بهمن موتور

صفحه اختصاصی بهمن موتور در باما

قیمت روز خودرو

قیمت روز خودرو

0.00%

هونگچی , E-QM5‏ ,140 کیلووات

1,650,000,000 تومان

0.00%

هاوال , H6 HEV‏ ,1.5 لیتر توربو

3,050,000,000 تومان

0.00%

هاوال , H6 HEV‏ ,1.5 لیتر توربو

2,750,000,000 تومان

0.00%

فیدلیتی , پرستیژ‏ ,تیپ 2 هفت نفره

3,200,000,000 تومان

1.64%

فیدلیتی , پرستیژ‏ ,تیپ 2 هفت نفره

3,050,000,000 تومان

0.00%

فیدلیتی , پرستیژ‏ ,تیپ 1 پنج نفره

3,150,000,000 تومان

1.67%

فیدلیتی , پرستیژ‏ ,تیپ 1 پنج نفره

3,000,000,000 تومان

0.00%

فیدلیتی , پرایم‏ ,تیپ 2 هفت نفره

2,150,000,000 تومان

0.95%

فیدلیتی , پرایم‏ ,تیپ 2 هفت نفره

2,100,000,000 تومان

0.00%

فیدلیتی , پرایم‏ ,تیپ 1 پنج نفره

2,100,000,000 تومان

0.00%

فیدلیتی , پرایم‏ ,تیپ 1 پنج نفره

2,050,000,000 تومان

1.72%

زد ایکس اتو , G9‏ ,2 لیتر توربو

2,900,000,000 تومان

2.65%

ریسپکت , پرایم‏ ,تیپ 2

1,510,000,000 تومان

1.35%

ریسپکت , پرایم‏ ,تیپ 2

1,480,000,000 تومان

0.00%

دیگنیتی , پرستیژ

2,600,000,000 تومان

0.82%

دیگنیتی , پرستیژ

2,430,000,000 تومان

1.04%

دیگنیتی , پرایم

1,930,000,000 تومان

1.60%

دیگنیتی , پرایم

1,870,000,000 تومان

0.00%

بستیون , T77‏ ,1.5 لیتر توربو

1,900,000,000 تومان

0.00%

اینرودز , C35

805,000,000 تومان

1.33%

اینرودز , C35

750,000,000 تومان

قیمت محصولات بهمن موتور

(به روز رسانی دیروز)

شرایط فروش بهمن موتور

(آخرین به روز رسانی 7 روز پیش)
ثبت نام جدید وانت کاپرا، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1404/02/08 آغاز شده و تا ساعت 16 روز چهارشنبه مورخ 1404/02/10 نیز ادامه دارد. در این مرحله از فروش فوری کاپرا، متقاضیان برای نخستین‌بار امکان خریداری وانت کاپرا U را مطابق شرایط زیر دارند:

شرایط فروش فیدلیتی

(آخرین به روز رسانی 7 روز پیش)
شرایط پیش ثبت نام فیدلیتی الیت، برای اولین‌بار از سوی شرکت بهمن موتور اعلام شده است. ثبت نام فیدلیتی الیت، در تیپ‌های پنج نفره و هفت نفره، از روز چهارشنبه مورخ 1403/11/03 آغاز شده و تا پایان روز جمعه مورخ 1403/11/05 نیز ادامه دارد:

شرایط فروش دیگنیتی

(آخرین به روز رسانی 7 روز پیش)
شرکت بهمن موتور در روزهای 15 تا 17 اسفندماه 1403، سه طرح فروش عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده را ویژه خودروهای دیگنیتی پرایمکلید زد.با پایان زمان پیش‌ثبت‌نام، قرعه‌کشی منتخبان با حضور نهادهای نظارتی ذی‌ربط در تاریخ 21 اسفندماه 1403 برگزار و اسامی برگزیدگان و منتخبان رزرو مشخص شد.

شرایط فروش اینرودز

(آخرین به روز رسانی 7 روز پیش)
شرایط فروش ون باری اینرودز با تسهیلات لیزینگی شرکت بهمن لیزینگ، ویژه اسفندماه 1403 آغاز شده است. فروش ون باری اینرودز با تسهیلات لیزینگی شرکت بهمن لیزینگ از روز سه‌شنبه 14 اسفندماه آغاز شد و متقاضیان تا روز دوشنبه 20 اسفندماه 1403 فرصت دارند از این شرایط استفاده کنند. زمان تحویل خودرو در فروش لیزینگی، حداکثر 45 روز کاری تعیین شده است.

لیست نمایندگی‌های بهمن موتور

نمایندگی 1015 (مرادی)
تهران - اول خیابان آزادی - روبروی ایران فیلم - شماره 561
نمایندگی 1021 (ژرفا)
تهران - تهرانپارس - خیابان جشنواره (ضلع غربي فرهنگسراي اشراق) - خیابان شهيد نقدی - شماره 10
نمایندگی 1011 (رحیمیان)
تهران - بزرگراه فتح - بعد از پایگاه یکم شکاری - لاین کندرو - شماره 69
نمایندگی 1061 (گرامی مقدم)
فلکه چهارم تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی - پلاک 224

تاریخچه بهمن موتور

بعد از پارس خودرو، زامیاد قدیمی‌ترین زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود. این شرکت در سال 1342 و به عنوان زیرمجموعه «گروه صنعتی رنا» فعالیتش را آغاز کرد و در ابتدا نیز واردکننده و سپس مونتاژکننده کامیون و تراکتورهای ولوو (Volvo) بود. در سال 1349، نخستین محصول تولیدانبوه زامیاد، یعنی نیسان جونیور، با موتور 2000 وارد بازار کشورمان شد. در دهه 1350 خورشیدی، کارخانه زامیاد از میدان آذری به جاده قدیم کرج منتقل گردید. اندکی پس از شروع جنگ تحمیلی و دقیقا در سال 1360 زامیاد توانست وانت نیسان جونیور را با کاربری آمبولانس به تولید برساند. در اواسط دهه 1360 خورشیدی، خط تولید نیسان جونیور از سایپا به کارخانه زامیاد منتقل شد و سپس تولید موتورهای جدید Z24 وانت نیسان و P40 نیسان پاترول در این شرکت شروع شد. در سال 1369 گیربکس و کمک گیربکس و در سال 1370 نیز اکسل‌های جلو و عقب وانت نیسان و همچنین پاترول در کارخانه زامیاد راه‌اندازی شدند. در سال 1372 زامیاد تولید گیربکس پیکان را شروع کرد و در همان سال، خط مونتاژ کامیون‌های ایویکو (Iveco) را هم به راه انداخت. با موفقیت‌آمیز بودن تولید قطعات موتور و گیربکس در زامیاد، سایپا تصمیم گرفت تا کارخانه مستقلی با نام «زامیاد موتور» و مختص تولید قوای محرکه خودروها را در سال 1372 تاسیس نماید؛ کارخانه‌ای که بعدها نامش به مگاموتور تغییر یافت. در سال 1375 خط تولید محصولات ولوو نیز از زامیاد جدا شد و به شرکت ایران کاوه (سایپا دیزل فعلی) منتقل گردید. در سال 1377 سایپا، انتقال خط تولید وانت نیسان را به زامیاد شروع کرد. در سال‌های دهه 1380 خورشیدی، عمده تمرکز زامیاد بر تولید مینی‌بوس، اتوبوس و کامیون بود ولی این شرکت، از افزایش تولید وانت Z24N غافل نشد. زامیاد در سال 1382 علاوه‌بر خط تولید، مسئولیت فروش این وانت را نیز کاملا از سایپا گرفت. در سال 1383 وانت زامیاد Z24NB با موتور دوگانه‌سوز، برای اولین‌بار در ایران به تولید رسید. در سال 1385، نسخه ارتقایافته وانت زامیاد با نام Z24LX معرفی شد و سپس در سال 1387 نیز نسخه تجاری‌شده آن با نام «شوکا» معرفی گردید. در اواسط دهه 1390 خورشیدی، زامیاد همکاری‌اش را با شرکای چینی آغاز کرد. ابتدا به سراغ خودروسازی فودای (Foday) رفت و در سال 1395 توانست یکی از وانت‌های این شرکت را با نام تجاری «پادرا» به بازار کشورمان بیاورد. سپس با همکاری دانگ‌فنگ، وانت دیگری را با نام تجاری «درکا» معرفی نمود که همانند پادرا، فروش موفقی را تجربه نکرد و خیلی زود شکست خورد. در سال 1398 و درحالیکه فقط یکسال از عمر پیکاپ ریچ باقی مانده بود، سایپا تصمیم گرفت تا خط تولید ریچ را که از سال 1393 در اختیار پارس خودرو بود، به شرکت زامیاد منتقل کند. به همین دلیل است که در مدل‌های 98 و 99 پیکاپ ریچ، دیگر لوگوی و نام «پارس خودرو» دیده نمی‌شود. در اواخر سال 1399 نیز نسل جدید زامیاد پادرا با نام تجاری «پادرا پلاس» در شرکت زامیاد ساخته شد.
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید.