شروع تست درایو پرچمدار چری در ایران

اولین ملاقات با آریزو 6 در پیست آزادی

3 آذر 1397 14:09

نیمه دوم سال 97، زمان‌های پرکاری برای مدیران خودروست؛ چراکه از یک طرف در تدارک عرضه تیگو7 جدید برای تحویل در اسفندماه است و از طرف دیگر هم می‌خواهد با معرفی X55، گران‌ترین محصول خانواده MVM را به بازار بفرستد. در کنار این دو مورد، باید عرضه زودهنگام چری آریزو6 را هم اضافه کنیم.

جذاب‌ترین قسمت این تست درایو، درگ ریس غیررسمی آریزو6 با مزدا 3 و النترا بود که پرچمدار چری ازپس هردوی آن‌ها برآمد.بعد از تست‌های جاده‌ای آریزو6 که از شهریورماه امسال و ابتدا از مناطق جنوبی ایران آغاز شده، حالا مدیران خودرو نخستین تست درایو پرچمدار جدیدش را هم برگزار کرده است. روز جمعه -2 آذرماه 97- مدیران خودرو در پیست آزادی تهران میزبان برخی رسانه‌هایی بود که برای اولین تجربه رانندگی با آریزو6 در آنجا حضور داشتند. 

شاید جالب‌ترین قسمت این تست درایو، درگ غیررسمی آریزو6 با مزدا3 صندوقدار و همچنین هیوندای النترا MD بود؛ خودروهایی که حجم پیشرانه بیشتری نسبت به آریزو6 دارند اما قدرت‌ تولیدی‌ هرسه آن‌ها تقریبا مشابه است.

البته قابل پیش‌بینی بود که پرچمدار سدان‌های چری، به لطف سیستم پرخورانی توربو و داشتن گشتاور بیشتر، از پس رقبای ژاپنی و کره‌ای خود برمی‌آید. اما این برتری چری آیا در سایر پارامترهای دیگر هم وجود دارد؟ این سوال را به بعد از آمدن آریزو6 به خیابان‌های کشورمان باید پاسخ داد.

نویسنده : مرتضی برجسته

منبع : باما

دیدگاه کاربران
انصاریفرهاد 1398/2/18
این قیمت فکر کنم نمیارزه
پاسخ
0
0
0