آرایش ملایم برای شاسی‌بلند لوکس انگلیسی

ر‌نجرور SV Autobiography با تیونینگ اورفینچ

11 آبان 1397 12:21

شرکت تیونینگ اورفینچ (Overfinch)‌ از سال 2005 که هنوز فورد و لندرور با هم همکاری می‌کردند روی کار آمد. البته از همان اولش هم رابطه بهتری با طرف انگلیسی داشت. اینک در جدیدترین پروژه مشترک بین این دو مجموعه شاهد حضور ویرایش زیبایی از منحصر به فردی از رنجرور هستیم.

شاسی‌بلندی لوکس و اسپرت از رنجرور زیر تیغ جراحی اورفینچ رفته و حالا هر دو ویژگی این خودرو توسط تیونر پررنگ‌تر شده است.این روزها بازار شاسی‌بلندهای لوکس بیش از هر زمان دیگری ترافیک دارد. از رولزرویس کالینان و بنتلی بنتایگا گرفته تا کادیلاک اسکلید و لینکلن نویگیتور. این اواخر ب‌ام‌و X7 نیز وارد بازی شده است؛ اما داستان پروژه جدید اورفینج حکایت دیگری دارد. شاسی‌بلندی لوکس و اسپرت از رنجرور زیر تیغ جراحی آن‌ها رفته و حالا هر دو ویژگی این خودرو توسط تیونر پررنگ‌تر شده است.

محصولی جدید اورفینچ برپایه ر‌نجرور SV Autobiography‌ شکل گرفته است. شاسی‌بلندی که با هنرمندی هرچه تمام‌ تغییرات چشم‌نوازی در بدنه آن اعمال شده است. از برجسته‌تر شدن گلگیرها و فلاپ‌ها گرفته تا تعویض سپرهای جلو و عقب به همراه سیستم اگزوز و جلوپنجره. استفاده عاقلانه از فیبر کربن اصالت و وقار رنج‌روور را حفظ کرده است.

صندلی‌های چرم تمام مسابقه‌ای در کنار تزئینات براق، تلفیقی جذاب از جوان‌گرایی و اشرافی‌گری است. کل سیستم «اطلاعات و سرگرمی» با نمونه جدید تعویض شده و حتی پورت اینترنت 4G نیز روی آن نصب شده است.

این خودرو با پیشرانه 5 لیتری V8 نسخه استاندارد، قیمتی حدود 300 هزار دلار دارد.

دیدگاه کاربران