• جيپ رانگلر JTe

تبدیل رانگلر به پیکاپی دو نفره

معرفی جیپ JTe

16 آبان 1401 14:30

شرکت Quadratec یکی از متخصصان ارائه لوازم جانبی و افترمارکت محصولات جیپ در جهان است. این شرکت، یک محصول بسیار ویژه را در نمایشگاه SEMA 2022 معرفی کرد. یک جیپ رانگلر، که نام JTe برای آن انتخاب شده و  30+ سالگی Quadratec را جشن می‌گیرد.

این محصول در اصل یک رانگلر 4Xe Rubicon است و طوری ساخته شده که بتواند هر مسیری را تسخیر کند.این محصول در اصل یک رانگلر 4Xe Rubicon است که با همکاری Quadratec و Greg Henderson، سازنده جیپ، طوری ساخته شده که بتواند هر مسیری را تسخیر کند.

این محصول اکنون دو در دارد. با بریدن پشت درهای جلویی و افزودن پنل‌های موپار کارخانه و یک تخته، کابین کوتاه شده و به جای 5 صندلی، دو صندلی وجود دارد. این تغییر در کابین باعث شده تا محفظه بار موجود 10.5 اینچ بزرگ‌تر از جیپ گلادیاتور استاندارد باشد.

پیشرانه پلاگین‌هیبرید رانگلر 4Xe Rubicon بدون تغییر باقی مانده است. این بدان معناست که JTe باتری 17.3 کیلووات‌ساعتی دارد که به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ متصل شده است. کل خروجی پیشرانه به 375 اسب‌بخار می‌رسد.

جیپ رانگلر JTe

بدنه، جیپ JTe با رنگ سبز سفارشی Quadratec پوشیده شده است. ویژگی‌هایی مانند لایت‌بار LED J5 با انداره 50 اینچ، چراغ‌های عقب LED Oracle Lighting، رینگ‌های 17 اینچی برنزی Lynx TrailGunner، و تایرهای 37 اینچ Nitto Recon Grapple، اضافه شده‌اند.

علاوه بر آن‌ها، سیستم تعلیق 2.5 اینچی Lynx، قفسه تخت و چادر روی سقف، وینچ RES-Q  و سپرهای جلو و عقب Carnivore نیز وجود دارد.

جیپ رانگلر JTe

داخل جیپ JTe کفپوش‌های مناسب هر شرایط آب و هوایی Quadratec دیده می‌شود. میله‌هایی برای ذخیر‌ه‌سازی نیز وجود دارند.

شرکت Quadratec محصول JTe را در سال‌های آینده به عنوان بخشی از طرح 50-for-50' Trail Clean Up Initiative (پاکسازی مسیرها) استفاده خواهد کرد.  50_for_50  با مشارکت سازمان Tread Lightly انجام می‌شود و قصد دارد تا دو سال آینده، حداقل یک مسیر را در هر ایالت آمریکا پاکسازی کند. 12 ایالت قبلا پاکسازی شده‌اند و بیش از 6804 کیلوگرم زباله جمع‌آوری شده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران