بهمن موتور
صفحه اختصاصی بهمن موتور در باما
به روز رسانی ۵ ساعت پیش
قیمت روز خودرو
قیمت لحظه ای خودرو
قیمت روز خودرو
0.00%
زد ایکس اتو , G9 ,2 لیتر توربو
2,590,000,000 تومان0.00%
هونگچی , E-QM5 ,140 کیلووات
2,137,000,000 تومان0.00%
هونگچی , E-QM5 ,140 کیلووات
2,050,000,000 تومان0.00%
هاوال , H6 HEV ,1.5 لیتر توربو
2,450,000,000 تومان0.00%
هاوال , H6 HEV ,1.5 لیتر توربو
2,750,000,000 تومان1.09%
کارا , دو کابین ,2 لیتر
920,000,000 تومان1.22%
کارا , تک کابین ,2 لیتر
820,000,000 تومان0.00%
کاپرا , 2 ,دو دیفرانسیل
1,465,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرستیژ ,هفت نفره
1,729,100,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرستیژ ,هفت نفره
2,450,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرستیژ ,پنج نفره
1,680,100,000 تومان0.43%
فیدلیتی , پرستیژ ,پنج نفره
2,350,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,هفت نفره
1,533,100,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,هفت نفره
1,860,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,هفت نفره
1,815,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,پنج نفره
1,515,200,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,پنج نفره
1,815,000,000 تومان0.00%
فیدلیتی , پرایم ,پنج نفره
1,750,000,000 تومان0.00%
زد ایکس اتو , G9 ,2 لیتر توربو
3,050,000,000 تومان0.00%
ریسپکت , پرایم ,تیپ 2
1,300,000,000 تومان0.00%
ریسپکت , پرایم ,تیپ 2
1,213,200,000 تومان0.00%
ریسپکت , پرایم ,تیپ 2
1,360,000,000 تومان0.00%
ریسپکت , پرایم ,تیپ 1
1,250,000,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرایم
1,750,000,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرایم
1,585,300,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرایم
1,830,000,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرستیژ
2,200,000,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرستیژ
1,782,044,000 تومان0.00%
دیگنیتی , پرستیژ
2,300,000,000 تومان0.00%
بستیون , T77 ,1.5 لیتر توربو
2,152,939,000 تومانقیمت محصولات بهمن موتور
(به روز رسانی دیروز)اینرودز، C35
1403
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
0.00
810,000,000
تومان
دیگنیتی، پرستیژ
1402 ، بهمن موتور
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
0.00
2,200,000,000
تومان
دیگنیتی، پرایم
1403 ، بهمن موتور
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
0.00
1,830,000,000
تومان
ریسپکت، پرایم ، تیپ 1
1402
[ دیروز ]
قیمت بازار | دیروز
0.00
1,250,000,000
تومان
بستیون، T77 ، 1.5 لیتر توربو
2023
[ دیروز ]
قیمت نمایندگی | دیروز
0.00
2,152,939,000
تومان
اخبار بهمن موتور
(به روز رسانی 2 روز پیش)شرایط فروش بهمن موتور
(آخرین به روز رسانی 2 روز پیش)
ثبت نام فروش اقساطی وانت کارا، از روز دوشنبه مورخ 1403/02/10 در نمایندگیهای بهمن موتور آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه خواهد داشت. در این مرحله از فروش اقساطی کارا، متقاضیان میتوانند مدلهای تک کابین و دوکابین را با موعد تحویل 30 روزه، خریداری نمایند. جزییات بیشتر را از لینکزیر دریافت کنید:
شرایط فروش فیدلیتی
(آخرین به روز رسانی 2 روز پیش)
ثبت نام نقدی فیدلیتی پرایم ویژه منتخبین طرح فروش شرکت بهمن موتور که پیامک اطلاعرسانی این شرکت را دریافت کردهاند،از روز شنبه مورخ1403/08/12 آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1403/08/17 نیز ادامه دارد:
شرایط فروش دیگنیتی
(آخرین به روز رسانی 2 روز پیش)
ثبت نام نقدی دیگنیتی پرایم ویژه منتخبین طرح فروش شرکت بهمن موتور که پیامک اطلاعرسانی این شرکت را دریافت کردهاند،از روز شنبه مورخ1403/08/12 آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1403/08/17 نیز ادامه دارد:
شرایط فروش اینرودز
(آخرین به روز رسانی 2 روز پیش)
طرح پیش ثبت نام اقساطی ون اینرودز، از روز پنجشنبه مورخ 1403/07/26 آغاز شده و تا روز دوشنبه مورخ 1403/07/30 نیز ادامه خواهد داشت. در این طرح، سند خودروها به مدت 24 ماه تا زمان تسویه حساب نهایی، در رهن شرکت خواهد بود:
818 آگهی محصولات بهمن موتور
(آخرین به روز رسانی 5 ساعت پیش)لیست نمایندگیهای بهمن موتور
نمایندگی 1015 (مرادی)
تهران - اول خیابان آزادی - روبروی ایران فیلم - شماره 561
تهران - اول خیابان آزادی - روبروی ایران فیلم - شماره 561
نمایندگی 1011 (رحیمیان)
تهران - بزرگراه فتح - بعد از پایگاه یکم شکاری - لاین کندرو - شماره 69
تهران - بزرگراه فتح - بعد از پایگاه یکم شکاری - لاین کندرو - شماره 69
نمایندگی 1061 (گرامی مقدم)
فلکه چهارم تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی - پلاک 224
فلکه چهارم تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی - پلاک 224
نمایندگی 1021 (ژرفا)
تهران - تهرانپارس - خیابان جشنواره (ضلع غربي فرهنگسراي اشراق) - خیابان شهيد نقدی - شماره 10
تهران - تهرانپارس - خیابان جشنواره (ضلع غربي فرهنگسراي اشراق) - خیابان شهيد نقدی - شماره 10
تاریخچه بهمن موتور
بعد از پارس خودرو، زامیاد قدیمیترین زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا به شمار میرود. این شرکت در سال 1342 و به عنوان زیرمجموعه «گروه صنعتی رنا» فعالیتش را آغاز کرد و در ابتدا نیز واردکننده و سپس مونتاژکننده کامیون و تراکتورهای ولوو (Volvo) بود.
در سال 1349، نخستین محصول تولیدانبوه زامیاد، یعنی نیسان جونیور، با موتور 2000 وارد بازار کشورمان شد. در دهه 1350 خورشیدی، کارخانه زامیاد از میدان آذری به جاده قدیم کرج منتقل گردید. اندکی پس از شروع جنگ تحمیلی و دقیقا در سال 1360 زامیاد توانست وانت نیسان جونیور را با کاربری آمبولانس به تولید برساند. در اواسط دهه 1360 خورشیدی، خط تولید نیسان جونیور از سایپا به کارخانه زامیاد منتقل شد و سپس تولید موتورهای جدید Z24 وانت نیسان و P40 نیسان پاترول در این شرکت شروع شد. در سال 1369 گیربکس و کمک گیربکس و در سال 1370 نیز اکسلهای جلو و عقب وانت نیسان و همچنین پاترول در کارخانه زامیاد راهاندازی شدند.
در سال 1372 زامیاد تولید گیربکس پیکان را شروع کرد و در همان سال، خط مونتاژ کامیونهای ایویکو (Iveco) را هم به راه انداخت. با موفقیتآمیز بودن تولید قطعات موتور و گیربکس در زامیاد، سایپا تصمیم گرفت تا کارخانه مستقلی با نام «زامیاد موتور» و مختص تولید قوای محرکه خودروها را در سال 1372 تاسیس نماید؛ کارخانهای که بعدها نامش به مگاموتور تغییر یافت. در سال 1375 خط تولید محصولات ولوو نیز از زامیاد جدا شد و به شرکت ایران کاوه (سایپا دیزل فعلی) منتقل گردید. در سال 1377 سایپا، انتقال خط تولید وانت نیسان را به زامیاد شروع کرد.
در سالهای دهه 1380 خورشیدی، عمده تمرکز زامیاد بر تولید مینیبوس، اتوبوس و کامیون بود ولی این شرکت، از افزایش تولید وانت Z24N غافل نشد. زامیاد در سال 1382 علاوهبر خط تولید، مسئولیت فروش این وانت را نیز کاملا از سایپا گرفت. در سال 1383 وانت زامیاد Z24NB با موتور دوگانهسوز، برای اولینبار در ایران به تولید رسید. در سال 1385، نسخه ارتقایافته وانت زامیاد با نام Z24LX معرفی شد و سپس در سال 1387 نیز نسخه تجاریشده آن با نام «شوکا» معرفی گردید.
در اواسط دهه 1390 خورشیدی، زامیاد همکاریاش را با شرکای چینی آغاز کرد. ابتدا به سراغ خودروسازی فودای (Foday) رفت و در سال 1395 توانست یکی از وانتهای این شرکت را با نام تجاری «پادرا» به بازار کشورمان بیاورد. سپس با همکاری دانگفنگ، وانت دیگری را با نام تجاری «درکا» معرفی نمود که همانند پادرا، فروش موفقی را تجربه نکرد و خیلی زود شکست خورد. در سال 1398 و درحالیکه فقط یکسال از عمر پیکاپ ریچ باقی مانده بود، سایپا تصمیم گرفت تا خط تولید ریچ را که از سال 1393 در اختیار پارس خودرو بود، به شرکت زامیاد منتقل کند. به همین دلیل است که در مدلهای 98 و 99 پیکاپ ریچ، دیگر لوگوی و نام «پارس خودرو» دیده نمیشود. در اواخر سال 1399 نیز نسل جدید زامیاد پادرا با نام تجاری «پادرا پلاس» در شرکت زامیاد ساخته شد.