• پورشه تايکان 4S کراس‌توريسمو
  • Jennie Kim پورشه تايکان 4S کراس‌ توريسمو

مدلی سفارشی برای خواننده‌ کره‌ای

معرفی نسخه‌ای خاص از پورشه تایکان 4S کراس‌توریسمو

24 مهر 1401 11:30

سوپراستار دنیای K-pop (یک ژانر موسیقی کره‌ای) و از اعضای گروه BLACKPINK با نام Jennie Kim، اخیراً یک پورشه تایکان 4S کراس‌توریسمو شخصی‌سازی‌ شده دریافت کرده است.

مدیر اجرایی پورشه در کره‌جنوبی، همکاری با Jennie Kim را به عنوان اولین پروژه Sonderwunsch در این کشور، بسیار هیجان‌انگیز دانسته است.این خواننده با کارشناسان تیم Sonderwunsch پورشه و بخش طراحی Exclusive Manufaktur همکاری کرده است تا یک تایکان 4S کراس‌توریسمو متمایز بسازد.

مدیر اجرایی پورشه در کره‌جنوبی، همکاری با Jennie Kim را به عنوان اولین پروژه Sonderwunsch در این کشور، بسیار هیجان‌انگیز دانسته است. Jennie نماینده نسل جوان این کشور و شخصی بسیار تاثیرگذار است.

رنگ بدنه خودرو، سایه‌ای ساده از مشکی متالیک است‌. اما رینگ‌های 21 اینچی Exclusive Design با رنگ متمایز آبی Meissen پوشیده شده است. حروف کلمه Electric روی در راننده، نشان عقب و لوگو ابر روی ستون‌های B نیز همرنگ رینگ‌ها هستند.

روی رکاب‌ها، عبارت Jennie Ruby Jane در قسمت جلو و نام مستعار خواننده (NiNi) در قسمت عقب حک شده‌اند و نورانی هستند.

داخل کابین، از ترکیب رنگ مشکی، آبی Meissen و Crayon استفاده شده است. یک پوشش داخلی ویژه نیز تدارک دیده شده است و نشان ابرها وجود دارند. جنی زمان زیادی را در سفر است و به همین خاطر علاقه و ارتباط خاصی با آسمان و ابرها دارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران