• آئولوس ايشوان Mach Edition در 5 تريم و با دو موتور مختلف، قابل انتخاب است و با قيمت 8

سدان جدید دانگ فنگ با ویژگی‌های اسپرت

معرفی آئولوس ایشوان Mach Edition

9 آبان 1401 09:31

برند آئولوس - Aeolus - که در بازار چین به نام فنگشن نیز شناخته می­‌شود، یکی از چندین زیرمجموعه شرکت دانگ‌فنگ است. یک خودروی سدان به نام ایشوان - Yixuan - در اوایل سال 2020 توسط این برند معرفی شده که تاکنون روی خط تولید قرار دارد.

بنابر اعلام رسانه‌­های چینی، 5283 دستگاه از این خودرو در ماه سپتامبر 2022 به فروش رسیده که آمار چشمگیری نیست. البته چندی پیش نسخه فیس‌لیفت آئولوس ایشوان معرفی شد، تا این شدان چینی با چهره‌­ای جدیدتر به مبارزه با چری آریزو 5 و ام‌جی 5 برود.

اکنون نسخه تازه­‌ای از این محصول با نام آئولوس ایشوان Mach Edition معرفی شده، که در 5 تریم و با دو موتور مختلف، قابل انتخاب است. دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition با قیمت 8,900 الی 12,900 دلار به فروش می­‌رسد.

طراحی دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition

ابعاد بدنه دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.67، 1.812، 1.49 و 2.68 متر اعلام شده است، که این خودرو را در رده سدان‌های میان­‌سایز نشان می‌­دهد.

 آئولوس ایشوان Mach Edition

یکی از ویژگی‌های نسخه جدید آئولوس ایشوان، امکان سفارش با پوشش دو رنگ است، بدین معنی که سقف، دستگیره درها و آینه­‌های جانبی به رنگ مشکی درمی‌­آید. رینگ‌های 17 اینچی پنج پره در زیر خودرو قرار گرفته‌اند، که با کالیپرهای زرد رنگ ترمز همراه می­‍شود.

جلوپنجره بزرگ چندضلعی، چراغ‌های تیزگوشه و چراغ‌های باریک و پیوسته عقب، بدون تغییر مانده ،درحالیکه برخی موارد مثل نوار زرد پایین سپر جلو، باله عقب مشکی مات و چهار خروجی اگزوز، به نسخه Mach Edition اضافه شده است.

کابین و امکانات دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition

فضای داخلی دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition با رنگ‌های مشکی، نارنجی و زرد تزئین شده است و مواردی همچون فرمان D کات دو شاخه، روکش مخمل صندلی‌ها، صفحه پشت آمپر 7 اینچی، نمایشگر مرکزی 13 اینچی، استارت دکمه‌­ای، شارژر بی‌سیم و سانروف را به همراه دارد.

 آئولوس ایشوان Mach Edition

مشخصات فنی دانگ فنگ آئولوس ایشوان Mach Edition

اگر پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی را انتخاب کنید، کابین با نارنجی و خاکستری تزئین می­‌شود، درحالی‌که با انتخاب پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ، رنگ‌های مشکی و زرد را در این بخش خواهید دید.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، آئولوس ایشوان Mach Edition با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 123 اسب­‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر و گیربکس 5 سرعته دستی یا 6 سرعته DCT قابل سفارش است، درحالی‌که می­‌توان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 195 اسب‌­بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور و گیربکس 6 سرعته DCT را نیز برای این خودرو انتخاب کرد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران