• لانچيا کانسپت Pu+Ra Zero
  • لانچيا کانسپت Pu+Ra Zero

الهام‌بخشی برای خودروهای آینده

آغار عصر جدید لانچیا با معرفی کانسپت Pu+Ra Zero

8 آذر 1401 17:35

شرکت لانچیا طی چند سال اخیر، با وجود تغییر نام مالکش، از فیات کرایسلر اتومبیل به استلانتیس، به حیات خود ادامه داده است. این شرکت خودروساز ایتالیایی 116 ساله، اخیراً از لوگو و کانسپت جدیدش رونمایی کرده است، تا دوره‌ای جدید در تاریخش را شروع کند. لانچیا Pu+Ra Zero الهام‌بخش خودروهایی است که در سال‌های 2024 تا 2028 عرضه می‌شوند.

لانچیا Pu+Ra Zero الهام‌بخش خودروهایی است که در سال‌های 2024 تا 2028 عرضه می‌شوند.کانسپت Pu+Ra Zero الهام‌بخش این برند برای طراحی خودروهای آینده است. نام این کانسپت برگرفته از دو کلمه Pure و Radical است. قصد طراح آن این است که عناصر صاف و بدون شکستگی مدل‌های Aurelia و Flaminia را با عناصر سخت و زاویه‌دار لانچیا استراتوس و دلتا ترکیب کند.

در قسمت جلوی کانسپت، یک علامت نوری و درخشان Y شکل وجود دارد که لانچیا آن را calice می‌نامد. این خودروساز قصد دارد که کانسپت را به قسمتی از خودروهای آینده تبدیل کند.

چراغ‌های دایره‌ای شکل عقب آن از مدل Stratos الهام گرفته است. نسخه جدید لانچیا اپسیلون (Ypsilon) جدید نیز همین ظاهر را خواهد داشت.

لانچیا کانسپت Pu+Ra Zero

یک دهانه و دریچه دایره‌ای شکل روی سقف کانسپت Pu+Ra Zero دیده می‌شود، اما در واقع این کانسپت کابین ندارد. لانچیا در نظر دارد این مدل را با فضای داخلی الهام گرفته از سبک مبلمان ایتالیایی به تصویر بکشد.

مدیرعامل لانچیا، Luca Napolitano، گفت عصر جدید لانچیا با طراحی آینده‌نگر آغاز می‌شود. اپسیلون جدید، اولین محصول لانچیا با تغییرات جدید خواهد بود و طبق صحبت‌های مدیرعامل لانچیا، اولین محصول این شرکت است که با لوگو جدید لانچیا عرضه خواهد شد.

لوگوی جدید لانچیا

نشان جدید این خودروساز از طرح لوگو در سال 1957 الهام گرفته است. در واقع نام این برند با فونت ساده نوشته شده و دایره‌ای آن را فراگرفته است.

لانچیا قصد دارد هر دو سال یک‌بار، از سال 2024 تا 2028، یک مدل جدید را ارائه دهد. علاوه بر آن، برنامه‌ریزی کرده تا 100 نمایشگاه جدید را در اروپا بازگشایی کند و سیستم فروش آنلاین را راه بیاندازد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران