• طرح جواني جمعيت لاماري

فراخوان ثبت نام مادران از 29 بهمن

طرح جوانی جمعیت لاماری ایما (بهمن 1402)

26 بهمن 1402 07:39

طرح جوانی جمعیت آرین پارس موتور: 29 بهمن 1402

فراخوان جدید ثبت نام طرح جوانی جمعیت لاماری، از سوی شرکت آرین پارس موتور اعلام شد. بدین منظور از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام‌کرده‌اند، دعوت بعمل می‌آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام لاماری برای مادران، در قالب پیش فروش عادی با قیمت على الحساب و با موعد تحویل 120 روز کاری با مدل 1403 از ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ 1402/11/29 لغایت پایان روز پنج شنبه مورخ 1402/12/03 به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی sales.lamari.ir اقدام نمایند.

طرح جوانی جمعیت لاماری آرین موتور

همچنین سایر متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش "استعلام نوبت دهی" نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط طرح جوانی جمعیت لاماری ایما (PDF)

ثبت نام لاماری ایما برای مادران: 18 بهمن 1402

دومین مرحله فراخوان شرکت آرین پارس موتور ویژه متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو نام‌نویسی کرده‌اند، اعلام شد. در این مرحله از پیش فروش لاماری، افرادی که در طرح جوانی جمعیت لاماری پیش ثبت‌نام کرده‌اند، از روز چهارشنبه مورخ 1402/11/18 می‌توانند با واریز وجه، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خودرو اقدام نمایند:

ثبت نام لاماری ایما برای مادران

ثبت نام از متقاضیان خرید لاماری ایما، تا روز سه‌شنبه مورخ 1402/11/24 ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش لاماری ایما (PDF)

طرح جوانی جمعیت لاماری: 7 دی 1402

فراخوان جدید آرین پارس موتور، ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودرو که در طرح جوانی جمعیت لاماری ثبت نام کرده‌اند، از سوی این شرکت اعلام گردید. ثبت نام خودرو لاماری، از طریق سامانه فروش اینترنتی لاماری به نشانی sales.lamari.ir و از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 1402/10/07 آغاز می‌شود:

طرح جوانی جمعیت ارین موتور

براساس بخشنامه فروش لاماری برای مادران، ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط، حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 1402/10/12 ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش لاماری برای مادران (PDF)

شرایط ثبت نام طرح جوانی جمعیت لاماری

در این طرح، آن‌دسته از مادرانی که زمان تولد فرزند دوم یا مابعد آنها، بعد از تاریخ 1400/08/19 باشد، مجاز به ثبت نام در طرح جوانی جمعیت آرین پارس موتور هستند.


بررسی انواع لاماری در بازار

برای آشنایی با خودروهای لاماری در ایران و همچنین جهت اطلاع از مضخصات فنی خودروهای لاماری، آپشن‌های لاماری به همراه تست و بررسی انواع لاماری، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

تست خودرو لاماری ایما
بررسی خودرو لاماری ایما X
بررسی خودرو لاماری ایما HEV

همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات لاماری هستید، احتمالا مطالب زیر نیز برای‌تان جالب خواهد بود:

. قیمت روز خودرو لاماری
مشخصات فنی انواع لاماری
. خدمات پس از فروش لاماری
. شرایط فروش خودرو لاماری

آرشیو

طرح جوانی جمعیت لاماری ایما (پیش فروش)

26 بهمن 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران