• شرايط فروش پارس ساتر
  • شرايط فروش اشکودا
  • شرايط فروش اشکودا

قطعی‌شدن عرضه 3 محصول اشکودا

شرایط فروش پارس ساتر و ثبت نام اشکودا (بهمن 1402)

15 بهمن 1402 11:42

لیست خودروهای وارداتی پارس ساتر

بهمن 1402: مرحله دوم ثبت نام خودرو وارداتی، از 16 بهمن‌ماه 1402 و از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود. در این مرحله، برای نخستین‌بار شاهد حضور محصولات وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند، در لیست خودروهای خارجی هستیم. خودروهایی که تاکنون، عرضه آنها توسط این شرکت قطعی شده است عبارتند از:

محصولات وارداتی شرکت آمیتیس گستر
ردیف برند مدل خودرو نوع فروش کاتالوگ
1 اشکودا سوپرب عادی دانلود
2 اشکودا کاروک عادی دانلود
3 اشکودا اوکتاویا پرو عادی دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه خودرو، گردآوری شده است.

رونمایی محصولات وارداتی پارس ساتر

شهریور 1402: شرکت پارس ساتر هوشمند، که به تازگی نمایندگی محصولات اشکودا در ایران را اخذ کرده است، برای دومین‌بار از محصولات وارداتی‌اش رونمایی کرد. این خودروها، در حاشیه نمایشگاه «روایت خدمت» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفتند.

رونمایی خودروهای وارداتی اشکودا (عکس: آخرین خبر)

محصولات رونمایی شده از برند اشکودا، شامل 5 مدل بودند: هاچبک اشکودا اسکالا، کراس‌اور ساب‌کامپکت (کوچک) اشکودا کامیک و اشکودا کوشاک، کراس‌اور کامپکت (جمع و جور) اشکودا کاروک و نهایتا سدان اشکودا اوکتاویا.

محصولات اشکودا رونمایی شدند

تیر 1402: شرکت پارس ساتر هوشمند، که یکی از زیر مجموعه‌های ایران روور است، در روز 24 تیرماه محصولات اشکودا را رونمایی کرد. این شرکت به عنوان نماینده رسمی برند اشکودا در ایران خواهد بود و از این پس تمامی کارهای مربوط به برند اشکودا با این مجموعه است. پنج محصول اشکودا در این مراسم رونمایی شد که شامل کراس اوور کاروک، کامیک و کوشاک، سدان فست بک اکتاویا و هاچبک اسکالا است.

نخست از تاریخچه شرکت اشکودا تصاویری پخش و پس از آن از لوگوتایپ فارسی این برند پرده برداشته شد. طراحی این لوگوتایپ توسط محمد شامی با مدیریت امید عسگری صورت گرفته است. اشکودا برندی از جمهوری چک است که زیرمجموعه فولکس‌واگن محسوب می‌شود.

رونمایی محصولات اشکودا در ایران
رونمایی پنج محصول اشکودا در ایران (عکس: اسب بخار)

شرکت ایران روور باسابقه حضور طولانی مدت در حوزه خودرو توانسته مجموعه های مختلفی را راه اندازی کند که یکی از این شرکت ها هایپر کار است که در بحث قطعات خودرو عهددار تامین قطعات اشکودا با این مجموعه قطعاتی است. یکی دیگر از شرکت هایی که قرار است خدمات پس از فروش خودرو های اشکودا را در ایران انجام دهد، شرکت آنی سرویس، از دیگر مجموعه هلدینگ ایران رووراست.

واردات خودروهای اشکودا به ایران

تیر 1402: فرشاد رمضانی، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی ایران روور، از رونمایی و معرفی ۵ مدل اشکودا در ایران خبر داد و گفت در حال حاضر مرکز خدمات پس از فروش خودروهای اشکودا در هایپرکار راه اندازی شده است.

وی افزود ۴ نمایندگی هایپرکار در تهران و ۱۲ نمایندگی در مراکز استان راه‌اندازی شده و شعب این مجموعه در شهر مازندران و غرب تهران خواهند بود.

به مناسبت دومین سالروز تاسیس هایپرکار در روزهای 15 و 16 تیرماه، این مجموعه برای مشتریان خود تخفیف های استثنایی و ویژه ای در نظر گرفته است. سهیل حسین پور، مدیرعامل هایپرکار، در این باره گفت  شرکت هایپرکار به مناسبت دومین سالروز تاسیس این شرکت بزرگترین فروش قطعات خودرو را در تاریخ 15 و 16 تیرماه در محل هایپرکار برگزار می کند. روز نخست این فروش اختصاص به مشتریان تعمیرگاهی این حوزه و روز دوم مخصوص مشتریان و مردم عام است. علاوه بر این، در این دو روز به سه نفر از مشتریان که بیش ترین خرید را داشته باشند هدایایی ویژه تقدیم خواهد شد. در کنار آن، به پنج نفر از خریداران نیز به صورت قرعه کشی جوایزی اهدا می‌شود. تمام خریداران قطعات خودرو ، طی این دو روز شامل تخفیف های ویژه ای شامل 5 تا 15 درصدی هستند. کلیه قطعات مربوط به شرکت های ایران خودرو ، سایپا و برندهای چینی و خودروهای خارجی نظیر بنز، تویوتا، نیسان، کیا، هیوندای در این مجموعه به چشم می خورند. برای اولین بار برای مشتریان خود پک قطعات خودرویی در نظر گرفتیم و در این پک قطعات شرکت هایی نظیر کروز ، عظام و … را برای سهولت کار مشتریان در قرار داده ایم.

