شاسی‌بلندی تولید محدود برای بازار ژاپن

معرفی رنجرور SV گلدن ادیشن

30 مهر 1400 17:15

نسل فعلی رنجرور در سال 2012 برای نخستین بار معرفی شد و در سال 2017 مورد بروزرسانی قرار گرفت. اکنون درحالیکه علاقمندان برای رونمایی از نسل جدید رنجرور تا پیش از پایان سال جاری انتظار می­‌کشند، شرکت لندرور به عنوان سازنده این خودرو قصد دارد یک نسخه سفارشی از آن را برای عرضه به بازار ژاپن معرفی کند.

این مدل سفارشی تنها در تیراژ 5 دستگاه برای عرضه به بازار ژاپن تولید خواهد شد.این مدل سفارشی که با نام رنجرور اس‌وی گُلدن ادیشن (SV Golden Edition) معرفی شده، تنها در تیراژ 5 دستگاه تولید خواهد شد. گُلدن ادیشن توسط زیرمجموعه سازنده خودروهای سفارشی رنجرور یعنی SVO و براساس کامل‌ترین تریم از این شاسی­‌بلند لوکس یعنی اتوبیوگرافی (Autobiography) شکل گرفته است.

با نگاهی به ظاهر این خودرو می­‌توان دریافت که با نسخه بدنه بلند از رنجرور روبرو هستیم. ترکیب رنگ آبی سفارشی بدنه با جزئیات طلایی روی ورودی هوا، جلوپنجره، گلگیرهای جلو، بالای رکاب جانبی، سپر عقب و در صندوق عقب، بسیار چشم‌نواز از کار درآمده و هویت این مدل به عنوان یک محصول سفارشی را آشکار می­‌سازد.

رنجرور SV گلدن ادیشن

غیر از ترکیب رنگی بدنه، باید به رینگ‌های 22 اینچی، چراغ‌های LED، سقف پانوراما و رنگ مشکی ستون‌ها اشاره کرد که البته در سایر نمونه‌­های رنجرور هم قابل مشاهده است. 

فضای کابین با روکش چرم نیمه-آنیلین و تریم مشکی تزئین شده و البته مواردی همچون صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی، نمایشگر لمسی 10 اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر مجزا برای تنظیمات سیستم تهویه و محفظه سردکن در کنسول مرکزی را به همراه دارد.

رنجرور SV گلدن ادیشن

نمایشگر هداپ، فناوری یونیزه کردن هوای کابین و مجموعه دستیار راننده شامل کروزکنترل تطبیق‌پذیر، دستیار فرمان، دوربین 360 درجه و هشدار خروج ایمن از پارک، از مهمترین تجهیزات این خودرو در حوزه ایمنی است.

در زیر کاپوت رنجرور گُلدن ادیشن با پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر مجهز به سوپرشارژر روبرو هستیم، که 557 اسب­‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده این خودرو قرار می­‌دهد.

شرکت لندرور از تاریخ 15 اکتبر پذیرش سفارش برای رنجرور اس‌وی گُلدن ادیشن را با قیمت 23.218.000 ین (203,182 دلار) آغاز کرده است. نکته جالب اینکه علیرغم هدفگذاری اولیه برای تولید تنها 5 دستگاه از این نسخه سفارشی، براساس گزارش Car Watch Impress تاکنون ده مشتری برای خرید این مدل ابراز تمایل کرده‌­اند.

دیدگاه کاربران