اگر با ابعاد بامو سری 3 راحت نیستید و فضای پای بیشتری لازم دارید، قطعاً باید سراغ سری 5 بروید؛ و البته اختلاف قیمت قابل توجه آن را نیز پرداخت کنید.
”هندیها این نسخه بزرگتر از سری 3 را که فاصله بین محورهایش 11 سانتیمتر بلندتر شده، «گرنلیموزین» میخوانند.“بسیاری از مردم هندوستان، به دنبال فضای بیشتری هستند و در عین حال، حاضر نیستند مبلغ زیادی را صرف خرید بامو سری 5 کنند؛ به همین خاطر، نسخه long-wheelbase سری 3 را با قیمت کمتر از سری 5، انتخاب میکنند.
هندیها، برعکس مردم چین، این نسخه بزرگتر از سری 3 را با نام اصلی آن نمیخوانند و به جای long-wheelbase، «گرنلیموزین» میگویند که طرفداران بسیاری نیز در این کشور دارد.
بامو با رعایت تمام تناسبات، به فاصله بین محورها در این نسخه از سری 3، 11 سانتیمتر اضافه کرده است و حالا فاصله بین محورها به 2961 میلیمتر و طول خودرو به 4829 میلیمتر میرسد؛ بنابراین هنوز طول سری 3 گرنلیموزین کمتر از سری 5 کد G30 است، اما طول محورهای آنها تقریباً با یکدیگر برابر است.
از دیگر تغییرات ظاهری بامو سری 3 گرنلیموزین، میتوان به رینگهای آن اشاره کرد که تاثیر بهسزایی بر ظاهر خودرو دارند و بسیار مشابه رینگهای بهکار رفته در باموهای گرنکوپه و گرنتوریسمو هستند.
در ردیفعقب کابین، پشتسریهای جدید و یک جایگاه دست وسط صندلیها تعبیه شده است. صندوق خودرو نیز بسیار جادار است و حجمی برابر 480 لیتر دارد.
سری 3 گرنلیموزین در دو نسخه 320Ld و 330Li عرضه میشود؛ همچنین میتوانید سری لوکس و یا M اسپرت فرستادیشن را (که به همراه آیروپکیج، فرمانچرمی M و رینگهای 18 اینچی است) انتخاب کنید.
قیمت بامو سری 3 گرنلیموزین، از 70,574 دلار آغاز میشود؛ همچنین قیمت پایه سری 5، 76,640 دلار است. با این حساب، گرنلیموزین فاصله بین سری 3 معمولی و سری 5 را به خوبی پر میکند و در آخر مصرفکننده باید بین آنها با احتساب اختلاف قیمتها و کاربرد، بامو خود را به درستی انتخاب کند.
مترجم : مریم سادات نوری
منبع : carscoops.com