرت شرکت، یعنی M-Power‌، نیز قصد داشت X2 را زیر تیغ جراحی ببرد، همین تغییرات را اعمال می‌کرد. اضافه شدن رینگ‌های 19 و 20 اینچی عریض و اسپرت در کنار تایرهای مسابقه‌ای 225.45 میلی‌متری در جلو و 245.35 میلی‌متری در عقب، حس و حال هیجان‌انگیزی به این خودرو بخشیده است. داخل کابین، سنت طراحی ای‌سی شنیتزر را می‌بینیم. استفاده از تریم رنگی مشکی- قرمز با پوشش براق استیل.

تیونر ابتدا سراغ نمونه X2 20d رفته است؛ یعنی همان ویرایش دیزلی 2 لیتری توربوشارژ که به صورت استاندارد 184 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد ولی اکنون خروجی‌اش نزدیک به 220 اسب‌بخار شده است. حالا شتاب صفر تا صد X2 به زیر 7 ثانیه خواهد رسید.

دیدگاه کاربران