کانسپت‌هایی با تغییرات کاربردی

معرفی محصولات هوندا در نمایشگاه خودرو توکیو

13 دی 1400 15:57

غیر از نمونه اولیه سیویک تایپ R، شرکت هوندا قصد دارد چند کانسپت را در نمایشگاه خودرو توکیو به معرض نمایش بگذارد. نمایشگاه مذکور از این جهت اهمیت دارد که با یک سال وقفه برگزار می­‌شود، چراکه همه­‌گیری کرونا در سال قبل مانع از برگزاری آن شد.

نخستین مدل N-WGN Picnic است، یک ون که مخصوص خانواده­‌های علاقمند به پیک‌نیک ساخته شده تا در سفرهای آخر هفته مورد استفاده آنان قرار گیرد. هوندا فعلاً از اعلام جزئیات بیشتر درباره این مدل خودداری کرده است، اما از تصاویر تبلیغاتی می‌­توان مواردی همچون رنگ‌آمیزی دوتایی بدنه و ریل سقفی را تشخیص داد.

محصولات هوندا در نمایشگاه خودرو توکیو

کانسپت K-Climb که براساس مدل N-One و برای خوشنودی طرفداران این برند ساخته شده، به سپر جلوی اسپرت، جلوپنجره متفاوت، باله بزرگ عقب، خروجی دوتایی اگزوز که از میانه سپر عقب بیرون آمده، میله حفاظتی و رنگ‌آمیزی سه تایی بدنه با لوگوی K-Climb مزین شده است.

در کنار این‌ها، فیت e:HEV کراس‌­استار هم حضور پیدا کرده که چیزی مابین هاچ‌بک و کراس‌­اور است. این خودرو به سپر جلوی آفرود، چراغ‌های اضافه، زیرسپری، تایر ضخیم، ریل سقفی و جزئیات مشکی رنگ مجهز شده است، تا در مجموع چهره‌­ای خشن داشته باشد. افزایش ارتفاع سیستم تعلیق را نیز نباید از قلم انداخت.

محصولات هوندا در نمایشگاه خودرو توکیو

N-Van عضو دیگر خانواده کانسپت‌های هونداست که در قالب یک کافه سیار و با هدف برقراری ارتباط بین کار و سرگرمی انجام وظیفه می­‌کند. علاوه بر ریل سقفی و چراغ‌های اضافه، باید به تغییرات فضای داخلی این خودرو اشاره کرد که حال وهوای کابین را به یک کافه کوچک سیار شبیه کرده است.

علاوه بر مدل‌هایی که در این مطلب درباره آن‌ها سخن گفتیم، هوندا چند کانسپت دیگر از جمله STEP WGN e: HEV اسپادا، e: HEV Modulo X وِزِل و N-Box Custom STYLE + BLACK را نیز با خود به نمایشگاه توکیو می­‌آورد.

دیدگاه کاربران