کابوس رقابت با آئودی در رالی داکار 2022

بازگشت هانتر BRX با ویرایش T1+

15 مرداد 1400 10:59

شرکت پرو درایو با معرفی نسخه جدید از هانتر BRX با نام T1+ به طور رسمی حضور خود در فصل بعدی مسابقات رالی داکار را اعلام کرد.

تیم پرودرایو فصل 2022 رالی داکار با رقابت سختی روبرو خواهد شد. چراکه آئودی قصد دارد با شاسی‌بلند برقی RSQ e-Tron پای به این مسابقات بگذارد. همانطور که می‌دانید مقررات داکار برای فصل 2022 تغییر کرده است. بر همین اساس بوده که هانتر BRX جدید که از آن با ویرایش T1+ یاد می‌شود نسبت به نسخه قبلی به میزان 300 میلی‌متر پهن‌تر شده است. عرض جدید این خودروی مسابقه‌ای حالا به 2.3 متر رسیده است. از سوی دیگر در مدل قبلی شاهد حضور رینگ 16 اینچی و تایرهای 32 اینچی بودیم ولی در مدل جدید رینگ 17 اینچی و تایر 37 اینچی را می‌بینیم.

پرودرایو کل سیستم تعلیق آن را نیز از ابتدا طراحی کرده است. این یعنی حضور بازوهای جدید 70 میلی‌متری که ارتفاع آن را تا 350 میلی‌متر افزایش می‌دهند. خود فنرها نیز یک بار دیگر پیکربندی شده‌اند. این تحول روی اکسل‌ها و تجهیزات انتقال قدرت هم دیده می‌شوند.

هانتر BRX ویرایش T1+

این خودرو همانند ویرایش قبلی خود توسط طراح سابق جگوار یعنی یان کالوم طراحی شده است. اگرچه تنها 50 درصد بدنه جدید است ولی به‌روزرسانی‌های جدیدی در این خودرو شامل چراغ‌های چهارگانه در مقایسه با مدل دوگانه 2021 به چشم می‌خورند.

تیم پرودرایو فصل 2022 رالی داکار با رقابت سختی روبرو خواهد شد. چراکه آئودی قصد دارد با شاسی‌بلند برقی RSQ e-Tron پای به این مسابقات بگذارد. آئودی فوق توسط یک قوای محرکه برقی تغذیه می‌شود که پیشرانه 2 لیتری TFSI آن حکم ژنراتور را دارد.

دیدگاه کاربران