• يازدهمين مک‌لارن سابر

فرصتی استثنایی برای خرید سوپراسپرت کمیاب

یازدهمین مک‌لارن سابر به فروش می‌رسد

14 تیر 1401 12:51

یک مک‌لارن سابر (Sabre) فوق‌العاده کمیاب در رویداد فروش Monterey، (که 18 تا 20 آگوست برگزار می‌شود) توسط Mecum Auctions فروخته می‌شود.

این سابر خاص، یازدهمین دستگاه است و توسط بخش MSO ساخته شده است.تنها 15 نمونه از مک‌لارن سابر ساخته شده که همگی برای بازار آمریکا هستند و تتها در اختیار بهترین مشتریان مک‌لارن قرار می‌گیرند. این خودرو توسط بخش MSO ساخته شده و زیربنای آن همان ساختار فیبرکربنی یک تک در مک‌لارن سنا است.

این سابر خاص، یازدهمین دستگاه است و نمای بیرونی آن ترکیبی از پنل‌های فیبرکربنی، قطعات رنگ شده با Liquid Argentum و عناصر Liquid Papaya است. زیربنای سابر مشابه سایر محصولات مک‌لارن است؛ اما بدنه آن قطعات کاملاً جدیدی دارد و از کانسپت مک‌لارن Vision Gran Turismo الهام گرفته شده که در سال 2017 رونمایی شد.

در میان تمامی تغییرات، می‌توان به نمای جلو سفارشی آن اشاره کرد، که شامل چراغ‌های بازطراحی شده، ورودی‌های بزرگ هوا و شکل صاف آن‌ها می‌شود‌.

یازدهمین مک‌ لارن سابر

در نمای جانبی، قسمت اصلی درها، رکاب‌ها و پنل‌ها بسیار جلب توجه می‌کنند؛ درست همانند بال عقب الهام گرفته از دنیای موتور اسپرت. این بال از فیبرکربن ساخته شده و پایداری را در سرعت‌های بالا بهبود می‌بخشد. بخش عقب خودرو، به لطف بال عقب بزرگ و دیفیوزر، شبیه به مک‌لارن اسپیدتیل به نظر می‌رسد.

داخل کابین نیز ویژگی‌های منحصر به فردی یافت می‌شود؛ صندلی راننده به رنگ نارنجی Volcano است، در حالی که صندلی سرنشین مشکی کربنی است. اجزایی از جنس فیبر کربن نیز یافت می‌شوند؛ مانند دریچه‌های هوا Azores، پدال شیفترها و قاب صفحه لمسی‌.

یازدهمین مکلارن سابر

این خودرو تنها 160 کیلومتر را پیموده است‌. پیشرانه آن یک نیروگاه V8 توئین‌توربو با حجم 4 لیتر است، که 824 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت آن نیز 351 کیلومتر برساعت است.

دیدگاه کاربران