تاریخ برگزاری سومین دوره نمایشگاه

نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403

6 تیر 1403 11:03

زمان برگزاری سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

تیر 1403: نمایشگاه تحول صنعت خودرو، نمایشگاهی است که از سال 1400 تاکنون برگزار می‌شود و در آن جدیدترین دستاوردهای حوزه خودرو به نمایش گذاشته می‌شود.

دور سوم نمایشگاه تحول صنعت خودرو به زودی از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد در تهران و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. برگزارکننده این دوره از نمایشگاه، شرکت نیکاتیس است. شرکت‌هایی مانند ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، بهمن موتور و … در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. دستاوردهای نوین این نمایشگاه شامل مواردی مانند زنجیره تامین قطعات و مجموعه‌های اصلی خودروهای برقی، متصل و خودران، روش‌های استاندارد و مطلوب ارائه خدمات پس از فروش خودروهای برقی، متصل و خودران، مدل‌های اقتصادی مشارکت در توسعه جایگاه‌های شارژ و تامین برق خودروهای برقی، آخرین دستاوردها و روش‌های برق‌رسانی سیار به خودروهای برقی در جاده‌ها و منازل و طراحی و توسعه بن‌سازه خودروهای برقی، متصل و خودران است.

سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، با دوره‌های قبلی تفاوت دارد. در این دوره، بیش‌ترین تمرکز بر خودروهای برقی و هیبرید است. در راستای حمایت از نوآوری و خلاقیت، فضایی اختصاصی به استارت‌آپ‌های فعال در حوزه صنعت خودرو و به خصوص خودروهای برقی و هوشمند اختصاص یافته است. در کنار نمایشگاه، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعددی با حضور اساتید و متخصصان برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد که فرصتی مغتنم برای تبادل دانش و تجربیات در این زمینه خواهد بود.

دیدگاه کاربران