• شرايط فروش جتا
  • شرايط فروش جتا
  • شرايط فروش جتا vs5
  • شرايط فروش جتا vs5
  • شرايط فروش جتا vs7
  • شرايط فروش جتا vs7

تحویل اولین سری خودروهای جتا 

شرایط فروش جتا و ثبت نام خودرو جتا وارداتی (آذر 1402)

29 آذر 1402 09:49

تحویل اولین سری خودروهای جتا 

آذر 1402: شرکت ماموت خودرو، در روز 28 آذرماه، سری اول خودروهای وارداتی برند جتا را تحویل مشتریان داد.

این شرکت 100 دستگاه خودرو جتا VS5 و جتا VA7 را طی مراسمی به خریداران سری اول سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی تحویل داد.

هادی سلیمانی ملکان، رییس هیئت مدیره ماموت خودرو، در مراسم تحویل نخستین سری محصولات وارداتی برند جتا، اعلام کرد در بدو تاسیس شرکت ماموت خودرو قرار بود خودرو جتا فولکس واگن در این شرکت تولید شود اما به دلیل آغاز تحریم ها این پروسه به تعویق افتاد.

وی توضیح داد واردات محصولات برند «جتا» به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه فولکس واگن، گامی جدید در راستای بازگرداندن این برند خوشنام آلمانی به خیابان های کشور است. تلاش ها برای از سرگیری محصولات فولکس واگن در ایران حضور همچنان از سوی گروه ماموت ادامه دارد. شرکت ماموت خودرو فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی شرکت فولکس واگن در سال 96 آغاز کرد و از آن تاریخ تا کنون ارائه خدمات پس از فروش محصولات فولکس واگن را انجام می‌دهد. این شرکت امسال به تازگی علاوه بر عرضه خودروهای «جتا» به صورت وارداتی، ارائه خدمات پس از فروش به محصولات رنو را نیز برعهده گرفته است.

وی افزود با توجه به اینکه محصولات برند جتا از تکنولوژی و پیکربندی آلمانی بهره می برند، ماموت خودرو برای این محصولات گارانتی 3 ساله یا 100 هزار کیلومتری را در نظر گرفته که این مقدار از بازه زمانی الزامی بیشتر است. علاوه بر این، سرویس و تعویض روغن رایگان در بازه گارانتی نیز برای این خودروها در نظر گرفته شده است.

قیمت خودروهای وارداتی جتا اعلام شد

آبان 1402: همزمان با شروع عرضه خودروهای جتا از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، شرکت ماموت خودرو نیز قیمت نهایی محصولات جتا را مطابق جدول زیر اعلام کرده است:

قیمت خودروهای وارداتی جتا - آبان 1402
مدل VS5 VS7
قیمت گمرکی 1,695,700,000 2,022,500,000
قیمت نهایی 2,120,000,000 2,535,000,000

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

اگر همه چیز طبق برنامه ماموت خودرو انجام شود، تحویل اولین سری از خودروهای جتا در اوایل زمستان 1402 آغاز خواهد شد.

مجوز استاندارد و ترخیص محصولات جتا صادر شد

شهریور 1402: ماموت خودرو و مکث موتور، برنامه دارند تا محصولات دو برند جتا و ونوسیا را وارد کشور کنند. خودروهای وارداتی گروه ماموت، به گمرک قزوین منتقل می‌شوند. اکنون سرپرست اداره کل استاندارد این استان، اعلام کرده که باتوجه به ابلاغ بسته بهار خدمت که در آن بر تسهیل‌گری دستگاه‌ها تأکید شده، تسهیل‌گری در خصوص واردات و صادرات نیز باید انجام شود.

بنابراین اولین محموله خودرو سواری وارداتی شامل 72 دستگاه از انواع خودروها توسط کارشناسان اداره کل استاندارد در گمرک قزوین مورد بازرسی قرار گرفت. پس از بازرسی محموله تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد توسط شرکت بازرسی و تکمیل چک لیست‌های بازرسی فیزیکی خودرو و حصول اطمینان از مطابقت خودروهای مذکور با الزامات و مشخصات تأییدیه‌های صادر شده، مجوز ترخیص دو محموله از گمرک قزوین صادر شد.

طبق تصاویر موجود، خودروها مربوط به برند جتا هستند. شرکت ماموت خودرو برنامه دارد تا سه خودرو  VA3، VS5  و VS7 از این  برند را وارد بازار ایران کند. لازم به ذکر است که هنوز مشخص نشده مجوز استاندارد خودروهای وارداتی برند ونوسیا شرکت مکث موتور هم صادر شده است یا خیر.

جتا برند اقتصادی گروه فولکس واگن در چین بوده که با مشارکت گروه FAW چین تاسیس شده است. فولکس واگن در سال‌های گذشته با مشارکت گروه FAW برند جتا را تاسیس کردند تا نسخه‌های ارزان قیمت‌تر برخی محصولات گروه فولکس واگن در چین را مونتاژ و عرضه کنند.

قیمت خودروهای وارداتی جتا در گمرک

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی گمرکات کشور، قیمت خودروهای وارداتی جتا به ایران مشخص شده است:

مدل قیمت تا گمرک کشور مبدا نرخ تعرفه
JETTA VA3 13,414 یورو چین 55 درصد
JETTA VS5 16,917 یورو چین 55 درصد
JETTA VS7 19,752 یورو چین 55 درصد

*اطلاعات فوق از سوی گمرک اعلام شده است.

واردات محصولات جتا به ایران

فولکس واگن جتا، یکی از محبوب‌ترین محصولات VW در بازار چین است و احتمالا به همین دلیل بود که این شرکت تصمیم گرفته تا زیرمجموعه جدیدش را JETTA نامگذاری کند. برند تجاری جتا، در سال 2019 و با همکاری مشترک فولکس‌واگن و شرکت خودروسازی فاو (FAW) شکل گرفت. تمامی محصولات این برند، در کارخانه چنگدو ساخته می‌شود که متعلق به شرکت خودروسازی FAW است. هدف فولکس از ایجاد این برند جدید، پرکردن فاصله خالی میان محصولات ارزان‌قیمت چینی با محصولات گران‌قیمت اروپایی بود.

برند چینی جتا، هم‌اکنون سه محصول در خط تولیدش دارد و خوشبختانه نام هرسه آنها، در لیست واردات خودرو به ایران قرار گرفته است. شرکت واردکننده جتا به ایران نیز ماموت خودرو بوده که به واسطه شرکت مکث موتور، واردات این خودروها را انجام داده است.

JETTA VA3
JETTA VA3

اولین محصول این شرکت، سدان میان‌رده‌ای به نام Jetta VA3 است؛ محصولی که برپایه فولکس واگن جتا ساخته شده و می‌تواند رقیب خوبی برای ریسپکت بهمن موتور و دوقلوهای آریزو 5 مدیران خودرو باشد.

JETTA VS5
JETTA VS5

دومین محصول جتا در ایران، کراس‌اور جمع و جوری با نام Jetta VS5 است؛ این خودرو نیز با همان پلتفرمی ساخته شده که برای تولید سئات آتکا خودروسازان راین، فولکس تارو و اشکودا کاروک نیز استفاده شده است. جتا VS5 در سال 2019 به بازار چین معرفی شد و در همان سال، فروش 36 هزار دستگاهی را تجربه کرد. اما در سال‌های 2020 و 2021 ناگهان با رشد فروش مواجه شد طوریکه به ترتیب، 81 هزار دستگاه و سپس 82 هزار دستگاه از آن، در این دو سال‌ فروخته شده است.

JETTA VS7
JETTA VS7

سومین محصول جتا برای بازار ایران، خودرویی است که می‌تواند رقیب قدرتمندی برای فیدلیتی پرستیژ، فونیکس تیگو 7 پرو و سایر کراس‌اورهای سایز متوسط چینی در بازار کشورمان باشد. نام این محصول Jetta VS7 است و همانند دو برادر دیگرش، بازهم از پلتفرم خانواده VW بهره می‌برد و به عبارت دقیق‌تر، پلتفرم مشترکی با خودروهایی مثل اشکودا کودیاک و سئات تاراکو دارد.


بررسی انواع جتا در بازار

برای آشنایی با خودروهای وارداتی جتا در کشورمان و همچنین جهت آگاهی از مشخصات فنی و امکانات محصولات وارداتی جتا به ایران، مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:

بررسی خودرو جتا VA3
بررسی خودرو جتا VS5
بررسی خودرو جتا VS7

اخبار شرکت ماموت خودرو

جدیدترین خبرهای شرکت ماموت خودرو به همراه آخرین طرح های فروش نقدی ماموت، پیش فروش خودروهای ماموت و ثبت نام خودروهای وارداتی ماموت خودرو را در مقالات منتخب زیر بخوانید:

شرایط فروش ونوسیا
شرایط فروش مکث موتور
شرایط فروش ماموت خودرو
. سرویس ادواری ماموت خودرو

آرشیو

کاتالوگ جتا VS5 وارداتی

22 مهر 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ جتا VS7 وارداتی

18 مهر 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/11/29
سلام اطفا ادرس و شماره تلفن را میفرمایید و آیا موجود دارین یا نه 🙏🌹
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/8/18
متأسفانه با قیمت گزافی این ماشین داره عرضه میشه
پاسخ
0
0
0
Farshidsab 1402/8/16
قیمتش به یورو 13414 هست با یورو 55 هزار میشه حدود ۷۵۰ میلیون تومان ۵۵ درصد گمرکی رو بیاریم روش میشه حدود یک میلیارد و ۱۵۰. یک میلیارد و ۱۵۰ به چه دلیل تبدیل به یک میلیارد و ۶۹۵ شد و اون یک میلیارد و ۶۹۵ چطور تبدیل به 2 میلیارد و 212 شد. چطور گمرکی 55 درصد تونست قیمت ماشین رو 3 برابر کنه. فقط دزد بازاره. چقدر رانت آخه. چقدر مگه مالیات و موفقتو زهرمار بود که شد سه برابر با 55 درصد گمرکی. چرا این باید بتونه وارد کنه اینطوری مردم نتونن یه دست دوم وارد کنن. چه وضعشه دولت این همه بازی درآورد الان این. چند نفر ماشین بالای میلیارد میخرم مگه اصلا. خدا خودش جواشونو بده ما کهدستمون به جایی نمیرسه
پاسخ
0
1
0
اسماعیل 1402/8/11
شرایط پرداخت و قیمت ؟
پاسخ
0
0
0
3800356325 1402/8/1
چرا ماموت خودرو پیامک برای منتخبین حواله وارداتی نمیفرسته باشرکت نماس میگیریم اپراتور۲ساعت ونیم پشت خط نگه میداره دراخرقطع میشه
پاسخ
0
0
0