ورود اولین محموله اشکودا به ایران

تیر 1402: تصاویری از خودرو اشکودا در خاک ایران منتشر شده که نشان می‌دهند چند مدل از نمونه‌های اولیه این خودرو به صورت تست وارد کشور شده‌اند. اشکودا یک شرکت خودروسازی از جمهوری چک است که زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که پارس ساتر هوشمند تعداد 5 دستگاه خودرو اشکودا را وارد ایران کرده که چهار مدل آن‌ها کوشاک، اکتاویا، کامیک و اسکالا نام دارند.

SKODA KUSHAQ

اشکودا کوشاک، یک کراس اوور کوچک بر مبنای پلتفرم MQB فولکس واگن است که طرح اولیه آن را می توان کانسپت Vision IN دانست.

کوشاک با دو نوع پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ ۳ سیلندر با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر و یا پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسبی به همراه گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر قابل سفارش گذاری است. گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و اتومات برای نوع اول و ۷ سرعته دوکلاچه برای نسخه دوم ارائه می شوند. لازم به ذکر است که کوشاک تنها به صورت دیفرانسیل جلو عرضه می شود.

SKODA KAMIQ

اشکودا کامیک را می‌توان نسخه کوچکتر کاروک دانست. کامیک نیز مانند کوشاک دارای طیف پیشرانه های ۱ لیتری توربو و ۱.۵ لیتری توربو است و جعبه دنده های این خودرو نیز دقیقا از نوع ۶ سرعته دستی و اتومات و یا ۷ سرعته دو کلاچه است. نسخه ۱.۵ لیتری این خودرو شتاب صفر تا صد را ظرف مدت ۸ ثانیه به ثبت می رساند.

اشکودا اکتاویا یکی از جذاب ترین سدان های بازار انحصاری ایران در صورت به سرانجام رسیدن واردات خواهد بود. سدانی با طراحی ساده اما گیرا و ماندگار و به دور از حجم پردازی های عجیب و غریب شرقی ها که برگ برنده ی برند اروپایی را نیز همراه خود دارد.

SKODA OCTAVIA

این سدان کلاس C از سال ۱۹۹۶ تا کنون چهار نسل مختلف را تجربه کرده است. پلتفرم اکتاویا هم با نام MQB Evo از گروه فولکس است که با محصولاتی چون آئودی A3 مشترک است. این خودرو با انواع پیشرانه های بنزینی ۲ لیتری توربو، ۱.۵ لیتری توربو و ۱ لیتری توربو قابل سفارش گذاری خواهد بود که نمونه دو لیتری آن با ۱۸۷ اسب بخار قدرت واقعا نسخه وسوسه برانگیزی به حساب می آید.

SKODA SCALA

اشکودا اسکالا فعلا به عنوان آخرین خودرویی از اشکودا است که می دانیم نسخه اولیه آن به ایران رسیده است. اسکالا در بحث ابعادی کمی نسبت به گلف و پژو ۳۰۸ بزرگ تر بوده و برمبنای پلتفرم MQB A1 بنا شده است.

این خودرو نیز مانند اکثر خودرو های اشکودا با انواع پیشرانه های ۱ لیتری ۳ سیلندر توربو و ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با انواع گیربکس های ۶ سرعته دستی و اتومات و یا ۷ سرعته دو کلاچه فولکس قابل سفارش است.


بررسی خودروهای پارس ساتر در بازار

برای آشنایی با مدل‌های وارداتی شرکت پارس ساتر هوشمند و همچنین جهت اطلاع از مشخصات فنی خودروهای وارداتی این شرکت به همراه لیست امکانات و آپشن‌های این خودرو، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

1. بررسی خودرو اشکودا اسکالا
2. بررسی خودرو اشکودا اوکتاویا
3. بررسی خودرو اشکودا کوشاک
4. بررسی خودرو اشکودا کاروک
5. بررسی خودرو اشکودا کامیک
6. بررسی خودرو اشکودا سوپرب

آرشیو

کاتالوگ اشکودا سوپرب وارداتی

15 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ اشکودا اوکتاویا پرو وارداتی

15 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ اشکودا کاروک وارداتی

15 بهمن 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
Alireza5186 1402/7/4
فروش خودرو های اشکودا از چه تاریخی آغاز می شود؟ سایت شرکت پارس ساتر هوشمند که هیچگونه مطلبی در اینباره ذکر نکرده تا کنون ؟!؟
پاسخ
0
0
0