تصویری از حمل و نقل خصوصی لوکس هوایی در آینده

استون‌مارتین در اندیشه تسخیر آسمان‌ها

28 تیر 1397 12:00

این اواخر استون‌مارتین خیلی مشغول و پرکار بوده است. ساخت کارخانه‌ای جدید در ولز، کامل کردن طیف محصولات خود با اعمال برخی تغییرات روی آن‌ها و حتی کار در زمینه‌های دور از دنیای خودرو مثل طراحی آپارتمان و زیردریایی. اکنون این خودروساز بریتانیایی تصمیم گرفته با معرفی کانسپت ولانته ویژن (Volante Vision) در زمینه دیگری نیز خودی نشان دهد و آن چیزی نیست جز صنعت حمل و نقل هوایی.

این هواپیمای کوچک با همکاری دانشگاه کرنفیلد و مرکز هوافضای رولزرویس طراحی شده است.این هواپیمای کوچک با همکاری دانشگاه کرنفیلد (Cranfield) و مرکز هوافضای رولزرویس طراحی شده است. استون‌مارتین در نظر دارد با نمایش این هواپیمای مفهومی، تصویری از حمل و نقل خصوصی لوکس هوایی در آینده داشته باشد، هرچند که فعلاً برنامه‌ای برای تولید آن ندارد. ولانته ویژن چیزی فراتر از سایر هواپیماهای سبکی است که می‌شناسیم، چراکه در روند طراحی آن از آخرین فناوری‌های صنعت هوافضا و پیشرانه‌های برقی استفاده شده است.

آقای اندی پالمر مدیرعامل شرکت استون‌مارتین اعتقاد دارد که با وجود جمعیت رو به رشد و افزایش تراکم شهرهای کوچک و بزرگ، راهی به جز توسعه گزینه‌های جدید در صنعت حمل و نقل هوایی وجود ندارد. به عقیده وی سفر هوایی بخشی حیاتی و ضروری از نیازهای آینده بشر خواهد بود و ولانته ویژن به عنوان راه‌حلی لوکس و خاص برای پاسخگویی به این نیاز معرفی شده است.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران