نسخه‌ای اسپرت‌تر از اوتلندر

معرفی میتسوبیشی ویژن رالی‌آرت

22 دی 1400 17:07

پس از یک دهه غیبت، میتسوبیشی در سال 2020 از نام رالی‌آرت به عنوان لقبی برای نسخه تقویت شده از پیکاپ میتسوبیشی تریتون و شاسی‌­بلند پاجرو اسپرت استفاده کرد. اما مدتی پس از این اتفاق، خودروساز ژاپنی اکنون چند محصول خود را تحت نام رالی‌آرت و برای نمایش در نمایشگاه خودرو توکیو 2022 آماده کرده است.

میتسوبیشی تصمیم به احیای نام رالی‌آرت گرفته است، بر همین اساس در نمایشگاه خودرو توکیو 2022 چند نسخه از اوتلندر را با تزئینات اسپرت معرفی خواهد کرد. نخستین نمونه، کانسپت «ویژن رالی‌آرت» نام دارد، که چیزی نیست جزء میتسوبیشی اوتلندر که با کیت بدنه تزئین شده است. مجموعه مذکور مواردی شامل گلگیرهای پهن، جلوپنجره جدید با الگوی لانه زنبوری، ورودی هوای بزرگ‌تر در پایین سپر، رینگ‌های 22 اینچی و ترمزهای بزرگتر با کالیپرهای شش پیستون را دربرمی‌­گیرد.

البته دیفیوزر بزرگ عقب با لوگوی رالی‌آرت را نمی‌­توان نادیده گرفت. اگر دو خروجی اگزوز اسپرت هم در دو طرف این قطعه نصب شده بود، نمای عقب ویژن رالی‌آرت از این هم خشن‌تر به نظر می‌­رسید، اما باید توجه داشت که میتسوبیشی، این کانسپت را براساس نسخه برقی اوتلندر طراحی کرده که طبیعتا به اگزوز نیازی ندارد.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV رالی‌آرت

اما نسخه دیگری از میتسوبیشی اوتلندر تحت نام «رالی‌آرت استایل» در نمایشگاه توکیو حاضر خواهد شد، که آن هم براساس نسخه PHEV از این خودروی شاسی­‌بلند شکل گرفته و با جزئیات قرمز و برخی قطعات دیگر تزئین شده است.

با وجود تغییراتی که میتسوبیشی برای محصولات سری رالی‌آرت تدارک دیده، به نظر نمی­‌رسد این خودروها بتوانند انتظارات مخاطبان از این نام پرآوازه را برآورده سازند. به هرحال نمایشگاه خودرو توکیو از چهاردهم تا شانزدهم ژانویه 2022 برگزار خواهد شد. روز نخست این رویداد هم تنها به خبرنگاران اختصاص دارد.

دیدگاه کاربران