پیشرانه‌های متنوع برای کراس‌اور خاطره‌انگیز

بررسی نیسان قشقایی 2024 نامی خودرو

29 بهمن 1402 15:12

کاتالوگ نیسان قشقایی وارداتی

بهمن 1402: با اطمینان می‌­توان گفت که مدل قشقایی برای شرکت نیسان اهمیت زیادی دارد چراکه تاکنون بیش از 3 میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش رسیده است.

برای سال 1403 شرکت نامی خودرو پیشرو، درصدد عرضه سومین نسل از این کراس‌اور جمع‌وجور است، که با تغییراتی اساسی در قسمت ظاهری و بخش فنی، می‌تواند موفقیت نسل‌های گذشته‌اش را تکرار کند.

کاتالوگ نیسان قشقایی 2024 وارداتی (PDF)


طراحی نیسان قشقایی 2024 وارداتی

چراغ‌های LED جلو با چیدمان ماتریسی فرمی شبیه به سایر محصولات جدید نیسان داشته و ارتفاع نور را براساس شرایط جاده و عبور خودروهای مقابل به صورت خودکار تنظیم می­‌کند. به صورت استاندارد 11 رنگ برای بدنه قشقایی موجود است، اما 5 ترکیب رنگ دوتایی و رینگ‌­های 20 اینچی را هم می‌­توان با پرداخت مبلغ اضافه دریافت کرد. اما نامی خودرو، قشقایی را با رینگ‌های 18 اینچی عرضه خواهد کرد و رنگ‌های بدنه قابل عرضه نیز هنوز مشخص نیست. 

طراحی نسل سوم نیسان قشقایی

به لطف استفاده از مواد کامپوزیت در ساخت در صندوق عقب، بکارگیری آلومینیوم در تولید درها، گلکیرهای جلو و کاپوت و همچنین کاهش وزن برخی قطعات دیگر، وزن کلی خودرو 60 کیلوگرم کاهش یافته که 41 درصد کمتر از نسل قبلی است.

ابعاد نیسان قشقایی که در بازار ایالات متحده با نام «روگ اسپرت» به فروش می‌رسد، در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 35، 32 و 25 میلی‌متر افزایش یافته است. فاصله میان محورهای این خودرو که روی پلتفرم CMF-C شکل گرفته هم 20 میلی‌متر بیشتر شده که افزایش 28 میلی‌متری فضای زانوی سرنشینان عقب را به ارمغان آورده است.

فضای بار نسل سوم نیسان قشقایی

ارتفاع بیشتر نسل جدید قشقایی، افزایش 15 میلی‌متری فضای بالای سر راننده و سرنشین جلو و اضافه شدن 50 لیتر به فضای بار را نیز در پی داشته که البته در این مورد اخیر، پایین‌تر رفتن کف محفظه بار و بازنگری در تعلیق عقب هم تاثیرگذار بوده است.

امکانات نیسان قشقایی 2024 وارداتی

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت نامی خودرو پیشرو، نیسان قشقایی وارداتی بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

. سیستم کنترل پایداری
. قفل کنترل مرکزی
. ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای
. ترمز دستی برقی
. سنسور باد تایر
. سانروف برقی
. سیستم کی‌لس استارتر
. انتخاب حالت‌های رانندگی
. سنسور نور
. صندلی برقی راننده
. اهرم الکترونیکی تعویض دنده و پدال شیفتر
. برف‌پاک‌کن‌های حساس به سرعت
. نمایشگر 10 اینچی
. روکش چرم صندلی‌ها
. آینه عقب برقی
. نمایشگر 6 اینچی صفحه کیلومتر
. دی‌لایت
. ایزوفیکس
. ایموبلایزر
. هشدار ترافیک عقب
. کنترل حرکت در سربالایی
. کنترل لغزش هنگام شتاب‌گیری
. و ...

مشخصات فنی نیسان قشقایی 2024

نیسان قشقایی نامی خودرو به موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که 151 اسب‌بخار قدرت و 194 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی حاصل از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برای نسل جدید نیسان قشقایی، در محور جلو از سامانه مک‌فرسون استرات و در محور عقب از سیستم مولتی لینک استفاده شده ضمن این‌که سیستم فرمان هم مورد بازبینی قرار گرفته تا نسل جدید نیسان قشقایی واکنش بهتری به فرامین راننده نشان دهد.


فروش نیسان قشقایی در ایران

برای اطلاع از قیمت نیسان قشقایی وارداتی و همچنین جهت آگاهی از نحوه فروش نیسان قشقایی و پیش فروش قشقایی جدید در بازار ایران، مقاله شرایط فروش نامی خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران