• هاچ‌بک برقي جک EV3
  • هاچ‌بک برقي جک EV3
  • هاچ‌بک برقي جک EV3
  • هاچ‌بک برقي جک EV3

هاچ‌بکی برقی با شعاع حرکتی 400 تا 600 کیلومتر

معرفی جک EV3

23 اسفند 1401 18:00

به تازگی چند تصویر از محصول جدید شرکت جک یعنی EV3 در فضای مجازی منتشر شده است، که این هاچ‌بک برقی را در خیابان‌ها نمایش می‌­دهد. علیرغم اصرار رسانه چینی بر مخفیانه بودن این تصاویر، به نظر می­‌رسد که با یک معرفی اولیه روبرو هستیم.

طراحی جک EV3

در طراحی چراغ‌های جلو و عقب و همچنین رینگ‌های جک EV3 از فرم دایره استفاده شده است، هرچند که فرم کلی بدنه، جعبه‌­ای به نظر می­‌رسد. دستگیره مخفی­‌شونده درها، درگاه شارژ روی گلگیر جلو و تزئین ستون C با رنگ مشکی، از دیگر نکات قابل بیان در طراحی ظاهری جک EV3 به شمار می­‌آید. ظاهراً قرار است نسخه­‌های مختلفی از این خودرو با طراحی متفاوت جلوپنجره، شیشه جلو، آینه­‌های جانبی و رینگ‌ها عرضه شود.

هاچ‌بک برقی جک EV3

ابعاد بدنه جک EV3 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب 4.025، 1.77، 1.56 و 2.62 متر اعلام شده است.

کابین و امکانات جک EV3

در فضای کابین جک EV3 با طرحی ساده مواجه هستیم، که صفحه پشت آمپر دیجیتال، یک نمایشگر مرکزی بزرگ، شارژر بی‌سیم، سقف شیشه‌­ای و فرمان دو شاخه را به همراه دارد. این بخش با رنگ‌های سفید و نارنجی تزئین شده است. در یکی از تصاویر می‌­توان قابلیت تا شونده صندلی‌های عقب را نیز تشخیص داد.

هاچ‌بک برقی جک EV3

جک EV3 به چند سامانه­ دستیار راننده پیشرفته شامل پارک خودکار، مجهز خواهد شد.

مشخصات جک EV3

قوای محرکه جک EV3 از یک موتور برقی با 94 اسب‌­بخار قدرت تامین شده است، که در کنار مجموعه باتری لیتیوم-آهن فسفات قرار خواهد گرفت. حداکثر سرعت این خودرو 150 کیلومتر برساعت اعلام شده است، درحالی‌که سه نسخه متفاوت از آن با شعاع حرکتی 400، 500 و 600 کیلومتر عرضه خواهد شد.

قیمت جک EV3

این هاچ‌بک برقی پس از معرفی رسمی در 18 آوریل، با قیمت پایه 14,400 دلار وارد بازار خواهد شد، تا به رقابت با وولینگ بینگو بپردازد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران