• فروش بهمن ديزل
  • شرايط فروش بهمن ديزل
  • شرايط فروش شيلر بهمن ديزل
  • شرايط فروش بهمن ديزل
  • شرايط فروش امپاور بهمن ديزل
  • شرايط فروش فورس بهمن ديزل
  • شرايط فروش بهمن ديزل
  • کاميون امپاور بهمن خودرو
  • فروش کشنده فاو سيبا موتور
  • شرايط فروش شيلر
  • شرايط فروش فورس بهمن ديزل

کسب رتبه اول تولید در سال 1402

شرایط فروش بهمن دیزل (فروردین 1403)

7 فروردین 1403 09:26

رکورد تولید بهمن دیزل در سال 1402

فروردین 1403: با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود ارز، شرکت بهمن دیزل، رکورد جدیدی در تولید خودروهای تجاری کشور را رقم زد؛ این در حالی است که سایر خودروسازان تجاری تولیدی کمتر از بهمن دیزل را دارا بودند.

بهمن دیزل در سال 1402، با تولید 22 هزار و 560 دستگاه خودروی تجاری، رتبه اول تولید خودرو تجاری در میان خودروسازان کشور را به خود اختصاص داده است. از 22 هزار و 560 دستگاه تولید شده، 17 هزار و 229 دستگاه انواع وانت، 3 هزار و 230 دستگاه انواع کامیونت، 1367 دستگاه کامیون کشنده، 315 دستگاه کامیون و 408 دستگاه مینی باس بودند.

گفتنی است شرکت بهمن دیزل از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن است که در سال‌های اخیر با اجرای برنامه توسعه‌ای، سهم داخلی‌سازی محصولات خود را بالا برد و توانست نشان اقتصاد مقاومتی استان قزوین را کسب نماید.

اخیرا شرکت بهمن دیزل جایگاه نخست خدمات فروش خودروهای تجاری را به خود اختصاص داد و در شاخص وضعیت نمایندگی نیز با کسب امتیاز 78 بالاترین رتبه را نسبت به رقبای خود کسب کرده است.

تولیدات این شرکت در سه بخش شامل کامیون‌‌های سبک (زیر 8.5 تن)، متوسط و سنگین (کشنده) طبقه بندی می‌شود. نکته حایز اهمیت اینکه بهمن دیزل بیش از 50 درصد سهم بازار در تولید انواع کامیون‌ را در اختیار دارد و از آن به عنوان بزرگترین تجاری ساز یاد می شود.

فروش نقدی بهمن دیزل: اسفند 1402

ثبت نام نقدی بهمن دیزل، از ساعت 10 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/12/22 آغاز می‌شود و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1402/12/24 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در این مرحله از فروش نقدی بهمن دیزل، مشتریان می‌توانند کامیونت فورس و همچنین کامیون امپاور باری با قیمت قطعی خریداری نمایند:

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، تحویل خودروها در اواسط بهار 1403 بوده اما مدل خودروها 1402 است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش بهمن دیزل (PDF)

فروش کامیون بهمن دیزل با مدل 1401

شرایط فروش بهمن دیزل ویژه کامیون‌های مدل 1401 این شرکت اعلام شد. ثبت نام بهمن دیزل از روز دوشنبه مورخ 1402/12/14 آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1402/12/16 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش، ادامه دارد:

فروش نقدی کامیون بهمن دیزل با مدل 1401

در این مرحله از فروش نقدی بهمن دیزل، قیمت خودروها با احتساب افت مدل (به ازای هر یکسال 3 درصد) محاسبه شده است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل (PDF)

پیش فروش کامیون بهمن دیزل با مدل 1403

طرح پیش فروش بهمن دیزل، از روز سه‌شنبه مورخ 1402/12/08 آغاز شده است. ثبت نام کامیون بهمن دیزل، تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه داشته و در غیر اینصورت، در ساعت 16 روز یکشنبه مورخ 1402/12/20 به اتمام می‌رسد. در این مرحله از فروش بهمن دیزل، مشتریان این شرکت می‌توانند کامیونت فورس یا کشنده امپاور را با مدل 1403 خریداری کنند:

شرایط پیش فروش بهمن دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش بهمن دیزل، قیمت‌های جدول فوق بدون احتساب کاربری بوده و پس از انتخاب نوع کاربری توسط خریدار، قیمت مربوطه به قیمت‌های فوق افزوده می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش کامیون بهمن دیزل (PDF)

فروش لیزینگی بهمن دیزل با وام بانک سینا

براساس تفاهم‌نامه بهمن دیزل و بانک سینا، طرح فروش اقساطی بهمن دیزل با تسهیلات بانکی، اعلام شد. ثبت نام طرح اقساطی بهمن دیزل، از روز چهارشنبه مورخ 1402/11/25 آغاز شده و تا روز پنجشنبه مورخ 1402/12/24 نیز ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش لیزینگی بهمن دیزل، حداکثر تسهیلات قابل پرداخت به هر متقاضی، برای کامیون‌های کمتر از 12 تن معادل 70% قیمت مصوب و برای کامیون‌های بیشتر از 12 تن معادل 55% قیمت مصوب خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اعتباری کامیون بهمن دیزل (PDF)

افزایش تولید بهمن دیزل در سال 1403

بهمن 1402: گروه بزرگ بهمن، حضور فعالی در پنجمین اتو اکسپو تهران داشته و محصولات متنوع خود را در این رویداد نمایش داد. مدیران ارشد گروه بهمن، در حاشیه این نمایشگاه، از برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت در سال جدید و برقی‌سازی محصولات سخن گفتند. این شرکت قصد دارد تا تمام محصولات خود را، از موتورسیکلت تا اتوبوس، برقی کند.  

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن، در مورد تولید وانت در گروه بهمن توضیح داد بر اساس استاندارد های جدید، تولید وانت های کارا متوقف می شود. البته به دنبال آن هستیم تا بازه زمانی تولید را افزایش دهیم؛ اما به ترتیب این محصول کنار می رود و به جای آن کاپرا B و کاپرا U جایگزین خواهند شد. بر همین اساس برنامه داریم تا سال آینده تیراژ بالایی از وانت ها را داشته باشیم و در کنار آن تولید ون اینرودز هم افزایش خواهد داشت.

در این نشست توضیح داده شد که سال آینده تنوع محصولات این رده بیشتر می شود و تولید هم افزایش خواهد داشت. بر اساس آمار های ارائه شده رشد در تولید اتوبوس های سیبا موتور رقم خورده و به زودی اتوبوس ۱۲ متری تمام برقی هم توسط این شرکت ارائه می شود. همچنین در این نشست اعلام شد که قطعات کشنده بایک X9 آماده است و عملا در آغاز سال آینده عرضه گسترده این محصول را خواهیم داشت.

آقای علیمرادلو افزود بهمن دیزل سال جاری عملکرد خوبی داشته و در سال آینده محصولات جدیدی را وارد بازار خواهد کرد. شرکت سیباموتور FAW-j6 460 را در سال جاری عرضه کرد و سال اینده نیز عرضه J7 را خواهیم داشت که با توجه به قابلیت‌های آن سرآمد بازار می‌شود. محصولات جدید سیباموتور، تایگر ۶تن و ۸ تن در شش ماهه دوم 1403 عرضه می‌شود.

وی درباره شرکت اسنا گفت در سال ۱۴۰۲ یک‌صد دستگاه به شهرداری تبریز تحویل شد و تا آخر سال حدود صد دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران می‌شود. تولید اتوبوس ۱۸ متری شروع شده و در خصوص این محصول قرارداد جاری با شهرداری اصفهان داریم. برنامه‌ریزی‌ها در خصوص اتوبوس ۱۲ متری برقی را آغاز شده و سال آینده تولید آن انجام خواهد شد و اتوبوس ۹متری بین شهری نیز به زودی ارائه خواهد شد.

وی افزود در حوزه موتورسیکلت، موتور تمام برقی کار ایران دوچرخ که توسط مهندسان ایرانی طراحی شده و کاملا منطبق با نیاز کسانی است که با موتور کار می‌کنند در حضور مقام معظم رهبری رونمایی شد.

فروش نقدی بهمن دیزل: بهمن 1402

از روز چهارشنبه مورخ 1402/11/04 ثبت نام فروش نقدی بهمن دیزل، از طریق درگاه عاملیت، آغاز شده است. ثبت نام بهمن دیزل تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه داشته و در غیر اینصورت، در ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 1402/11/03 به پایان می‌رسد:

فروش نقدی بهمن دیزل

در این مرحله از فروش فوری بهمن دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و با مدل 1402 نیز تحویل خریداران می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل (PDF)

پیش فروش بهمن دیزل: دی 1402

شرایط پیش فروش کامیون بهمن دیزل، که از روز یکشنبه مورخ 1402/10/10 آغاز شده، همچنان ادامه داشته و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش، مشتریان امکان ثبت نام را دارند:

پیش فروش کامیون بهمن دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش بهمن دیزل، قیمت خودروها غیرقطعی است و ثبت نام از متقاضیان نیز از طریق درگاه عاملیت انجام می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش بهمن دیزل (PDF)

فروش نقدی کامیون بهمن دیزل: دی 1402

ثبت نام نقدی بهمن دیزل با قیمت قطعی، از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1402/10/09 و از طریق درگاه عاملیت‌های مجاز این شرکت، مطابق جدول زیر آغاز می‌شود:

فروش نقدی بهمن دیزل

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، ثبت نام از متقاضیان، حداکثر تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 1402/10/14 ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل (PDF)

عرضه بهمن دیزل در بورس کالا: دی 1402

شرکت بهمن دیزل، از عرضه کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار و همچنین عرضه کشنده امپاور BD500 در بورس کالا خبر داده است. بر همین اساس روز چهارم دی‌ماه 1402 معامله کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار با قیمت پایه یک میلیارد و 506 میلیون تومان آغاز خواهد شد و کشنده امپاور BD500 نیز با قیمت پایه چهار میلیارد و 441 میلیون و 500 هزار تومان، روند فروش خود را آغاز خواهد کرد. مبلغ پیش پرداخت برای انجام سفارش خرید 10درصد قیمت پایه تعیین شده است.

ثبت نام بهمن دیزل در بورس کالا

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل در بورس کالا، تاریخ تحویل هر دو محصول، در این نوبت فروش چهارم اسفند 1402 خواهد بود و این معامله بر اساس قوانین حاکم بر بورس کالا انجام می‌پذیرد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط عرضه بهمن دیزل در بورس کالا (PDF)

تحویل اتوبوس بهمن دیزل به شهرداری تهران

آذر 1402: جلیل هاشمی، مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا، خبر داد با شهرداری تهران قراردادی مبنی بر 500 دستگاه اتوبوس درون شهری منعقد شده که طبق توافق اتوبوس‌ها را تحویل می‌دهیم و شاهد تحویل مرحله مرحله دوم از اتوبوس‌های این شرکت به شهرداری تهران هستیم.

وی افزود چند روز گذشته مرحله دوم از قرارداد منعقد شده با شهرداری تهران به تعداد 25 دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران تحویل داده شد. هر ماه تعدادی از این اتوبوس‌ها را مطابق قرار داد تحویل می دهیم. در شهر اصفهان نیز برای تحویل 50 دستگاه اتوبوس‌های دو کابین یا همان BRT به این کلان شهر نیز قراردادی منعقد شده و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تحویل این اتوبوس‌ها هستیم. مشخصات قابل قبول شرکت خودروسازی اسنا (زیر مجموعه خودروسازی بهمن) نظر مدیران شهری کشور را به این محصولات جلب کرده است.

آقای هاشمی گفت مذاکرات صورت گرفته با مدیران کلان شهر مشهد نیز انجام شد. مذاکره‌ای برای تحویل تعدادی از اتوبوس‌های دو کابین و تک کابین هستیم و قرار است به زودی اتوبوس برقی شهری 12 متری را وارد خط تولید خودروسازی اسنا کنیم. مهمترین دلیل علاقمندی مدیران شهری به استفاده از این خودروها، مشخصات فنی قابل قبول و کیفیت آنها است.

محصولات جدید بهمن دیزل برای چند ماه آینده

آبان 1402: ابراهیم افشار، مدیر کسب و کار خودروهای کار و تجاری گروه بهمن، برخی از فعالیت‌های بخش کار و تجاری گروه بهمن در ماه‌های آتی را توضیح داد و گفت تولید یک کامیونت ۳.۸ تن و کامیون باری ۱۰ چرخ در بهمن دیزل بخشی از فعالیت‌های این شرکت زیرمجموعه گروه بهمن است که احتمالا در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد شد.

وی درباره فعالیت سیبا موتور در ماه‌های آینده نیز گفت تولید کشنده  J7  در سیبا موتور در دستور کار قرار دارد. شرکت اسنا نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه بهمن بود که تولید یک اتوبوس تمام برقی درون شهری در کنار دو اتوبوس ۹ و ۱۲ متری برون شهری از جمله محصولاتی است که در ماه‌های آتی برنامه‌ریزی شده است.

قیمت جدید محصولات بهمن دیزل: آبان 1402

فروش نقدی محصولات بهمن دیزل، از روز چهارشنبه مورخ 1402/08/17 آغاز شده است. ثبت نام خودروهای سنگین بهمن تا ساعت 12 ظهر پنجشنبه مورخ 1402/08/25 و از طریق درگاه عاملیت‌های مجاز این شرکت، ادامه دارد:

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و سود مشارکت و انصراف نیز در قرارداد مشتریان وجود ندارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل (PDF)

فروش نقدی بهمن دیزل: آبان 1402

شرایط ثبت نام نقدی بهمن دیزل، با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، از سوی این شرکت اعلام شده است. براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، ثبت نام کامیون فورس و کامیون امپاور، از روز دوشنبه مورخ 1402/08/08 شروع شده و تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 1402/08/11 نیز ادامه دارد:

ثبت نام بهمن دیزل

این مرحله از ثبت نام بهمن دیزل، از طریق درگاه عاملیت‌های مجاز این شرکت امکان‌پذیر است. ضمن اینکه امکان تغییر کاربری برای کامیون فروس 6 تن خوابدار نیز وجود ندارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل (PDF)

گارانتی سه ساله برای محصولات بهمن دیزل

مهر 1402: شرکت های خودروساز باید خدمات گارانتی خودرو را تا 2 سال (200 هزار کیلومتر) ارائه دهند. اما شرکت بهمن دیزل مدت گارانتی محصولات تجاری، اعم از فورس و امپاور، را به 3 سال (250 هزار کیلومتر) افزایش داده است.

گارانتی تضمین شرکت سازنده برای رفع ایرادات فنی ناشی از اشکالات تولیدی یا مواد اولیه قطعات و مجموعه ها برای مدت معین و کارکرد محدود به صورت رایگان است. گارانتی خودرو شرایطی دارد که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند:

  • نگه داشتن دفترچه گارانتی توسط نمایندگی تخلف محسوب می گردد و فقط دفترچه تا زمانیکه خودرو در نمایندگی جهت تعمیرات متوقف است می تواند در اختیار نمایندگی قرار گیرد.
  • برای پایین آوردن هزینه های تعمیرات و جلوگیری از سودجویی تعمیرگاه های غیر مجاز، خواهشمند است بعد از پایان دوره گارانتی (250.000 ) کیلومتر نیز به نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایید.
  • انجام سرویس ها فقط در محل نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش یا تعمیرگاه مرکزی شرکت بهمن دیزل قابل پذیرش است.
  • در صورتی که قطعات اصلی خودرو که توسط کارخانه روی آن نصب یا مونتاژ گردیده اند با قطعات غیر استاندارد تعویض شوند باعث خارج شدن خودرو و یا قسمت های مرتبط از گارانتی خواهد شد.
  • عدم مراجعه در زمان و کیلومتر مذکور در خارج از محل نمایندگی های مجاز خدمات خدمات پس از فروش شرکت موجب ابطال گارانتی خودرو میگردد.
  • این دفترچه به منزله شناسنامه خودرو بوده و راننده موظف است هنگام مراجعه به نمایندگی این دفترچه را به همراه داشته باشد و دفترچه المثنی صادر نخواهد شد .
  • موارد مصرفی شامل روغن ها، سوخت، مایع خنک کننده، مایع شیشه شور، فیلتر، لامپ و فیوزها مشمول گارانتی نیستند. همچنین قطعات استهلاکی مانند لنت ترمز، صفحه کلاچ، تیغه برف پاکن، تسمه ، رینگ چرخ در صورت داشتن ایراد تولید مشمول گارانتی است.

پیش فروش کامیون بهمن دیزل: مهر 1402

از روز دوشنبه مورخ 10 مهرماه 1402، شرایط پیش فروش کامیون بهمن دیزل فعال شده است. در این طرح، متقاضیان امکان خریداری فورس 6 تن و همچنین کشنده امپاور 500 را مطابق جدول زیر دارند:

ثبت نام کامیون بهمن دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش بهمن دیزل، قیمت خودروها غیرقطعی بوده و انتخاب کاربری برای خریداران فورس 6 تن، الزامی است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش بهمن دیزل (PDF)

فروش نقدی بهمن دیزل: مهر 1402

ثبت نام جدید بهمن دیزل که صرفا از طریق درگاه نمایندگی‌های این شرکت امکان‌پذیر است، از ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 1402/07/10 آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ 1402/07/30 یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه دارد:

تحویل اولین سری اتوبوس‌ مدرن بهمن دیزل

مهر 1402: شرکت اتوبوس‌سازی اسنا، زیرمجموعه گروه بهمن، در روزهای آغازین پاییز ،۱۴۰۲ اولین سری از اتوبوس‌های مدرن تولیدی خود را به شهرداری تهران تحویل داد.

جلیل هاشمی، مدیر عامل اسنا، اعلام کرد در این نوبت 23 دستگاه اتوبوس در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت و این تنها بخشی از 500 دستگاه توافق شده اسنا با شهرداری تهران است و همکاری اسنا با شهرداری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت ادامه دارد. تمام تلاش ما این بود که با آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها و افزایش متقاضیان حمل و نقل عمومی، در کنار مردم شهر تهران باشیم تا شهروندان حمل و نقل عمومی با کیفیت‌تری داشته باشند که خوشبختانه توانستیم در اولین روز مهر، تعدادی از اتوبوس‌ها را در اختیار شهرداری قرار دهیم.

وی تاکید کرد که اتوبوس‌های 12 متری تولیدی این شرکت، مدرن و پیشرفته هستند که در آن اغلب نیازهای یک سرویس عمومی برای مسافر و راننده لحاظ شده است. جلب نظر شهروندان پایتخت که شهرشان را با برترین شهرهای دنیا مقایسه می‌کنند، سخت است. اما اطمینان داریم هر مسافری که مواردی نظیر تهویه هوا، امکانات ویژه سالمندان و افراد کم‌ توان و فناوری‌های پیشرفته حفاظت از جان و مال مسافران را مشاهده کند، به متمایز بودن این محصولات اذعان خواهد کرد. مدیران شهر تهران به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باور دارند و ما نیز با اتکا به مهندسان و کارگران ایرانی، یاور آن ها هستیم تا شهری به دور از آلودگی هوا با بهترین سرویس‌های عمومی را داشته باشیم.

وی افزود امروزه بخش مهمی از امورات روزمره شهروندان از طریق تلفن همراه است و افرادی که ساعات زیادی در خیابان سپری می‌کنند همواره با مشکل شارژ تلفن دست و پنجه نرم می‌کنند. شرکت اسنا برای اولین بار، در داخل اتوبوس‌ امکانی را فراهم کرده تا تمام صندلی‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد باتری تلفن خود را نیز شارژ کنند. بسیاری از قابلیت‌های اتوبوس‌های اسنا برای مسافران ملموس نیست؛ مثلا تمامی اتوبوس‌ها سیستم شبیه ساز سه بعدی همه جانبه دارند که راننده ارزشمندی این امکانات را متوجه می‌شود. ما این قابلیت را طراحی کردیم تا راننده با ایمنی بالا در مسیرهای پرتردد پایتخت حرکت کند.

آقای هاشمی گفت گروه بهمن همواره نسبت به انجام به موقع تعهدات خود شناخته می‌شود. شرکت اسنا نیز نسبت به این موضوع حساس است و چنانچه مشکلی خارج از اراده ما پیش نیاید و طرفین نیز به تعهدات خود پایبند باشند، تمامی اتوبوس‌ها مطابق قرارداد در اختیار شهر تهران خواهد بود.

لازم به ذکر است که پیش از این شهرداری تبریز 100 دستگاه اتوبوس 12 متری سفارش گذاری کرده بود که همگی در موعد مقرر تحویل شد. همچنین به تازگی اتوبوس 18 متری تولیدی اسنا نیز در شهر مشهد وارد خط منتهی به حرم امام رضا(ع) شد تا عملکرد آن ارزیابی شود که خوشبختانه کارآمدی اتوبوس و فناوری‌های آن رضایت بخش بود و به زودی شاهد حضور این اتوبوس ها در شهر مشهد خواهیم بود.

ثبت نام بهمن دیزل در بورس: شهریور 1402

شرکت بهمن دیزل برای اولین‌بار، شرایط فروش کامیون فورس 12 تن و همچنین کامیون باری امپاور 300 را ویژه بورس کالا اعلام کرد. عرضه بهمن دیزل در بورس کالا، در روز سه‌شنبه مورخ 1402/06/14 و مطابق جدول زیر انجام می‌شود:

ثبت نام بهمن دیزل در بورس کالا

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل در بورس کالا، انتخاب نوع کاربری برای خریداران خودرو، کاملا اختیاری است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش بهمن دیزل: مرداد 1402

شرایط ثبت نام بهمن دیزل ویژه طرح پیش فروش عادی این شرکت (با قیمت غیرقطعی) اعلام گردید. متقاضیان خرید محصولات بهمن دیزل، از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1402/05/24 تا ساعت 16 همان روز (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) می‌توانند جهت ثبت نام از طریق درگاه عاملیت، اقدام نمایند:

ثبت نام پیش فروش بهمن دیزل
شرایط پیش فروش محصولات بهمن دیزل

همچنین براساس بخشنامه پیش فروش بهمن دیزل، قیمت‌های جدول فوق، بدون احتساب قیمت کاربری اعلام شده است. بنابراین متقاضیان باید در زمان خرید خودرو، نسبت به انتخاب نوع کاربری (مطابق جدول ذیل) اقدام نمایند. مدت زمان ساخت کاربری برابر با 30 روز بوده که به موعد تحویل خودروها افزوده می‌شود. همچنین امکان تغییر نوع کاربری در این مرحله از فروش بهمن دیزل، وجود ندارد:

قیمت کاربری های قابل انتخاب برای کامیونت فورس

فروش کامیونت بهمن دیزل: مرداد 1402

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ از طریق درگاه عاملیت به شرح جدول ذیل اعلام شده است:

ثبت نام کامیونت فورس بهمن دیزل
شرایط فروش نقدی کامیونت بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با این، شروط ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن دیزل، یکطرفه فسخ و وجه واریزی به حساب مبدأ مسترد خواهد شد. ثبت نام به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس Bahmancustomer.iranecar.com امکان پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش نقدی بهمن دیزل: مرداد 1402

شرایط ثبت نام نقدی بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، از روز دوشنبه مورخ 2 مردادماه تا روز چهارشنبه مورخ 4 مردادماه 1402 صرفا از طریق درگاه عاملیت‌های مجاز بهمن، مطابق جدول زیر اعلام شده است:

ثبت نام نقدی بهمن دیزل مرداد 1402
شرایط فروش نقدی بهمن دیزل

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، ثبت نام کامیونت فورس صرفا با کاربری امکان‌پذیر بوده و امکان تغییر کاربری برای مشتریان، وجود ندارد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

عرضه امپاور و فورس در بورس: تیر 1402

طبق اعلام شرکت بهمن دیزل، کشنده تک‌محور امپاور 500، کامیونت فورس 6 تن خوابدار و همچنین کامیونت فورس 6 تن بدون خواب، روز شنبه مورخ 31 تیرماه 1402 در بورس کالا و مطابق شرایط زیر عرضه می‌شوند:

عرضه بهمن دیزل در بورس کالا
عرضه محصولات بهمن دیزل در بورس کالا

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، انتخاب کاربری خودروها برای متقاضیان، اختیاری است اما در صورت عدم انتخاب، متقاضی باید طی مدت زمان معلوم شده، جهت نصب کاربری توسط یکی از شرکت‌های مجاز، اقدام نماید. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش کامیونت بهمن دیزل: خرداد 1402

شرایط ثبت نام نقدی بهمن دیزل ویژه خردادماه 1402 اعلام گردید. براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، ثبت نام متقاضیان از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 8 خردادماه 1402 آغاز شده و در ساعت 16 روز شنبه مورخ 13 خردادماه (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) نیز به پایان می‌رسد:

شرایط فروش نقدی بهمن دیزل - خرداد 1402
شرایط فروش نقدی بهمن دیزل - خرداد 1402

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، در این مرحله، فقط کامیونت فورس با موعد تحویل در تیرماه و شهریورماه سال جاری، قابل خریداری است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش نقدی بهمن دیزل: اردیبهشت 1402

طرح فروش نقدی بهمن دیزل از طریق درگاه نمایندگی‌های این شرکت، از روز شنبه، مورخ 23 اردیبهشت‌ماه 1402 آغاز شده و تا ساعت 16 روز دوشنبه، مورخ 25 اردیبهشت‌ماه نیز ادامه دارد. در این طرح، متقاضیان امکان خریداری کامیونت فورس 6 تن (با کابین خواب) و همچنین مینی‌بوس سحرپلاس را خواهند داشت. خودروهای فروخته شده، از مدل 1402 بوده و رنگ آنها نیز سفید است:

شرایط فروش بهمن دیزل - اردیبهشت 1402
مدل فورس 6 تن خوابدار مینی بوس سحرپلاس
قیمت کارخانه 1,438,440,000 2,096,955,843
هزینه‌های جانبی 137,496,776 203,044,156
قیمت نهایی 1,576,189,677 2,300,000,000
تحویل هفته دوم تیر 1402 هفته اول تیر 1402
جریمه تاخیر ماهانه 2.5 درصد ماهانه 2.5 درصد

*قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، برای کامیونت فورس، محدودیت تعداد خرید توسط هر نمایندگی اعمال شده اما برای مینی‌بوس سحرپلاس، هیچگونه محدودیتی در تعداد فروش، وجود ندارد.

