• نسل جديد ايسوزو سري N
  • نسل جديد ايسوزو سري N
  • نسل جديد ايسوزو سري N
  • نسل جديد ايسوزو سري N
  • نسل جديد ايسوزو سري N
  • نسل جديد ايسوزو سري N

تغییر پس از 15 سال

معرفی نسل جدید ایسوزو Elf

21 اسفند 1401 17:51

سری N از محصولات شرکت ایسوزو که در ژاپن به نام Elf شناخته می­‌شود، در سال 2007 به نسل ششم وارد شد و اکنون پس از گذشت 15 سال، نوبت به هفتمین نسل از این خودروی باری می­‌رسد تا با بروزرسانی در بخش ایمنی و همچنین پیشرانه برقی وارد میدان شود.

برای نخستین بار در سری N از محصولات ایسوزو، یک مدل برقی به نام Elf BEV هم معرفی شده استچهره ایسوزو Elf به واسطه جلوپنجره مشابه با مدل دی مکس و تغییر طراحی چراغ‌های جلو، از مدل قبلی متمایز شده است.

در فضای کابین هم تغییراتی اعمال شده تا از ایجاد خستگی برای راننده جلوگیری شود، از جمله انتقال قدرت هوشمند Smooth (ISIM) که به جعبه‌دنده 9 سرعته دوکلاچه جدید این برند اطلاق می­‌شود. این گیربکس که با پیشرانه دیزل 4JZ1 همراه شده، دور موتور را پایین نگه می‌­دارد تا در کنار کاهش مصرف سوخت، صدای پیشرانه را هم کاهش دهد. بنابر اعلام ایسوزو، سرعت تعویض دنده‌­ها در این گیربکس افزایش یافته است، درحالی‌که از کاهش گشتاور و ایجاد ضربه در هنگام تعویض دنده جلوگیری می­‌کند.

ایسوزو Elf به چند سامانه ایمنی و دستیار راننده مجهز شده است، که در میان مدل‌های همرده کمتر مشابه دارد. این مجموعه، رادار موج-میلیمتری، پایش وضعیت راننده، ترمز اضطراری، پایش نقطه کور و کروز کنترل تطبیق‌­پذیر را دربرمی‌گیرد.

برای نخستین بار در سری N از محصولات ایسوزو، یک مدل برقی به نام Elf BEV هم معرفی شده است، که برای نصب 5 مجموعه باتری 20 کیلووات ساعت ظرفیت دارد. ایسوزو فعلاً از اعلام شعاع حرکتی این مدل خودداری کرده است.

ایسوزو Elf با قیمت پایه 47,200 دلار بدون احتساب مالیات و هزینه‌­های جانبی، تا قبل از پایان سال 2023 در ژاپن عرضه خواهد شد.


اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران