• اتوبوس شهري زامياد
  • اتوبوس شهري زامياد
  • اتوبوس شهري زامياد
  • اتوبوس شهري زامياد
  • اتوبوس شهري زامياد
  • اتوبوس شهري زامياد

ورود رسمی زامیاد به بازار سنگین‌وزن‌ها

بررسی اتوبوس شهری زامیاد (FOTON C12)

25 خرداد 1402 09:13

شرکت زامیاد، جدیدترین محصولات خود در حوزه حمل و نقل مسافری و تجاری سبک را در بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌ المللی خودرو شیراز 1402 در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. در اولین رویداد خودرویی سال 1402، شرکت زامیاد با رونمایی از محصول جدید خود با عنوان اتوبوس 12 متری شهری، توانست توجه مخاطبان این حوزه را در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز به خود جلب کند.

اتوبوس شهری زامیاد

اتوبوس شهری زامیاد به طول 12 متر با ظرفیت نشسته 32 نفر و ایستاده 48 نفر با همکاری شرکت فوتون، در این شرکت مونتاژ خواهد شد که مجهز به پیشرانه دیزلی کامینز و دارای حجم 9.5 لیتر است. حداکثر قدرت این پیشرانه 340 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز 1500 نیوتن‌متر خواهد بود. همچنین گیربکس این اتوبوس نیز از نوع اتوماتیک VOITH با ریتاردر هیدرولیکی است.

سیستم تعلیق جلو بادی این خودرو با 2 کیسه باد و کمک‌فنر، و در محور عقب نیز از همین مدل به 4 کیسه باد تجهیز شده است. حداکثر سرعت این اتوبوس شهری هم 80 کیلومتر بر ساعت است.

اتوبوس شهری زامیاد

شرکت زامیاد در این دوره از نمایشگاه باعرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس با کاربری‌های آتش‌نشانی و کمپرسی و وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری یخچال در کنار محصول جدید خود در حوزه حمل‌ونقل مسافری حاضر شده است. گفتنی است، شرکت زامیاد از 23 الی 26 خردادماه 1402 در سالن نرگس میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.


اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

دیدگاه کاربران