ثبت نام بهمن دیزل در بورس: اردیبهشت 1402

دومین مرحله فروش محصولات بهمن دیزل در بورس کالا سال 1402، روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌گردد. در این مرحله، متقاضیان تا ساعت 16 روز دوشنبه 18 اردیبهشت، جهت ثبت سفارش خودروها فرصت دارند.

دومین عرضه بهمن دیزل در بورس کالا سال 1402
دومین عرضه بهمن دیزل در بورس کالا سال 1402

براساس اعلام شرکت بهمن دیزل، خودروهای عرضه شده در بورس کالا در این مرحله، شامل کامیون کشنده 4250 و همچنین کامیون کمپرسی 3250 است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

واکنش بهمن دیزل درباره فروش بورسی

اردیبهشت 1402: عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، آخرین عرضه محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا را رضایت بخش می‌داند. وی درباره کاهش تقاضا توضیح داد با تجربه اخیر در بورس کالا، نظر کارشناسان تایید شد که بارها گفته‌اند بورس کالا در سریع‌ترین زمان قیمت خودرو را به تعادل می‌رساند و این مسئله اتفاق افتاد و خودروهای تجاری با قیمتی متناسب و منطقی به فروش رسید.

در آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن در بورس کالا به تاریخ 12 اردیبهشت، محصولات فاو 420 (سیبا موتور)، امپاورBD500 و کامیون فورس 6تن کابین خوابدار و بدون کابین به روش بورس کالا به فروش رفت. در این عرضه تمامی متقاضیان خرید محصولات بهمن دیزل موفق شدند محصولات تجاری خود را خریداری کنند.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن ضمن ابراز رضایت در خصوص دور شدن هیجانات از بازار خودرو گفت خودرو در سالیان گذشته به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل و بازار نسبت به آن واکنشی شده است که این هیجانات و التهامات به مشتریان واقعی و مصرف کنندگان نهایی لطمه وارد می کند. اما معامله این محصولات در بورس کالا، رفته رفته هیجان و التهاب را از این بازار گرفت. به طوری که در آخرین نوبت فروش محصولات تجاری گروه بهمن، مصرف کننده واقعی نزدیک به قیمت تعیین شده به محصول دست پیدا کرد.

وی افزود در این نوبت از عرضه در بورس کالا، تمامی محصولات عرضه شده فروش رفت و هیچ محصولی بدون تقاضا نماند. نسبت عرضه و تقاضا برای محصولات بهمن دیزل، فورس کابین خوابدار 105 درصد و 249درصد و برای فورس بدون خواب  100 درصد و کشنده امپاور 101 درصد بوده است.

آقای مارکلایی با تاکید بر اینکه استمرار عرضه در بورس کالا سبب منطقی شدن حجم تقاضا در این روش فروش شده است، اظهار کرد خوشبختانه بازار آرام شده و امیدواریم این فضا تداوم داشته باشد. در فضای آرام، میزان عرضه و تقاضا واقعی می‌شود و تقاضاهای کاذب حذف می‌شوند. بنابراین خودروسازان می‌توانند بر اساس نیاز واقعی بازار، برنامه‌های آتی و درازمدت تولید خود را برنامه ریزی کنند.

در گروه بهمن سعی می شود تا محصول به دست مشتری واقعی برسد و اصل حفظ رضایتمندی مشتری است. استراتژی بهمن معرفی محصولات متنوع با کیفیت و به روز دنیا است. بنابراین گروه بهمن متناسب با تقاضای بازار به مشتریان خود پاسخ می‌دهد.

مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن همچنین گفت سیاست این شرکت، همواره قیمت گذاری منصفانه است؛ به طوری که گروه بهمن در مقایسه با محصولات مشابه قیمت پایین‌تری را اعلام می‌کند، هرچند پیش از این برخی از هیجانات و التهابات منجر به این می‌‎شد که خریدار واقعی محصول، هزینه بیشتری را بپردازد که با این سیاست تلاش می شود هزینه متناسب پرداخت گردد.

عرضه بهمن دیزل در بورس: اردیبهشت 1402

روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه 1402، نخستین عرضه بهمن دیزل در سال 1402 انجام می‌شود. در این عرضه، قرار است خودروهای زیر از طریق بورس کالا فروخته شوند:

شرایط ثبت نام بهمن دیزل در بورس کالا
شرایط عرضه بهمن دیزل در بورس کالا

براساس بخشنامه فروش بهمن دیزل، مهلت ثبت سفارش خودروها تا ساعت 16 روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه بوده و کارگزاران نیز امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت 17 همان روز، خواهند داشت.

همچنین میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 50 درصد است. هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارند و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) مجاز به ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو هستند. ضمن اینکه اشخاصی که در عرضه‌های قبلی، موفق به خرید خودرو شده‌اند و افرادی که از ابتدای سال 1398 از شرکت‌های خودروسازی خودرو خریداری کرده‌اند نیز مجاز به ثبت سفارش هستند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:


قیمت بهمن دیزل در سال 1402

در جدول زیر، قیمت نمایندگی بهمن دیزل را برای انواع محصولات این شرکت، در سال 1402 مشاهده می‌کنید:

زمان اردیبهشت مرداد آبان
فورس 6 تن 1,534 1,535 1,611
فورس 6 تن خوابدار 1,576 1,575 1,650
فورس 8.5 تن خوابدار 1,580 1,599 1,675
فورس 12 تن 1,850 1,976 2,070
 
امپاور 300 کمپرسی 2,550 2,637 2,740
امپاور 300 باری 2,590 2,747 2,807
امپاور 500 4,864 4,625 4,855
 
مینی بوس سحرپلاس 2,300 2,415 2,530

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت بهمن دیزل در سال 1401

در جدول زیر، قیمت نمایندگی بهمن دیزل را برای انواع محصولات این شرکت، در سال 1401 مشاهده می‌کنید:

زمان اردیبهشت مرداد
امپاور 3,160 3,350
شیلر 6 تن 839 930
فورس 6 تن 980 ثابت
فورس 6 تن خوابدار 1,020 ثابت
فورس 8.5 تن خوابدار 1,080 ثابت
مینی بوس سحرپلاس - 1,580

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.
* قیمت‌ها بدون احتساب کاربری است.

قیمت بهمن دیزل در سال 1400

در جدول زیر، قیمت مصوب نمایندگی بهمن دیزل را برای انواع کامیونت شیلر 6 تن «با رنگ سفید و مدل 1400» را در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

مدل شیلر 6 تن خرداد تیر مرداد
باری چوبی با روکش ورق فلزی 824 868 833
باری فلزی لبه دار بغل بازشو 821 865 830
باری فلزی بغل ثابت 818 863 827
مسقف فلزی 819 863 827
مسقف فلزی حمل نوشابه 802 853 816
مسقف چادری 829 873 838
ایزوله با ضخامت 4 سانتیمتر 829 874 837
یخچال بدون یونیت سردساز 850 895 858
یخچال با یونیت سردساز 968 1012 975

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

در جدول زیر، آخرین قیمت نمایندگی بهمن دیزل برای کامیونت ایسوزو 6 تن «با رنگ سفید و مدل 1399» را در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

مدل ایسوزو 6 تن خرداد مرداد
باری چوبی با روکش ورق فلزی 1723 1732
باری فلزی لبه دار بغل بازشو 1720 1729
باری فلزی بغل ثابت 1718 1726
مسقف فلزی 1718 1726
مسقف فلزی حمل نوشابه 1708 1716
مسقف چادری 1728 1738
ایزوله با ضخامت 4 سانتیمتر 1729 1737
یخچال بدون یونیت سردساز 1750 1757
یخچال با یونیت سردساز 1867 1875

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب تومان است.

در جدول زیر، آخرین قیمت نمایندگی بهمن دیزل برای کامیونت ایسوزو 8 تن «با رنگ سفید و مدل 1400» را در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

مدل ایسوزو 8 تن خرداد مرداد
باری چوبی با روکش ورق فلزی 1862 1872
باری فلزی لبه دار بغل بازشو 1866 1876
باری فلزی بغل ثابت 1857 1866
مسقف فلزی 1875 1886
مسقف فلزی حمل نوشابه 1855 1864
مسقف چادری 1876 1887
ایزوله با ضخامت 4 سانتیمتر 1876 1888
یخچال بدون یونیت سردساز 1896 1910
یخچال با یونیت سردساز 2045 2059

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب تومان است.

>> فروش اقساطی خودرو در باما <<

آدرس نمایندگی بهمن دیزل

برای اطلاع از آدرس و شماره تلفن نمایندگی گروه بهمن دیزل در سراسر کشور، لینک نمایندگی بهمن دیزل را مشاهده کنید.

سامانه فروش بهمن دیزل

طبق اطلاعیه بهمن دیزل، فروش انواع کامیونت ایسوزو و کامیونت شیلر، فقط از طریق سامانه فروش اینترنتی بهمن موتور به نشانی bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.


اخبار شرکت بهمن موتور

برای اطلاع از آخرین اخبار شرکت بهمن موتور، شامل طرح پیش فروش خودروهای بهمن موتور، طرح فروش فوری بهمن موتور، طرح فروش اقساطی محصولات بهمن موتور و شرایط فروش خودروهای سنگین بهمن موتور، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

همچنین در مقاله سرویس ادواری بهمن موتور می‌توانید آخرین اخبار سرویس محصولات بهمن موتور، شرایط جدید گارانتی خودروهای بهمن و جدیدترین اخبار خدمات پس از فروش شرکت بهمن موتور را مشاهده کنید. اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت بهمن موتور هستید، احتمالا خواندن مقالات زیر نیز برای‌تان مفید خواهد بود:

اخبار شرکت بهمن دیزل

جدیدترین شرایط فروش بهمن دیزل، نحوه عرضه کامیون های بهمن دیزل در بازار، قیمت محصولات بهمن دیزل، شرایط پیش فروش کامیون کشنده امپاور و شرایط فروش نقدی کامیونت فورس و همچنین شرایط فروش کامیون فاو سیبا موتور را در مطالب منتخب زیر بخوانید:

 
آرشیو

فروش نقدی بهمن دیزل

22 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل با مدل 1401

15 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش بهمن دیزل با مدل 1403

8 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کامیون بهمن دیزل

24 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

4 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش بهمن دیزل

21 دی 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

9 دی 1402
دانلود فایل PDF

عرضه بهمن دیزل در بورس کالا

28 آذر 1402
دانلود فایل PDF

قیمت جدید بهمن دیزل

17 آبان 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

10 آبان 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش بهمن دیزل

10 مهر 1402
دانلود فایل PDF

عرضه بهمن دیزل در بورس کالا

13 شهریور 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیونت فورس بهمن دیزل

21 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

2 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

عرضه بهمن دیزل در بورس کالا

26 تیر 1402
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیونت فورس

7 خرداد 1402
دانلود فایل PDF

فروش فورس 6 تن و سحرپلاس

23 اردیبهشت 1402
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فاو 4250 در بورس

18 اردیبهشت 1402
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فاو 3250 در بورس

18 اردیبهشت 1402
دانلود فایل PDF

شرایط خرید بهمن دیزل در 19 اردیبهشت 1402

18 اردیبهشت 1402
دانلود فایل PDF

شرایط عرضه بهمن دیزل در بورس

9 اردیبهشت 1402
دانلود فایل PDF

عرضه کشنده امپاور در بورس کالا

9 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

عرضه فورس 6 تن در بورس کالا

9 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

عرضه فورس 6 تن خوابدار در بورس کالا

9 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

عرضه کشنده امپاور در بورس

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فورس 6 تن در بورس

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فورس 6 تن خوابدار با کاربری در بورس

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فورس 6 تن خوابدار در بورس

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

عرضه کامیون فورس 8.5 تن خوابدار با کاربری در بورس

19 بهمن 1401
دانلود فایل PDF

اولین عرضه کامیونت فورس در بورس

17 دی 1401
دانلود فایل PDF

طرح نوسازی خودرو فرسوده بهمن دیزل

1 آذر 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اعتباری بهمن دیزل

24 مهر 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

21 شهریور 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوری سیبا موتور

26 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

22 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

فروش امپاور ، فورس و سحر پلاس

22 خرداد 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی بهمن دیزل

21 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون فورس

16 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

قیمت کامیون امپاور

11 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیونت شیلر

27 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کامیونت شیلر

19 دی 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیونت شیلر

11 دی 1400
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کامیونت شیلر

4 دی 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و لیزینگی کامیونت شیلر

6 آذر 1400
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی شیلر 6 تن

15 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اعتباری ایسوزو

27 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اعتباری شیلر

27 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش با مشارکت بانک توسعه تعاون

5 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اعتباری شیلر 6 تن

5 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ایسوزو 6 تن

5 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ایسوزو 8 تن

5 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ایسوزو 8 تن

4 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

پیش فروش شیلر 6 تن

4 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
Hardani 1402/6/20
سلام شرایط فوری پیش پرداخت چند هست وزمان و اقساطش به چه صورت هست؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/8/14
آشغال ترین ماشینها برای بهمن دیزل هست و به قیمت های خیلی نجومی میکنن تو پاچه راننده های بدبخت راننده باید شبانه روزی کار کنه تا بیاره قسط ماشینهای آشغال اینارو بده تا به خودش بیاد و قسطاش تموم بشه ماشین فرسوده شده
0
0
Behzad2883 1402/6/16
سلام فوری 12تن ثبت نام اقساطی داره شرایطش چطوره؟
پاسخ
0
0
0
As1364 1402/5/11
سلام من چجوری یک فورس ۱۲تن ثبت نام کنم
پاسخ
0
0
0
K11 1400/12/10
سلام نمایندگی هاتون خیلی دزدن... حروم خورن قیمتی که کارخونه برای مشتریهاش تبلیغ میکنه رو با چندصد میلیون بیشتر به دست مشتری میرسونن و وقتی هم اعتراض میکنیم میگن میخوای بخواه نمیخوای مشتری هست برو پیکارت بزار باد بیاد... این درد رو باید پیش چه کسی که عادلانه و منصفانه از حقمون دفاع کنه ببریم؟؟
پاسخ
0
0
1
K11 1400/12/10
سلام وقت شما بخیر...چطوری شرکت بهمن با تخفیف ویژه کامیونتهای فورس یا سایر محصولاتش رو ارائه میده در صورتی که تونمایندگی ها با افزایش و سود حدود دویست میلیون یا بیشتر به دست مشتری ها میرسونن...!؟.آیا این انصافه؟.وجدانتون کجا رفته که تواین شرایط سخت ملت رو به بازی گرفتین وتوتبلیغاتتون قیمت پایین میدین ولی تونمایندگی ها قیمت بالاتر از اونیه که توتبلیغاتتون گفتین...آیا این دور از انصاف و وجدان نیست؟؟این دردمون رو ما باید پیش چه کسی بازگو کنیم یا چه کسی به این دروغها رسیدگی میکنه!؟؟
پاسخ
0
0
2